Hvorfor tog I på igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.938 visninger
28 svar
0 synes godt om
1. januar 2009

Honningblomst

Hej piger...

Kan læse at mange af jer før har tabt jer, hvorfor tog I på igen...tænker ikke på de der 2-5 kg som mange hopper op og ned...men feks 10-15 kg og mere...
Hvordan tabte I jer og hvorfor smuttede det igen??

Min teori er at mange tager på når de bruger feks vægtvogterne og alt det andet...altså måder der hjælper når man bruger dem, men når man stopper og skal leve almindeligt igen, så smutter det...Holder det mon eller??

Knus Eva, som er spændt på jeres svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

Mormilla

Det tror jeg at du har ret i... Når man går på kur, så skal man huske at når man har tabt sig. Skla man ikke begynde at spise som før, så går det galt!!!

Anmeld

1. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Hej piger...

Kan læse at mange af jer før har tabt jer, hvorfor tog I på igen...tænker ikke på de der 2-5 kg som mange hopper op og ned...men feks 10-15 kg og mere...
Hvordan tabte I jer og hvorfor smuttede det igen??

Min teori er at mange tager på når de bruger feks vægtvogterne og alt det andet...altså måder der hjælper når man bruger dem, men når man stopper og skal leve almindeligt igen, så smutter det...Holder det mon eller??

Knus Eva, som er spændt på jeres svar...

En kostomlægning er for altid og ikke kun i den periode man ønsker at tabe sig... Dvs. at man skal fortsætte den gode stil, når først man har tabt sig...

Majbritt

Anmeld

1. januar 2009

lonemus

For mit vedkommende er jeg vokset op i en familie, hvor flere af dem altid har været på kur. Når målet var nået, var den største gulerod, at nu kunne man rigtig æde igen....også gå på kur igen senere.
Sådan har det også altid fungeret i mit hoved, og det er faktisk først nu, at jeg kan se det jo slet ikke hænger sammen.

Så for første gang skal jeg nu smide kiloene, og i mit hoved forstå, at det gælder for altid.

Lone

Anmeld

1. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

En kostomlægning er for altid og ikke kun i den periode man ønsker at tabe sig... Dvs. at man skal fortsætte den gode stil, når først man har tabt sig...

Majbritt

Dét er vi enige om og det var ikke spørgsmålet...jeg har lagt kosten om og holdt det...men alle dem der ikke kunne det selvom de tabte sig mere eller mindre...hvorfor gik det galt og det er der altså mange på vægtvogterne og vægtkonsulenterne der gør...hvorfor??

Anmeld

1. januar 2009

lonemus

Dét er vi enige om og det var ikke spørgsmålet...jeg har lagt kosten om og holdt det...men alle dem der ikke kunne det selvom de tabte sig mere eller mindre...hvorfor gik det galt og det er der altså mange på vægtvogterne og vægtkonsulenterne der gør...hvorfor??

Må jeg komme med min vurdering?

DDV er meget strengt...det er sund mad og man får det faktisk godt i kroppen, men det er meget hårdt at holde i længden, simpelthen fordi der er alt for mange "nej"'er!!
Jeg prøvede dem selv i 6 mdr., havde det super godt i kroppen og tabte mig. Men pga. de meget stramme regler, blev det til en besættelse for mig. Derfor valgte jeg at stoppe.
Jeg tog selvfølgelig det hele på igen, da jeg intet havde lært.

WW har jeg fulgt et par gange og opnået gode resultater. Jeg har dog aldrig holdt det bagefter...dét er faltisk det sværeste! Jeg har bare tænkt, at nu skal det her bare overstås, kiloene skulle væk, og så kunne jeg leve normalt igen = usundt!
Så for mit vedkommende ved jeg det har været min tankegang...jeg har ikke helt fanget det var for altid...før nu!

Jeg tror egentlig også mange bliver dovne bagefter, og de bliver meget overrasket over, hvor stort et arbejde det egentlig er at holde vægten bagefter.

Lone

Anmeld

1. januar 2009

fam.4xc

jamen jeg var rigtig led og ked af min tilværelse og mig selv da jeg boede sammen med min x-mand - vi levede iøvrigt hver sit liv og prøvede hver især at planlægge dagene så vi helst ik sku være hjemme på samme tid.. en dag fik jeg bare nok og meldte mig til et slankehold med aerobic træning 2 x om ugen, en ugentlig vejning og kostvejledning/plan... der fandt jeg mig hurtig en veninde som jeg svingede godt med og alle var jo i samme båd.. vi blev så bidt af det at vi meldte os til et andet slankehold et andet sted også så vi dyrkede aerobic 3 gange om ugen og spinning 1 gang og fik lavet individuelle kostplaner som var til at holde ud. og så gik det ellers hurtig med de kiloer.. og min selvtillid steg lige 1000 procent - så en dag hos min nye veninde mødte jeg claes og det sagde bang, og så ud med den gamle
Claes var også en trænings haj, så alt vores træning var svær at få passet iind sammen med mine 4 gange om ugen træning som lå ved 18-19 tiden om aftenen - der hvor man som nyt par gerne vil ku hygge sig
Så da de hold stoppede fik vi ik lige meldt os til nogle nye og der kom langsom mere par hygge guf på sidebenene af os begge.... og så 2 graviditeter hvor mac D har været en god ven
Derfor hedder den fra mandag løb for Claes vedkommende, slankehold for mig, sund mad efter kostplanen og nul hygge guf før weekenden - hvilke Caroline også har fået besked om i aften

Anmeld

1. januar 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Må jeg komme med min vurdering?

DDV er meget strengt...det er sund mad og man får det faktisk godt i kroppen, men det er meget hårdt at holde i længden, simpelthen fordi der er alt for mange "nej"'er!!
Jeg prøvede dem selv i 6 mdr., havde det super godt i kroppen og tabte mig. Men pga. de meget stramme regler, blev det til en besættelse for mig. Derfor valgte jeg at stoppe.
Jeg tog selvfølgelig det hele på igen, da jeg intet havde lært.

WW har jeg fulgt et par gange og opnået gode resultater. Jeg har dog aldrig holdt det bagefter...dét er faltisk det sværeste! Jeg har bare tænkt, at nu skal det her bare overstås, kiloene skulle væk, og så kunne jeg leve normalt igen = usundt!
Så for mit vedkommende ved jeg det har været min tankegang...jeg har ikke helt fanget det var for altid...før nu!

Jeg tror egentlig også mange bliver dovne bagefter, og de bliver meget overrasket over, hvor stort et arbejde det egentlig er at holde vægten bagefter.

Lone

Præcis de tanker jeg har om de metoder..tak for dit svar og din mening og især fordi du modsat mig ved hvad du taler om.
Og ja, det er INGEN kunst at tabe sig, det er det at holde det resten af livet der er sejt...
Knus og held og lykke...

Anmeld

1. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Mit gik i fisk fordi vi røg ind og ud fra sygehuset hele tiden... Og sygehus mad er ikke lige det sundeste...Derfor tog jeg på igen...

Majbritt

Anmeld

1. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

Mit gik i fisk fordi vi røg ind og ud fra sygehuset hele tiden... Og sygehus mad er ikke lige det sundeste...Derfor tog jeg på igen...

Majbritt

Det lyder da vildt at man tager på af det....men hvad, jeg er måske bare stædig af selv det værste lort ikke skal ødelægge noget for mig på det område.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.