er dette et skidt tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

jeg forventede mens. mellem torsdag og søndag og om søndagen testet jeg positiv... (min cyklus var meget ureglmæssig)

det er min nemlig også og derfor er jeg bange for at teste imorgen for den er jo nok negativ  og det er bare dyrt vis man kan teste flere gange inden den er positiv ... så overvejer om jeg skal vente men er også bare meget spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

4xGreve

Anonym skriver:

det er min nemlig også og derfor er jeg bange for at teste imorgen for den er jo nok negativ  og det er bare dyrt vis man kan teste flere gange inden den er positiv ... så overvejer om jeg skal vente men er også bare meget spændt

altså hvis du køber den test i rema er der to teste i (og det er den eneste hjemme test jeg nogen siden har kunne teste positiv med) og hvis du f.eks tester imorgen og den er negativ jamen så vent evt. 3 dage og hvsi din mens så ikke er kommet så prøver du igen og hvis den også er negativ så vent en uge og hvis din mens stadig ikke er dukket op kan du jo evt. prøve at ringe og få en tid ved lægen!

Anmeld

3. august 2011

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

altså hvis du køber den test i rema er der to teste i (og det er den eneste hjemme test jeg nogen siden har kunne teste positiv med) og hvis du f.eks tester imorgen og den er negativ jamen så vent evt. 3 dage og hvsi din mens så ikke er kommet så prøver du igen og hvis den også er negativ så vent en uge og hvis din mens stadig ikke er dukket op kan du jo evt. prøve at ringe og få en tid ved lægen!

jeg købte en test på apoteket ?? så må vi se hvad den siger men ingen tegn på mens ud over ømme bryster der kommer on/off

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

update

testen var desværre negativ øvøv  men statig ingen symtomper på mens ??

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

update

testen var desværre negativ øvøv  men statig ingen symtomper på mens ??

Det kan være den er uregelmæssig denne gang - Det kan jo ske

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

ja ... tak for alle jeres svar og hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.