er dette et skidt tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Anonym trådstarter

hej piger jeg forventer mens idag. den er dog ikke kommet..

men har de sidste dage haft meget ondt i højre side..

var ved at tro det måske var min blindtarm men har ikke andre symtomper.. det kommer on/off men sommetider er det så vis jeg går at jeg er nød til at stoppe op.. jeg har ondt i barmen ind imellem men ikke hele tiden. jeg regner med at købe en test imorgen.

men jeg er så bange for at der er noget galt for har ikke mens smerter overhoved-- og heller ikke æl. jeg opretted en tråd i forrige uge fordi jeg pletblødte og blev lidt forskrækked .. det var ikke af særlig styrke og det skiftet mellem blod og brunt udflåd. jeg havde letter smerter og uro. men når jeg plejre og havde mens er jeg mega syg i to dage fordi det er så slemt... jeg kan ikke komme til læge da min læge har ferie og min mands  kvindelig læge ikke vil se mig... hvad tror i det er .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Anonym trådstarter

hvor er der mange som kigger men ikke svare??

Anmeld

2. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

hej piger jeg forventer mens idag. den er dog ikke kommet..

men har de sidste dage haft meget ondt i højre side..

var ved at tro det måske var min blindtarm men har ikke andre symtomper.. det kommer on/off men sommetider er det så vis jeg går at jeg er nød til at stoppe op.. jeg har ondt i barmen ind imellem men ikke hele tiden. jeg regner med at købe en test imorgen.

men jeg er så bange for at der er noget galt for har ikke mens smerter overhoved-- og heller ikke æl. jeg opretted en tråd i forrige uge fordi jeg pletblødte og blev lidt forskrækked .. det var ikke af særlig styrke og det skiftet mellem blod og brunt udflåd. jeg havde letter smerter og uro. men når jeg plejre og havde mens er jeg mega syg i to dage fordi det er så slemt... jeg kan ikke komme til læge da min læge har ferie og min mands  kvindelig læge ikke vil se mig... hvad tror i det er .

Det er ikke til at sige, hvad det er. Især ikke når du har haft de der småblødninger. Men jeg kan tydeligt huske, at jeg spurgte til råds herinde, op til jeg testede positiv, fordi jeg havde sådan nogle skarpe smerter i højre side, som jeg ikke forstod. Jeg ved ikke hvad det var, og om det havde noget med graviditet at gøre, men gravid var jeg da. - Ikke for at give dig falsk håb, fortæller bare om mine erfaringer Men jeg ved ikke, når du har pletblødt. Det oplevede jeg ikke.. 

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Det er ikke til at sige, hvad det er. Især ikke når du har haft de der småblødninger. Men jeg kan tydeligt huske, at jeg spurgte til råds herinde, op til jeg testede positiv, fordi jeg havde sådan nogle skarpe smerter i højre side, som jeg ikke forstod. Jeg ved ikke hvad det var, og om det havde noget med graviditet at gøre, men gravid var jeg da. - Ikke for at give dig falsk håb, fortæller bare om mine erfaringer Men jeg ved ikke, når du har pletblødt. Det oplevede jeg ikke.. 

alså pletblødning started 24 hvor jeg havde mens den 3 til den 7 så om pletblødningen kunne havde været æl. vi hygged nemlig den 14-14 august, men aner ikke hvornår jeg har æl ved bare de dage her jeg ikke har for har testet æl de sidste par dage

Anmeld

2. august 2011

Axelsmor<3

Jeg håber for dig at du er gravid :] Men nogle gange kan det jo desværre også være fordi man så gerne vil ..

Da jeg var gravid første gang Havde jeg det også ligesom dig, smerter i højre side (alt efter hvordan ens livmoder vender ogsåledes) og bryst spændinger .. Nu er jeg gravid igen og har også haft temmelig ondt, så hvem ved ? Jeg tror du er gravid

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Axelsmor<3 skriver:

Jeg håber for dig at du er gravid :] Men nogle gange kan det jo desværre også være fordi man så gerne vil ..

Da jeg var gravid første gang Havde jeg det også ligesom dig, smerter i højre side (alt efter hvordan ens livmoder vender ogsåledes) og bryst spændinger .. Nu er jeg gravid igen og har også haft temmelig ondt, så hvem ved ? Jeg tror du er gravid

hvor hurtig blev i oppustet ?? jeg har nemlig ingen tegn ud over bryst siden og lidt kvalme engang imellem

Anmeld

2. august 2011

Kløver

jeg ved desværre ikke hvad jeg skal sige end prøv en anden læge, ring til egen læge, de fleste har efterladt et nr i tilfælde af akut opstået sygdom, og man kan ringe til en anden læge de har lavet aftale med

Håber ikke det er noget alvorligt, og krydser da for de 2 streger

Anmeld

2. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

alså pletblødning started 24 hvor jeg havde mens den 3 til den 7 så om pletblødningen kunne havde været æl. vi hygged nemlig den 14-14 august, men aner ikke hvornår jeg har æl ved bare de dage her jeg ikke har for har testet æl de sidste par dage

Bum bum, jeg aner det ikke! Det kan jo godt ske. Nogen oplever også en mindre blødning når ægget sætter sig fast. Men det kan jo også være så meget andet! Håber det er et godt tegn, men forbered dig også på, at det måske ikke falder ud, som du ønsker  

Anmeld

2. august 2011

Axelsmor<3

Anonym skriver:

hvor hurtig blev i oppustet ?? jeg har nemlig ingen tegn ud over bryst siden og lidt kvalme engang imellem

Jeg begyndte rigtig hurtigt denne gang, men det er jo fordi jeg har været fravid for 1½år siden Og nu vi snakker om bløding osv .. Jeg har noget i denne graviditet som hedder et hæmatom, det er en blodsamling inde i maven som sidder tæt ved fosterhinden, (det er MEGET normalt!) og det har gjort at jeg i uge 12 midt om natten fik pludselig styrtblødning .. Fik et kæmpe chok og troede at ''babyen'' ikke længere var der, men det var den Man skal bare af med det blod der samler sig .. lægerne kan intet gøre ved det, det skal tømme sig selv. Er det mørk blod eller ''gammel'' blod er det et godt tegn der det oftes bare kan være et lille hæmatom -Håber det hjalp dig lidt?

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

takker for jeres svar. det blod der kom ud var både brunt og rødt som frisk blod dog ikke ret meget rød... krydser fingere for den er her denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.