kekp skriver:
Jeg har det fint, bortset fra at jeg døjer med hovedpine lige for tiden. Er faktisk blevet nødt til at tage hjem fra arbejde idag, fordi jeg har haft en rigtig grim hovedpine i 3 dage. Nu har jeg fået taget mig sammen tit at tage pinex, og det har hjulpet lidt. Har ellers ikke været meget for det, selvom at jeg jo godt ved, at man gerne må tage dem når man er gravid, men vil jo helst undgå det.
Shopping er det ikke blevet så meget til. Vi har kigget lidt på barnevogn og skal nok også snart have bestilt en. Ellers skal vi ud og hente en højstol på lørdag som vi har købt brugt
Nå, jeg troede ikke man måtte tage smertestillende overhoved, ud over når veerne kom. Ked af din hovedpine
Og ja, man føler sig som en dårlig gravid/mor hvis man ikke følger alle rådene, men det gør man jo også hvis man følger dem og så andre siger man er hysterisk.
Ja, barnevogn er noget stort, som det nemt kan tage sin tid med. Men når den så er der kommer babyen til at føltes som noget realistisk og ikke bare en mærkelig drøm 
Lækkert med den høje stol, et bestemt mærke eller tilbud siden den skal købes nu?
Anmeld