Hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

TbCp

Jeg har det fantastisk! Synes dog det er lidt hårdede at være gravid denne gang end sidst, men det er nok fordi jeg har et andet barn at tage mig af også, så får nok ikke slappet helt nok af.

Jeg har fået MEGET mave allerede, fra omkring uge 7 kunne jeg ikke længere skjule det, jeg mærket også liv og har gjort det et par uger, det er fantastisk!

Jeg har fatisk lige købt det første til baby igår.... En uld hur og uld futter.
Sidste gang købte jeg rigtig meget neutralt-farvet tøj, men da vi så fik en pige brugte jeg stort set ikke noget af det, så denne gang venter jeg med at købe en masse til jeg kender kønnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Jeg har det fantastisk! Synes dog det er lidt hårdede at være gravid denne gang end sidst, men det er nok fordi jeg har et andet barn at tage mig af også, så får nok ikke slappet helt nok af.

Jeg har fået MEGET mave allerede, fra omkring uge 7 kunne jeg ikke længere skjule det, jeg mærket også liv og har gjort det et par uger, det er fantastisk!

Jeg har fatisk lige købt det første til baby igår.... En uld hur og uld futter.
Sidste gang købte jeg rigtig meget neutralt-farvet tøj, men da vi så fik en pige brugte jeg stort set ikke noget af det, så denne gang venter jeg med at købe en masse til jeg kender kønnet

Jah, det har jeg også hørt det ville være. Men må så bare stole på folk som dig kommer store? så til at gå hjemme noget af barselen, eller nyder du det bare dig og den lilly ny?

Det lyder dejligt. Bobler eller spark? 

Det lyder fornuftigt, men det er alligevel svært, ikke? At shoppe baby er skønt! 

Anmeld

3. august 2011

TbCp

Jah, det har jeg også hørt det ville være. Men må så bare stole på folk som dig kommer store? så til at gå hjemme noget af barselen, eller nyder du det bare dig og den lilly ny?

Det lyder dejligt. Bobler eller spark? 

Det lyder fornuftigt, men det er alligevel svært, ikke? At shoppe baby er skønt! 

Jeg er ihvertfald glad for jeg har haft en nem graviditet indtil nu! Ved ikke hvad jeg ville have gjort hvis jeg havde ligget og brækket mig hver dag og så samtidig skulle tage mig af Liva...

Nej hun kommer ikke til at være hjemme mens jeg har barsel, der skal være tid til den lille og især i starten vil hun blive alt for tilsidesat hvis hun er hjemme, er jeg bange for..
Men det bliver helt sikkert til kortere dage i institutionen og sikkert også en del fridage ind imellem.

Jeg mærker spark, eller måske rettere puf... tror ikke der går mange uger før det også kan mærkes udenpå

Jeg synes egentlig ikke det er så svært ikke at shoppe, ved at jeg nok skal få shoppet riiiigeligt
Men et godt tilbud på det uldtøj kunne jeg alligevel ikke stå for

Anmeld

3. august 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Jeg er ihvertfald glad for jeg har haft en nem graviditet indtil nu! Ved ikke hvad jeg ville have gjort hvis jeg havde ligget og brækket mig hver dag og så samtidig skulle tage mig af Liva...

Nej hun kommer ikke til at være hjemme mens jeg har barsel, der skal være tid til den lille og især i starten vil hun blive alt for tilsidesat hvis hun er hjemme, er jeg bange for..
Men det bliver helt sikkert til kortere dage i institutionen og sikkert også en del fridage ind imellem.

Jeg mærker spark, eller måske rettere puf... tror ikke der går mange uger før det også kan mærkes udenpå

Jeg synes egentlig ikke det er så svært ikke at shoppe, ved at jeg nok skal få shoppet riiiigeligt
Men et godt tilbud på det uldtøj kunne jeg alligevel ikke stå for

Ja, det er et helved uden barn, så det er godt nok du ikke har det. Både for din, faderen og Lives skyld.

Det kommer hun da sikkert også til at nyde så

Bliver helt misundelig, det lyder bare så dejligt 

Haha tror du har en overmenneskelig styrke - eller også er det bare barn nr. 2

Anmeld

3. august 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Ja, det er et helved uden barn, så det er godt nok du ikke har det. Både for din, faderen og Lives skyld.

Det kommer hun da sikkert også til at nyde så

Bliver helt misundelig, det lyder bare så dejligt 

Haha tror du har en overmenneskelig styrke - eller også er det bare barn nr. 2

Det er fantastisk at mærke liv, så det kan du godt glæde dig til!!!!

Ja.. jeg tror måske bare det er 2. barn

Anmeld

3. august 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Det er fantastisk at mærke liv, så det kan du godt glæde dig til!!!!

Ja.. jeg tror måske bare det er 2. barn

Det gør jeg også, tror jeg har mærket det nogle gange, men det var meget blidt og ikke noget til at jeg vil sige noget med sikkerhed Men kæresten kan høre Krøllen når jeg mener h*n bakser rundt, så deet

Det håber jeg, for stakkels Krøllen hvis vi skal have nr. 2 og jeg er lige så shoppe-listisk som nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.