20+1 med mini mosleren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

TrineMine86

Sof skriver:

Til trods for at jeg har vasket 3 maskiner tøj, haft barn hjemme, haft besøg og fået gjort rent, så nåede jeg da også lige at tage et nyt billede af prins mini moslerens hule, så det får I da lige. 

Jeg ser godt nok lidt træt og kvæstet ud, men det er jeg også. Det er varmt og hårdt med den mave nu, så for første gang nogensinde glæder jeg mig til det bliver efterår og vinter

smuk og flot mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Fru.Mäes <3

Sof skriver:

Til trods for at jeg har vasket 3 maskiner tøj, haft barn hjemme, haft besøg og fået gjort rent, så nåede jeg da også lige at tage et nyt billede af prins mini moslerens hule, så det får I da lige. 

Jeg ser godt nok lidt træt og kvæstet ud, men det er jeg også. Det er varmt og hårdt med den mave nu, så for første gang nogensinde glæder jeg mig til det bliver efterår og vinter

Ihh hvor er det en fin hule

Anmeld

4. august 2011

Sof

ciepige skriver:

Du er så smuk 

Tak søde  Glæder mig til at se din også 

Anmeld

4. august 2011

Sof

TrineMine86 skriver:

smuk og flot mave

Tusind tak 

Anmeld

4. august 2011

Sof

Felix's Mor <3 skriver:

Ihh hvor er det en fin hule

Tak 

Anmeld

7. august 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Åh, det ligner min 20+0 mave! Suk hvor er du altså skøn at kigge på!  Flot flot gravid mave!

Anmeld

7. august 2011

Sof

MaybeBaby skriver:

Åh, det ligner min 20+0 mave! Suk hvor er du altså skøn at kigge på!  Flot flot gravid mave!

Tusind tak søde  Vi følges godt ad, selvom jeg troede jeg ville blive større, men er noget overrasket over at den er så fin lille, men jeg nyder der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.