20+1 med mini mosleren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.955 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Sof

Til trods for at jeg har vasket 3 maskiner tøj, haft barn hjemme, haft besøg og fået gjort rent, så nåede jeg da også lige at tage et nyt billede af prins mini moslerens hule, så det får I da lige. 

Jeg ser godt nok lidt træt og kvæstet ud, men det er jeg også. Det er varmt og hårdt med den mave nu, så for første gang nogensinde glæder jeg mig til det bliver efterår og vinter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

B&J

ej hvor er du super flot og som din mave strutter den sider rigtigt godt

Anmeld

3. august 2011

Sof

B&J skriver:

ej hvor er du super flot og som din mave strutter den sider rigtigt godt

Tusind tak. Jeg sad lige og kiggede på det fra sidste uge også og der er faktisk sket en hel del på den lille uge. Min mave sidder en del anderledes, det er lidt sjovt 

Anmeld

3. august 2011

B&J

Sof skriver:

Tusind tak. Jeg sad lige og kiggede på det fra sidste uge også og der er faktisk sket en hel del på den lille uge. Min mave sidder en del anderledes, det er lidt sjovt 

ja det er det gode ved billeder man kan nemlig se når der sker en forandring det er så dejligt

Anmeld

3. august 2011

Sof

B&J skriver:

ja det er det gode ved billeder man kan nemlig se når der sker en forandring det er så dejligt

Ja det er lige det. 

Jeg fortryder også at jeg ikke har fra hver uge med min datter, men sådan er det jo. Men det er sjovt at se hvor meget der egentlig kan ske på en uge 

Anmeld

3. august 2011

B&J

Sof skriver:

Ja det er lige det. 

Jeg fortryder også at jeg ikke har fra hver uge med min datter, men sådan er det jo. Men det er sjovt at se hvor meget der egentlig kan ske på en uge 

ja nemlig for der kan virkelig ske meget

Anmeld

3. august 2011

Nessie

Flooot mave

Anmeld

3. august 2011

Sof

Nessie skriver:

Flooot mave

Tak 

Anmeld

3. august 2011

Sof

B&J skriver:

ja nemlig for der kan virkelig ske meget

Ja, jeg blev virkelig overrasket og det samme gjorde manden. Det går stærkt nu 

Anmeld

3. august 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Til trods for at jeg har vasket 3 maskiner tøj, haft barn hjemme, haft besøg og fået gjort rent, så nåede jeg da også lige at tage et nyt billede af prins mini moslerens hule, så det får I da lige. 

Jeg ser godt nok lidt træt og kvæstet ud, men det er jeg også. Det er varmt og hårdt med den mave nu, så for første gang nogensinde glæder jeg mig til det bliver efterår og vinter

Nej hvor er den stor og flot!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.