bløder i 6 uge! :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Anonym trådstarter

Frejasen skriver:

Jamen jeg blødte faktisk en del. Startede også med brunt blod og en morgen vågnede jeg ved at jeg var gennemblødt af frisk blod. Jeg fik af vide at nogen gange kan der sive noget blod i løbet af natten fra livmoderen og når man så står op så kommer det på en gang og virker voldsomt.

Så ved mig betød det ikke noget 

rigtig dejligt at høre at din datter levet i bedste velgående idag!

Håber VIRKELIG jeg er lige så heldig!

Mit lyder jo præcis som dit!

der er heller ikke kommet mere blod end det der kom da jeg var på toilettet første gang... (hvilket jo også var rigeligt... )

men når jeg går derud for at tisse, og efterfølgende tører mig er papiret lyserødt.. oplevede du også det???

jeg har rigtig meget murren, og prikken/jag.

puuuuuha kan kl ikke bare snart blive 1!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Frejasen

Anonym skriver:

rigtig dejligt at høre at din datter levet i bedste velgående idag!

Håber VIRKELIG jeg er lige så heldig!

Mit lyder jo præcis som dit!

der er heller ikke kommet mere blod end det der kom da jeg var på toilettet første gang... (hvilket jo også var rigeligt... )

men når jeg går derud for at tisse, og efterfølgende tører mig er papiret lyserødt.. oplevede du også det???

jeg har rigtig meget murren, og prikken/jag.

puuuuuha kan kl ikke bare snart blive 1!

Ja der var også lidt lysserødt resten af dagen ved mig.

Det er altid svært at sige om det er det ene eller det andet og murren kan jo tale både for og imod. Men da jeg aboterede for det gjorde jeg i uge 12 inden jeg blev gravid med min datter og der begyndte jeg at få mens smerter. Så blødte jeg en hel dag og om natten fik jeg veer.

Synes mere det forløb du beskriver passer på min anden graviditet der gik godt

Anmeld

3. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

her til morgen da jeg var på toilettet opdager jeg at jeg bløder friskt blod!

jeg havde igår aftes meget murren i underlivet, og en lille smule brunt udflåd....

når jeg tørrer mig er det kun lyserødt blod... men i kummen kunne jeg se at der lå ca ½ dl helt rødt blod

jeg har ringet til vagtlægen og han har fået en akut scanningstid til mig idag kl 13!  men åååårh der er lang tid til kl 13!!!!

jeg håber virkelig at vores lille spire stadig er der!!!

vi fortalte nyheden om bebs til hele familien så sent som igår, så det er bare MEGA hårdt hvis vi nu allerede skal fortælle at der intet liv er derinde mere...

jeg kan slet ikk holde tanken ud!

mange tanker og  herfra 

Anmeld

3. august 2011

Mathilde

Stort kram jeg blødte også friskt blod i uge 6, men har en dejlig datter på 2år idag 

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Frejasen skriver:

Ja der var også lidt lysserødt resten af dagen ved mig.

Det er altid svært at sige om det er det ene eller det andet og murren kan jo tale både for og imod. Men da jeg aboterede for det gjorde jeg i uge 12 inden jeg blev gravid med min datter og der begyndte jeg at få mens smerter. Så blødte jeg en hel dag og om natten fik jeg veer.

Synes mere det forløb du beskriver passer på min anden graviditet der gik godt

har lige blødt rigtig meget igen.....

noget siger mig at alt håb er ude....

Jeg har dog stadig ikke mens smerter...

hvor er det altså bare hårdt at gå og vente i uvished...

Anmeld

3. august 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

jeg havde igår aftes meget murren i underlivet, og en lille smule brunt udflåd....

når jeg tørrer mig er det kun lyserødt blod... men i kummen kunne jeg se at der lå ca ½ dl helt rødt blod

jeg har ringet til vagtlægen og han har fået en akut scanningstid til mig idag kl 13!  men åååårh der er lang tid til kl 13!!!!

vi fortalte nyheden om bebs til hele familien så sent som igår, så det er bare MEGA hårdt hvis vi nu allerede skal fortælle at der intet liv er derinde mere...

fingre for at alt er okay

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Stort kram jeg blødte også friskt blod i uge 6, men har en dejlig datter på 2år idag 

blødte du meget? altså som i ret store mængder af gangen?

dejligt at din datter klarede den! Håber virkelig min lille spire er lige så standhaftig!

Anmeld

3. august 2011

june1987

jeg har lige været igennem det samme som du beskriver, og jeg har aborteret mit, trods jeg så hjerte blink mandag og fredag sidste uge, det startede som du beskriver og lørdag blev det værre og værre som dagene gik og torsdag skal jeg op og eftertjekkes 

Anmeld

3. august 2011

LBK

Anonym skriver:

jeg alt hvad jeg har.... Håber spiren trives....

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

june1987 skriver:

jeg har lige været igennem det samme som du beskriver, og jeg har aborteret mit, trods jeg så hjerte blink mandag og fredag sidste uge, det startede som du beskriver og lørdag blev det værre og værre som dagene gik og torsdag skal jeg op og eftertjekkes 

ej det er jeg virkelig ked af at høre...!  er du okay så?

Jeg tror desværre også at jeg ender i samme grøft... har sådan en underlig fornemmelse inden i af tomhed, så jeg tror sku ikke jeg skal forvente at se en happy ending...

har ellers læst mig frem til at når man først har set hjerteblink, så skulle risikoen for en SA falde meget...

havde du mens smerter? og blødte du som en alm mens eller værre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.