Staff, se her: Anonymitet virker ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.475 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Frøken J.

Ja, den må i hellere få at vide, og der er ingen fra staff online.

Anonymiteten virker ikke! Jeg har oprettet et emne anonymt, og når man ser det på forsiden står der, at anonym har oprettet det, men hvis man går ind i tråden, så står mit navn og billede der - Har også fået en anden til at teste det, hun kan også se mit navn og billede.

Det gør ikke så meget, jeg spurgte bare til nogle smerter. Men ville gerne have bevaret min anonymitet, fordi jeg ikke vidste, om jeg var pylret. Men det er ikke jordens undergang! Jeg tænker bare det er PÆNT vigtigt at få fixet i tilfælde af, at andre opretter anonyme emner, som er noget mere private.

Fix it, please!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Mussen2

Frøken J. skriver:

Anonymiteten virker ikke! Jeg har oprettet et emne anonymt, og når man ser det på forsiden står der, at anonym har oprettet det, men hvis man går ind i tråden, så står mit navn og billede der - Har også fået en anden til at teste det, hun kan også se mit navn og billede.

Det gør ikke så meget, jeg spurgte bare til nogle smerter. Men ville gerne have bevaret min anonymitet, fordi jeg ikke vidste, om jeg var pylret. Men det er ikke jordens undergang! Jeg tænker bare det er PÆNT vigtigt at få fixet i tilfælde af, at andre opretter anonyme emner, som er noget mere private.

Fix it, please!

Anmeld

4. august 2011

mortilflere

Frøken J. skriver:

Fix it, please!

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Det er altså alle anonyme indlæg der sker det der ved, ikke skide smart.

Anmeld

4. august 2011

Loa

Ja især når ALLE gamle anonyme tråde pludselig heller ikke er ano mere

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Loa skriver:

Ja især når ALLE gamle anonyme tråde pludselig heller ikke er ano mere

Så må folk lige styre deres nysgerrighed, respekterer anonymitet og ikke gå ind og lede! Så er det nu folk skal vise sig fra deres voksne side.. !

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Det er altså alle anonyme indlæg der sker det der ved, ikke skide smart.

Anmeld

4. august 2011

Lunae

Det er virkelig skidt! Er der slet ingen online, som kan fikse det?

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Det er virkelig skidt! Er der slet ingen online, som kan fikse det?

Det er fixet nu! Holy fuck, det var skida en teknikbrøler af de helt store!

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Hvor BIIIB er staff eller henrik henne (det er jo ham der står for den del af baby).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.