Forstår godt din reaktion på de nye ændringer i henhold til, at der er kommet mere larm end der før har været....
Jeg er en af dem der bor på 3 sal og har en aktiv dreng på 9 år, som larmer utrolig meget, har enormt meget energi i kroppen og guderne ved hvor mange gange jeg har bedt ham pænt, skældt og smældt osv. for at få ham til, IKKE at trampe i gulvene når han går.
Lige fedt har det hjulpet, så hvad skal man som forældre så gøre - skal man begynde at bruge straf/nelønnings systemer fordi, at børnene følger ders naturlige væsen og er aktive?
Vi har fået klager fra vores underbo, der gik vel højst 2 uger efter vi flyttede ind, at de kom op og klagede...
Sagen er den, at der skal være plads til alle i et lejlighedskompleks og vælger man at bosætte sig i en lejlighed, tager man også larmen og den enormt dårlige isolering der er de fleste steder med... Selvfølgelig skal man tage hensyn til hinanden og der er også en grænse for, hvilken form for larm der er okay og en grænse for, hvornår det blive rfor meget.
Det kan aldrig skade, at snakke stille og rolig med forældrene til bøenene, der er mange måder at sige tingene på og det kan være, at forældrene slet ikek er klar over hvor lydt der er i lejlighederne/hvor højt børnenne larmer.
_ men under mig lidt, at du siger du kan høre deres trampen, eftersom de bor under dig.... ?
Anmeld