bløder i 6 uge! :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

babymus77

Øv øv føler med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Frk.S

Anonym skriver:

UPDATE:

Vi er nu kommer hjem fra den akutte scannning.... og jeg har som frygtet en SA

min krop er igang med at udstøde fosteret, og jeg bløder nu rigtig meget!

Lægen scannede MEGET grundigt, og kaldte en overlæge ind for at se med også... men de var begge enige: der var INTET levedygtig foster tilbage derinde... de kunne begge godt se at der HAR været en, men den er højst sansyneligt kommet ud med det første blod imorges....

jeg skal nu følges med blodprøver indtil mit HCG tal er tilpas lavt igen....

jeg er fuldstændig slået ud...  og min kæreste ligeså...!  nu havde vi jo lige glædet os! vores familier har fået besked om at der intet barn bliver alligevel og er meget forstående...

puha for en nedern dag!!!!!

Åh, nej det er jeg meget ked af at høre.

Stort kram og mange tanker herfra!

Anmeld

3. august 2011

june1987

Anonym skriver:

ej det er jeg virkelig ked af at høre...!  er du okay så?

Jeg tror desværre også at jeg ender i samme grøft... har sådan en underlig fornemmelse inden i af tomhed, så jeg tror sku ikke jeg skal forvente at se en happy ending...

har ellers læst mig frem til at når man først har set hjerteblink, så skulle risikoen for en SA falde meget...

havde du mens smerter? og blødte du som en alm mens eller værre?

jeg så hjerteblink 2 gange

men jeg startede med lidt aftørring når jeg havde været på wc og så begyndte det at blive mere og mere og nu er det alm menses men der gik næsten en uge 

men jeg havde ingen smerter før i søndags rigtigt så troede egentligt ikke der var noget, men vi må prøve igen, jeg ser det som et barn der var sygt og ikke kunne klarer sig, så hellere det end at barnet er så sygt at det ville gå ud over mine andre to piger, så jeg er rimlig afklaret og frisk på en ny start, det nytter ikke noget at at give sig selv skylden osv. det løser intet, og glæder mig til jeg skal starte i skole så kan man tænke på andet, og imellem tiden ender jeg nok med en spunk i maven igen

Anmeld

3. august 2011

june1987

så lige updaten det er jeg ked af kæmpe kram.. du kan skrive hvis du får lyst, jeg havde også lige en dag hvor jeg græd og trængte til omsorg og så var jeg ovenpå igen

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

UPDATE:

Vi er nu kommer hjem fra den akutte scannning.... og jeg har som frygtet en SA

min krop er igang med at udstøde fosteret, og jeg bløder nu rigtig meget!

Lægen scannede MEGET grundigt, og kaldte en overlæge ind for at se med også... men de var begge enige: der var INTET levedygtig foster tilbage derinde... de kunne begge godt se at der HAR været en, men den er højst sansyneligt kommet ud med det første blod imorges....

jeg skal nu følges med blodprøver indtil mit HCG tal er tilpas lavt igen....

jeg er fuldstændig slået ud...  og min kæreste ligeså...!  nu havde vi jo lige glædet os! vores familier har fået besked om at der intet barn bliver alligevel og er meget forstående...

puha for en nedern dag!!!!!

Åh det er jeg VIRKELIG ked af at høre. Havde sådan håbet at det ikke var det som var i gang.

Det gør mig ondt 

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

june1987 skriver:

så lige updaten det er jeg ked af kæmpe kram.. du kan skrive hvis du får lyst, jeg havde også lige en dag hvor jeg græd og trængte til omsorg og så var jeg ovenpå igen

mange tak!

ja jeg har godt nok tudet meget idag...

er mega mega træt nu, og føler mig bare så mærkelig tom indvendig... på en måde tænker jeg også at det er lidt underligt at man allerede kan være SÅ knyttet til noget som kun er ca 4mm stort og jo egentlig aldrig rigtig nåede at leve....  men det var jeg bare allerede....

det er nok fordi jeg har et skønt barn i forvejen, og jeg derfor allerede nu ved hvad det KUNNE være blevet til....

håber du også er okay, og er ved at være ovenpå igen??

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh det er jeg VIRKELIG ked af at høre. Havde sådan håbet at det ikke var det som var i gang.

Det gør mig ondt 

det havde jeg også.... men desværre

lægen havde ellers først store forhåbninger, fordi at jeg netop ikke blødte særlig meget og ikke havde ondt.. men øv øv øv det blev hurtigt banket til jorden da hun havde scannet i flere minutter uden at kunne se et levedygtigt foster....

vi må op på hesten igen, og håbe at vi snart er heldige at få en lillebror eller lillesøster til vores dejlige dreng!

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

det havde jeg også.... men desværre

lægen havde ellers først store forhåbninger, fordi at jeg netop ikke blødte særlig meget og ikke havde ondt.. men øv øv øv det blev hurtigt banket til jorden da hun havde scannet i flere minutter uden at kunne se et levedygtigt foster....

vi må op på hesten igen, og håbe at vi snart er heldige at få en lillebror eller lillesøster til vores dejlige dreng!

Ja, kæmpe krammer. Ved hvor hårdt det er 

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Vil lige sige stort TAK til alle jer som har sendt varme tanker vores vej!

jeg har ikke lige det store overskud lige nu til at svare jer allesammen personligt tilbage, men i skal vide at jeres hilsner varmer!

Anmeld

3. august 2011

june1987

Anonym skriver:

mange tak!

ja jeg har godt nok tudet meget idag...

er mega mega træt nu, og føler mig bare så mærkelig tom indvendig... på en måde tænker jeg også at det er lidt underligt at man allerede kan være SÅ knyttet til noget som kun er ca 4mm stort og jo egentlig aldrig rigtig nåede at leve....  men det var jeg bare allerede....

det er nok fordi jeg har et skønt barn i forvejen, og jeg derfor allerede nu ved hvad det KUNNE være blevet til....

håber du også er okay, og er ved at være ovenpå igen??

det var også på samme måde som jeg havde det, men heldigvis er jeg afklaret, kan godt mærke jeg ikke skal læse om graviditet det næste stykke tid eller noget. men ellers oven på ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.