20+1 med mini mosleren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

B&J

Sof skriver:

Ja, jeg blev virkelig overrasket og det samme gjorde manden. Det går stærkt nu 

jaaa men det er såå vidunderligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

sweet

Sof skriver:

Til trods for at jeg har vasket 3 maskiner tøj, haft barn hjemme, haft besøg og fået gjort rent, så nåede jeg da også lige at tage et nyt billede af prins mini moslerens hule, så det får I da lige. 

Jeg ser godt nok lidt træt og kvæstet ud, men det er jeg også. Det er varmt og hårdt med den mave nu, så for første gang nogensinde glæder jeg mig til det bliver efterår og vinter

ihh hvor fin

Anmeld

3. august 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Nej hvor er den stor og flot!!!

Tak søde, men kan godt mærke at den begynder at blive tung, men har stadig intet taget på siden uge 12, så det er jeg ret tilfreds med 

Anmeld

3. august 2011

Sof

B&J skriver:

jaaa men det er såå vidunderligt

Helt bestemt 

Anmeld

3. august 2011

Sof

sweet skriver:

ihh hvor fin

Tusind tak søde 

Anmeld

3. august 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Tak søde, men kan godt mærke at den begynder at blive tung, men har stadig intet taget på siden uge 12, så det er jeg ret tilfreds med 

Det er godt nok flot klaret Kan godt forstå du er glad for det!

Anmeld

3. august 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Det er godt nok flot klaret Kan godt forstå du er glad for det!

Godt nok nåede jeg også at tage 7 kg på der, så frygtede at den blev slem. Med Silje havde jeg taget 16 kg på i uge 25, men det når jeg heldigvis ikke. Jeg vil gerne holde mig mellem 85 og 90 kg, men jeg har også været nødt til at droppe al usundt, får jeg får sure opstød af det, så det gider jeg ikke. Men jeg har også mere lyst til frugt og vand end til slik, kage, chokolade og junk.

Det var stik modsat den gang med Silje, så det nyder jeg meget

Anmeld

4. august 2011

HenrietteBuchvadt

Hvor er du smuk rund

Anmeld

4. august 2011

Sof

HenrietteBuchvadt skriver:

Hvor er du smuk rund

Tusind tak

Anmeld

4. august 2011

FogL

Sof skriver:

Til trods for at jeg har vasket 3 maskiner tøj, haft barn hjemme, haft besøg og fået gjort rent, så nåede jeg da også lige at tage et nyt billede af prins mini moslerens hule, så det får I da lige. 

Jeg ser godt nok lidt træt og kvæstet ud, men det er jeg også. Det er varmt og hårdt med den mave nu, så for første gang nogensinde glæder jeg mig til det bliver efterår og vinter

Du er så smuk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.