Ihh altså hvor jeg dog SAVNER den mave :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.033 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Dansker I Holland

Ja som I nok kan se, så er jeg HAMRENDE skruk igen Synes ikke det er sjovt, da jeg synes det er hårdt nok i forvejen men en datter på 8 måneder som stort set ikke sover mere :O Sjældent hun sover hele natten mere... Men sådan er det.. Jeg savner bare min mave SÅ meget... Er jeg virkelig den eneste som har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Clisolka

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ja som I nok kan se, så er jeg HAMRENDE skruk igen Synes ikke det er sjovt, da jeg synes det er hårdt nok i forvejen men en datter på 8 måneder som stort set ikke sover mere :O Sjældent hun sover hele natten mere... Men sådan er det.. Jeg savner bare min mave SÅ meget... Er jeg virkelig den eneste som har det sådan?

Naaahaaaj, det er du i hvert fald ikke  Jeg savner at mærke Isabella ligge og sparke mig i siden og jeg savner hendes hikke 5 gange om dagen 

Anmeld

4. august 2011

twiggi

Slet ikke.. Jeg er hamrende skruk igen.. Og min datter er 2 1/2 måned

Anmeld

4. august 2011

nvm

SLET ikke, min datter er knap 9 mdr, har også en på snart 5.. og jeg er alene med dem, har været det altid, de begge har haft kolik, og nr 2 gider aldrig sove.. og skal hænge på mig hele tiden... men alligvel har jeg været skruk siden hun var 2 mdr gammel... 

vil så gerne være gravid igen...ha en flot rund mave,.mærke spark i maven, amme, føde osv ja det hele

Anmeld

4. august 2011

VIPpigen

Åhh, savner også maven SÅÅÅ MEGET.... Vil dog ikke have et barn til allerede nu. Lilje er blevet 9 måneder i dag. Og savner virkelig at når jeg lå i sengen eller på sofaen så var der bare liv og glade dage..

Savner dog ikke når hun hoppede på min blære... Hun er den helt store hoppemaskine, og elsker at hoppe på mors mave i dag, da hun lå i maven fik vi under 2 scanninger bevis for at hun satte fra på min blære, og den rammer hun altså stadig i dag når hun leger hoppepude på mig

Anmeld

4. august 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Fru.F.O.N.2011 skriver:

kender det alt for godt, min søn er 2 mdr og han har kolik, men alligevel er jeg blevet super skruk, savner fornemmelsen af at være gravid, at mærke liv. det hjælper heller ikke at jeg glæder mig til næste fødsel, da den første var så god en oplevelse

Anmeld

4. august 2011

Dansker I Holland

NinaSophia skriver:

Slet ikke.. Jeg er hamrende skruk igen.. Og min datter er 2 1/2 måned

Haha jeg er da super glad for at jeg IKKE er den eneste smiler...

Anmeld

4. august 2011

Dansker I Holland

Gitze skriver:

kender det alt for godt, min søn er 2 mdr og han har kolik, men alligevel er jeg blevet super skruk, savner fornemmelsen af at være gravid, at mærke liv. det hjælper heller ikke at jeg glæder mig til næste fødsel, da den første var så god en oplevelse

Hehe tænkte jeg nok Dejligt jeg ikke er alene om det

Anmeld

4. august 2011

Dansker I Holland

VIPpigen skriver:

Åhh, savner også maven SÅÅÅ MEGET.... Vil dog ikke have et barn til allerede nu. Lilje er blevet 9 måneder i dag. Og savner virkelig at når jeg lå i sengen eller på sofaen så var der bare liv og glade dage..

Savner dog ikke når hun hoppede på min blære... Hun er den helt store hoppemaskine, og elsker at hoppe på mors mave i dag, da hun lå i maven fik vi under 2 scanninger bevis for at hun satte fra på min blære, og den rammer hun altså stadig i dag når hun leger hoppepude på mig

Hihihi ja sådan en har jeg osse Altså en rigtig hoppetrold smiler.. Ja jeg stopper i hvert fald ikke ved 3 børn smiler...

Anmeld

4. august 2011

Dansker I Holland

nvm skriver:

SLET ikke, min datter er knap 9 mdr, har også en på snart 5.. og jeg er alene med dem, har været det altid, de begge har haft kolik, og nr 2 gider aldrig sove.. og skal hænge på mig hele tiden... men alligvel har jeg været skruk siden hun var 2 mdr gammel... 

vil så gerne være gravid igen...ha en flot rund mave,.mærke spark i maven, amme, føde osv ja det hele

hihi ja og føde er sq det bedste i hele verden Især når man ser resultet smiler... Dejligt Jeg har en på 6 år og en på snart 4 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.