Dét er vi enige om og det var ikke spørgsmålet...jeg har lagt kosten om og holdt det...men alle dem der ikke kunne det selvom de tabte sig mere eller mindre...hvorfor gik det galt og det er der altså mange på vægtvogterne og vægtkonsulenterne der gør...hvorfor??
Må jeg komme med min vurdering?
DDV er meget strengt...det er sund mad og man får det faktisk godt i kroppen, men det er meget hårdt at holde i længden, simpelthen fordi der er alt for mange "nej"'er!!
Jeg prøvede dem selv i 6 mdr., havde det super godt i kroppen og tabte mig. Men pga. de meget stramme regler, blev det til en besættelse for mig. Derfor valgte jeg at stoppe.
Jeg tog selvfølgelig det hele på igen, da jeg intet havde lært.
WW har jeg fulgt et par gange og opnået gode resultater. Jeg har dog aldrig holdt det bagefter...dét er faltisk det sværeste! Jeg har bare tænkt, at nu skal det her bare overstås, kiloene skulle væk, og så kunne jeg leve normalt igen = usundt!
Så for mit vedkommende ved jeg det har været min tankegang...jeg har ikke helt fanget det var for altid...før nu!
Jeg tror egentlig også mange bliver dovne bagefter, og de bliver meget overrasket over, hvor stort et arbejde det egentlig er at holde vægten bagefter.
Lone
Anmeld