bløder i 6 uge! :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

her til morgen da jeg var på toilettet opdager jeg at jeg bløder friskt blod!

jeg havde igår aftes meget murren i underlivet, og en lille smule brunt udflåd....

når jeg tørrer mig er det kun lyserødt blod... men i kummen kunne jeg se at der lå ca ½ dl helt rødt blod

jeg har ringet til vagtlægen og han har fået en akut scanningstid til mig idag kl 13!  men åååårh der er lang tid til kl 13!!!!

jeg håber virkelig at vores lille spire stadig er der!!!

vi fortalte nyheden om bebs til hele familien så sent som igår, så det er bare MEGA hårdt hvis vi nu allerede skal fortælle at der intet liv er derinde mere...

jeg kan slet ikk holde tanken ud!

Åh nej dog.  Håber alt er ok derinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Frk.S

Der er flere der bløder uden det betyder noget. Håber det også gælder dig.

Krydser alt hvad jeg kan indtil kl. 13.

Anmeld

3. august 2011

HenrietteBuchvadt

Åh nej

Jeg alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

3. august 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

her til morgen da jeg var på toilettet opdager jeg at jeg bløder friskt blod!

jeg havde igår aftes meget murren i underlivet, og en lille smule brunt udflåd....

når jeg tørrer mig er det kun lyserødt blod... men i kummen kunne jeg se at der lå ca ½ dl helt rødt blod

jeg har ringet til vagtlægen og han har fået en akut scanningstid til mig idag kl 13!  men åååårh der er lang tid til kl 13!!!!

jeg håber virkelig at vores lille spire stadig er der!!!

vi fortalte nyheden om bebs til hele familien så sent som igår, så det er bare MEGA hårdt hvis vi nu allerede skal fortælle at der intet liv er derinde mere...

jeg kan slet ikk holde tanken ud!

Krydser fingre for dig 

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Der er flere der bløder uden det betyder noget. Håber det også gælder dig.

Krydser alt hvad jeg kan indtil kl. 13.

det håber jeg virkelig virkelig også....

jeg har stadig ingen smerter, og har "kun" blødt de 2 gange.... jeg ligger bare fuldstændig stille herhjemme for at holde på det bette liv!

håber inderligt at vi ser et lille levende foster og måske endda med blinkende hjerte inde til scannigen!

må dog sige at jeg er ret meget nede i kulkælderen lige nu, og snart ikke ved hvad jeg skal tro...

HVIS det er en SA burde jeg så ikke bløde mere og have mere ondt???

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh nej dog.  Håber alt er ok derinde 

uuuh det håber jeg godt nok også!

jeg tæller SEKUNDERNE til kl 13 hvor vi skal scannes....

Anmeld

3. august 2011

Anonym skriver:

uuuh det håber jeg godt nok også!

jeg tæller SEKUNDERNE til kl 13 hvor vi skal scannes....

Kan jeg sørme godt forstå. Det hjælper nok ikke noget, men ca 25 % af alle gravide bløder i graviditeten uden der er noget galt. Håber du er i den gruppe. Stort knus 

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan jeg sørme godt forstå. Det hjælper nok ikke noget, men ca 25 % af alle gravide bløder i graviditeten uden der er noget galt. Håber du er i den gruppe. Stort knus 

åh det varmer da faktisk lidt at høre!

Håber SÅ meget at jeg er iblandt dem!

jeg tænker hele tiden på at jeg måske ville bløde mere og kraftigere + have mere ondt hvis det er en SA??

Anmeld

3. august 2011

Anonym skriver:

åh det varmer da faktisk lidt at høre!

Håber SÅ meget at jeg er iblandt dem!

jeg tænker hele tiden på at jeg måske ville bløde mere og kraftigere + have mere ondt hvis det er en SA??

Jo altså dem jeg kender der har haft en SA inkl. mig selv, har altid været med smerter. Men jeg ved ikke om det kan udelukkes helt.

Kan se kl er 13. Krydser fingre og sender alt det bedste din vej 

Anmeld

3. august 2011

Hasselnødden

Hvor er det hjerteskærende at sidde med den fornemmelse og blive nervøs på den måde, jeg håber SÅ meget på at jeres lilles hjerte stadigvæk blinker lystigt derudaf og spiren vil vokse sig stor og stærk indeni dig. Jeg  for at scanningen giver jer den oplevelse du så ønskeligt gerne vil se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.