Prinsessens balsal uge 31+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Frøken J.

lillePutte skriver:

Puha, tiden må føles lang, hvis du ikke længere synes at det er sjovt. Men hvis det kan hjælpe, så synes jeg altså at du er sådan en fin mave!

Tak søde! Bare vent til du når det her punkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Smukke smukke Jane, du ser skide godt ud

Tusind tusind tak, søde

Anmeld

4. august 2011

banditten2011

Frøken J. skriver:

Nå, jeg synes faktisk ikke det er skægt længere nu! Ja, og jeg er kun 31+4, så det er tidligt at have den tanke Bare den seneste uge synes jeg, at graviditeten er begyndt at tære. Hvis hun ikke slår på min blære, så maser hun lige mine lunger, så jeg mister pusten Og hun er så stor nu, at det føles ubehageligt, når hun mosler rundt. Hun sparker ikke længere, altså det er mere de der store, glidende bevægelser.

Halsbranden er vendt tilbage med fornyet styrke, jeg kan ikke rigtig sove på siden, for så bliver hun sur og mosler fra sig Og så kan jeg være mega sulten, spise lidt og så blive MEGA mæt og dårlig, sikkert fordi der ikke er meget plads til min mavesæk.

Nå men jeg elsker hende da alligevel Disse uges billeder er "uofficielle", da jeg ikke gider vente på min kæreste kommer hjem og tager de rigtige

Sikke en flot mave

Anmeld

4. august 2011

FrkAnnette

Frøken J. skriver:

Tak søde! Bare vent til du når det her punkt

Ja, der er heldigvis noget tid endnu. Men håber virkelig på at mine mors gener er gået videre til mig på det område, for hun blev ikke særlig stor, da hun ventede mig

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

lillePutte skriver:

Ja, der er heldigvis noget tid endnu. Men håber virkelig på at mine mors gener er gået videre til mig på det område, for hun blev ikke særlig stor, da hun ventede mig

Du er også flot og slank og har ikke været overvægtig, så det kan godt ske, at du ikke bliver flodhest! Tror maven kommer til at sidde enormt flot på dig. Jeg har jo været en fatty, så mit maveskind har jo givet sig en del før

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

banditten2011 skriver:

Sikke en flot mave

Tak

Anmeld

4. august 2011

Sof

Du er SÅ fin 

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Du er SÅ fin 

Tusind tak

Anmeld

4. august 2011

annec

Sikken en flot mave

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

annec skriver:

Sikken en flot mave

Tak! Og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.