Madam Blå skriver:
Okay - hjælp mig lige 
Vi har lige fået nye underboer, for tre ugers tid siden. De har to børn mellem 6-8 år. Og de larmer! Hele dagen, og indtil sent på aftenen.. Jeg ved godt, at børn larmer. Selvfølgelig gør de det. Og det er sommerferie, så de er hjemme. Men jeg bliver sindssyg af at de konstant løber rundt og tramper.. Jeg er selv vokset op i en lejlighed på tredje sal, og har altid fået at vide, at jeg skal gå ordentlig, og ikke trampe.. Så inde i mig, er der noget der siger, at det har de fleste fået at vide, som er opvokset i lejligheder. Har i, der er vokset op i lejlighed, også fået at vide, at i ikke skal trampe?
Og hvad gør jeg? Jeg beder til guderne om, at det er fordi lejligheden endnu er lidt tom, så det ekkoer mere.. Men alle mine møbler rasler nærmest når de løber rundt.. Ja, de skal have lov til at lege - selvfølgelig. Men hvis det ikke er tilfældet, at ekkoet eller noget forstærker det, og det fortsætter sådan, så er jeg simpelthen nødt til at flytte. Kald mig sart, og alt muligt andet, men jeg hader at jeg ikke kan få nogenlunde madro i mit eget hjem...
Håber i kan hjælpe
For er desværre ved at gå ud af mit gode skind. Ved ikke hvad jeg skal stille op, for jeg har ingen ret til at blande mig i, hvad der foregår i deres hjem. Men jeg kan simpelthen ikke holde ud at det hele runger stort set konstant 
Døjer selv med min naboer lige nu, som er 2 voksne, 3 børn og 2 sankt bernardshunde i en 4 vær. lejlighed. Aner ikke hvad jeg skal gøre, for er noget konflikssky
Har kontaktet boligforeningen, men de siger at hvor vi bor, kræves der bare at der er ro efter kl. 22, men min datter kommer i seng senest kl. 19.30, og nogle dage vågner hun en 3-4 gange fordi larmer så meget inde ved siden af 
I aftes kl. 21.30 hamrede de på noget metal i deres skur, som ligger lige op til vores stue! Bad til Gud at de fortsatte indtil lit over 22, så kunne jeg nemlig med god grund klage over dem. 3 klager, så blir de smidt ud!
Ønsker et godt naboskab med min naboer, men de gør det lidt umuligt! Ved godt at min egen datter larmer, men aldrig om aftenen efter kl. 19.30, hvor hun jo er kommet i seng.
Er snart helt skaldet fordi jeg ikke aner jeg kan gøre andet end bede dem dæmpe sig, men som desværre ikke hjælper, og ellers klage til boligforeningen, som så siger som de gør.
Har som sagt bedt dem meget, meget pænt om at dæmpe sig, men det har ikke hjulpet. Har kun boet her siden marts, men overvejer stærkt at flytte 
Læser lige med her, måske nogen kommer med gode ideer?
Føler med dig