Hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

heheh ja men der er skisme ikke meget baby-hule over det  hvis jeg ikke har 100% stramt tøj på og suger luft ned i maven så kan man ikke se det 

men så krydser vi da for at I kan få en lejlighed hurtigt 

Nej hun synes det er super super super skønt, er første barnebarn og jeg er ene barn så hun synes det er bare så spændende 

Samme her, ud over jeg ikke suger maven ind, Krøllen sidder stadig så langt nede at det ser naturligt ud ... Altså det er en øko baby, men du forstår vel

Mange tak, og kan da sige i lige måde. Det er nok lidt anderledes (og mere "forældreagtigt) at blive forældre uden at div. bedsteforældre er der

Jamen det er det da også - meget Mine svigerforældre har allerede købt tremmeseng og barnevogn - til når Krøllen er ved dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Årh, det er da dejligt

Ja, det er en jungel - den bedste man nogensinde bevæger sig ud i, den farligste (økonomiske) og den mest forvirrende og den nemmeste at fare vild i

Snyd Vil SÅ gerne shoppe tøj, men manden vil ikke lade mig gøre det

Så vil jeg gerne have flere, fandt ikke mange

Hehe neej men der var da et par stykker.. Og gider ik liige at rette dem når det er skrevet på mobilos

Hehe du må ud og købe det i smug min kæreste vidste ikke jeg var ude og købe lidt.. Min veninde og jeg var på shopping og så faldt vi tilfæligvis over Babysam som havde udsalg..
Så jeg viste ham det bare da jeg kom hjem.. "jamen det ser da fint ud" sagde han bare..
Har os vist ham et par brugte barnevogne.. Så siger han bare "de er fanme dyre" Jaaaah.. Hva havde du regnet med hihi..

Jeg har forelsket mig lidt i Emmaljunga.. Syns de har mange lækre modeller..

Nogle der evt. har erfaring med dem??

Anmeld

2. august 2011

-Sigrid-

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Hehe neej men der var da et par stykker.. Og gider ik liige at rette dem når det er skrevet på mobilos

Hehe du må ud og købe det i smug min kæreste vidste ikke jeg var ude og købe lidt.. Min veninde og jeg var på shopping og så faldt vi tilfæligvis over Babysam som havde udsalg..
Så jeg viste ham det bare da jeg kom hjem.. "jamen det ser da fint ud" sagde han bare..
Har os vist ham et par brugte barnevogne.. Så siger han bare "de er fanme dyre" Jaaaah.. Hva havde du regnet med hihi..

Jeg har forelsket mig lidt i Emmaljunga.. Syns de har mange lækre modeller..

Nogle der evt. har erfaring med dem??

Tror jeg også jeg ender med, men det er da sjovere at gå rundt med ham... Han bliver helt pjattet og barnlig

Flot skat... Hvad koster din seng og bil, så er det pludselig ikke så dyrt mere

Anmeld

2. august 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Tror jeg også jeg ender med, men det er da sjovere at gå rundt med ham... Han bliver helt pjattet og barnlig

Flot skat... Hvad koster din seng og bil, så er det pludselig ikke så dyrt mere

Haha jaa.. Her er det så hus, bil, OG motorcykel Og en masse andet "legetøj"

Jeg skal også have ham med ud og købe noget.. Men jeg skulle liiige ha taget hul på bylden.. Tror også han syns det er lidt tidligt.. der er jo laaang tid endnu.. og man skal jo ikke købe det første som det bedste.. Meen tøj syns jeg nu nok kan købes nu.. ;P

Anmeld

2. august 2011

-Sigrid-

Haha jaa.. Her er det så hus, bil, OG motorcykel Og en masse andet "legetøj"

Jeg skal også have ham med ud og købe noget.. Men jeg skulle liiige ha taget hul på bylden.. Tror også han syns det er lidt tidligt.. der er jo laaang tid endnu.. og man skal jo ikke købe det første som det bedste.. Meen tøj syns jeg nu nok kan købes nu.. ;P

Ja, men hvad så hvis du får bækkenløsning eller barnet bliver født enormt tidligt :O Det er da rart at gå i god tid - syntes jeg!

Anmeld

2. august 2011

Nitz - <3 David

Jeg døjer faktis med mit bækken/hofte.. Jeg brækkede i 2000 mit lårben.. Og blev opereret i hofte/knæ.. fordi de satte nogle skruer ind for at "samle" lårbenet.. Og det giver så smerter nu.. jeg har altid (siden ulykken) været lidt stiv i den ene hoft.. Lægen mener det kan være arvæv der driller når alle de musler osv skal gi sig i graviditeten.. Men nu venter jeg så på at jeg skal undersøges på sygehuset..

Anmeld

2. august 2011

Nitz - <3 David

Lige to billeder af "hulen" det ene billede fra 13+3 og det andet 16+0 (idag)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2011

-Sigrid-

Jeg døjer faktis med mit bækken/hofte.. Jeg brækkede i 2000 mit lårben.. Og blev opereret i hofte/knæ.. fordi de satte nogle skruer ind for at "samle" lårbenet.. Og det giver så smerter nu.. jeg har altid (siden ulykken) været lidt stiv i den ene hoft.. Lægen mener det kan være arvæv der driller når alle de musler osv skal gi sig i graviditeten.. Men nu venter jeg så på at jeg skal undersøges på sygehuset..

Jamen så lyder det da ærlig talt som om du har en berettigelse til at shoppe igennem

Jeg ville sige at jeg er ked af din ulykke, men det får du ikke noget godt ud af, så du må få et kram i stedet

Og WOW hvor er din mave bare flot - den ser jo hel gravid ud  

Anmeld

3. august 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Den ser fin ud - og nem at manurere Og den ligger jo heller ikke oppe i den sindsyg dyre ende

Nej det er da til at overskue :-) Prisen altså

Anmeld

3. august 2011

kekp

Jeg har det fint, bortset fra at jeg døjer med hovedpine lige for tiden. Er faktisk blevet nødt til at tage hjem fra arbejde idag, fordi jeg har haft en rigtig grim hovedpine i 3 dage. Nu har jeg fået taget mig sammen tit at tage pinex, og det har hjulpet lidt. Har ellers ikke været meget for det, selvom at jeg jo godt ved, at man gerne må tage dem når man er gravid, men vil jo helst undgå det.

Shopping er det ikke blevet så meget til. Vi har kigget lidt på barnevogn og skal nok også snart have bestilt en. Ellers skal vi ud og hente en højstol på lørdag som vi har købt brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.