Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Naaahaaaj, det er du i hvert fald ikke Jeg savner at mærke Isabella ligge og sparke mig i siden og jeg savner hendes hikke 5 gange om dagen
Naaahaaaj, det er du i hvert fald ikke Jeg savner at mærke Isabella ligge og sparke mig i siden og jeg savner hendes hikke 5 gange om dagen
Hehe lækkert Hikke er jeg dog stadig MEGET i tvivl om hvordan føles på trods af at have født 3 gange :O
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru.F.O.N.2011 skriver: hihi ja og føde er sq det bedste i hele verden Især når man ser resultet smiler... Dejligt Jeg har en på 6 år og en på snart 4 år
hihi ja og føde er sq det bedste i hele verden Især når man ser resultet smiler... Dejligt Jeg har en på 6 år og en på snart 4 år
ja og bare den følelse når man forlader sygehuset med en dejlig lille guldklump, årh det er det bedste
nvm skriver: ja og bare den følelse når man forlader sygehuset med en dejlig lille guldklump, årh det er det bedste
Ja det er det i hvert fald Der er ikke noget bedre Smiler..
Fru.F.O.N.2011 skriver: Hehe lækkert Hikke er jeg dog stadig MEGET i tvivl om hvordan føles på trods af at have født 3 gange :O
Haha ja, hikke er nu en underlig fornemmelse i maven, men jeg var ikke i tvivl
Fru.F.O.N.2011 skriver: Ja det er det i hvert fald Der er ikke noget bedre Smiler..
der må gøres noget her hehe. jeg vil ikke gå 4 år igen i hvertfald
nvm skriver: der må gøres noget her hehe. jeg vil ikke gå 4 år igen i hvertfald
Hehe nej der er 2 år imellem mine to store piger på 6 og snart 4 år.. Håber på lidt det samme her igen fniz...
Babymor2010 skriver: Haha ja, hikke er nu en underlig fornemmelse i maven, men jeg var ikke i tvivl
Hehe ok Smiler... Det må jeg føle efter næste gang så hihi..
Fru.F.O.N.2011 skriver: Hehe ok Smiler... Det må jeg føle efter næste gang så hihi..
Det er et must
Fru.F.O.N.2011 skriver: Hehe nej der er 2 år imellem mine to store piger på 6 og snart 4 år.. Håber på lidt det samme her igen fniz...
forstår jeg godt.. så har du kun tøser??
nvm skriver: forstår jeg godt.. så har du kun tøser??
Ja jeg har kun tøser hihi... Dejlige tøser smiler..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128