Prinsessens balsal uge 31+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Frøken J.

mamiolvi skriver:

Åh hvor kan jeg følge dig , jeg er 30 plus 3 og har ondt overalt , konstant træt og kvalme ... Kan ikke finde ro nogen stedet og vender og drejer mig om natten... syntes 8 uger tilbage føltes helt uoverskueligt...

Så har vi det på samme måde! På samme tid er man jo også vildt glad.. Og tænker de 31 uger er gået stærkt. Men alligevel! Det er hårde sager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ja, jeg har også ligget på de samme +8,5 i en del tid nu, så det er da ikke så skidt, at det ikke er for godt for noget men så i forgårs til aftensmad, der spiste jeg dobbelt portion og var helt frisk på is kort tid efter. Selv manden kommenterede det med: hvor er det dejligt, at de dig spise igen

Seje fusker! Jaja, jeg holder mig stabilt på mine +15 kilo. Haha. Det er lige knap det dobbelte

Og godt du har appetit bare af og til. Men nu varer det sku heller ikke længe før de kommer ud, og man ikke har TID til at spise

Anmeld

4. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Seje fusker! Jaja, jeg holder mig stabilt på mine +15 kilo. Haha. Det er lige knap det dobbelte

Og godt du har appetit bare af og til. Men nu varer det sku heller ikke længe før de kommer ud, og man ikke har TID til at spise

Jeg bliver ynkelig, når jeg er sulten, så tror manden vil sidde ved siden af mig og fodre mig, mens jeg ammer, så han ikke skal høre på mig

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Flot mave

Anmeld

4. august 2011

Fru.Mäes <3

Frøken J. skriver:

Nå, jeg synes faktisk ikke det er skægt længere nu! Ja, og jeg er kun 31+4, så det er tidligt at have den tanke Bare den seneste uge synes jeg, at graviditeten er begyndt at tære. Hvis hun ikke slår på min blære, så maser hun lige mine lunger, så jeg mister pusten Og hun er så stor nu, at det føles ubehageligt, når hun mosler rundt. Hun sparker ikke længere, altså det er mere de der store, glidende bevægelser.

Halsbranden er vendt tilbage med fornyet styrke, jeg kan ikke rigtig sove på siden, for så bliver hun sur og mosler fra sig Og så kan jeg være mega sulten, spise lidt og så blive MEGA mæt og dårlig, sikkert fordi der ikke er meget plads til min mavesæk.

Nå men jeg elsker hende da alligevel Disse uges billeder er "uofficielle", da jeg ikke gider vente på min kæreste kommer hjem og tager de rigtige

Hvor er du altså fin

Anmeld

4. august 2011

FrkAnnette

Puha, tiden må føles lang, hvis du ikke længere synes at det er sjovt. Men hvis det kan hjælpe, så synes jeg altså at du er sådan en fin mave!

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Smukke smukke Jane, du ser skide godt ud

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Jeg bliver ynkelig, når jeg er sulten, så tror manden vil sidde ved siden af mig og fodre mig, mens jeg ammer, så han ikke skal høre på mig

Ahahaa! Jeg kan lige se det for mig

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Flot mave

Tusind tak!

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Felix's Mor <3 skriver:

Hvor er du altså fin

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.