gravid og baby på 4 mdr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Anonym trådstarter

svare lige jer alle på en gang, jeg er lige blevett 19 år, så jeg synes det er ret tidligt med nummer to, min mand laver ikke særlig meget herhjemme så jeg vil komme til at stå med endnu mere end jeg gør nu.. Jeg havde meget meget slem bækkenløsning ved den første og lider stadig under det så tanken om jeg skulle det igen puha.. Der er lige præcis et år imellem min mand og hans søster også.. Men ågh jeg er i vildrede, som det ser ud nu er det abort, men kan jo altid fortryde når man ligger der.. Jeg vil bare aldrig kunne fortælle min mor at jeg nu er gravid igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Zafir

Anonym skriver:

svare lige jer alle på en gang, jeg er lige blevett 19 år, så jeg synes det er ret tidligt med nummer to, min mand laver ikke særlig meget herhjemme så jeg vil komme til at stå med endnu mere end jeg gør nu.. Jeg havde meget meget slem bækkenløsning ved den første og lider stadig under det så tanken om jeg skulle det igen puha.. Der er lige præcis et år imellem min mand og hans søster også.. Men ågh jeg er i vildrede, som det ser ud nu er det abort, men kan jo altid fortryde når man ligger der.. Jeg vil bare aldrig kunne fortælle min mor at jeg nu er gravid igen..

Altså - hvis du er i sorg, er du i tvivl...

Jeg forstår fuldt alle dine argumenter, imod at få et barn mere... Men det er jo altså IKKE din mor der skal være mor!! Hun skal være mormor.

Jeg er også helt med på, at det er for tidligt og alt det. Men jeg tror altså... at du i dit hjerte holder af spiren i din mavse... Og selvom det bliver en HÅRD periode, så vil du helt sikkert blive glad for det,når de bliver større

Jeg har jo 6½ år mellem mine (så ikke helt meningen), men der skal skal jeg jo have teenagebørn i 14-15 år... Du får dine overstået på 6 år så der er fordele og ulemper ved alting

MEN - det er kun DIN beslutning. Jeg håber du finder ud af, hvad der føles bedst - jeg fordømmer på ingen måde abort, da man skal få de børn der er plads til i ens liv. Det kan blot være at du skal tænke over en anden slags prævention bagefter.
KRAM

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså - hvis du er i sorg, er du i tvivl...

Jeg forstår fuldt alle dine argumenter, imod at få et barn mere... Men det er jo altså IKKE din mor der skal være mor!! Hun skal være mormor.

Jeg er også helt med på, at det er for tidligt og alt det. Men jeg tror altså... at du i dit hjerte holder af spiren i din mavse... Og selvom det bliver en HÅRD periode, så vil du helt sikkert blive glad for det,når de bliver større

Jeg har jo 6½ år mellem mine (så ikke helt meningen), men der skal skal jeg jo have teenagebørn i 14-15 år... Du får dine overstået på 6 år så der er fordele og ulemper ved alting

MEN - det er kun DIN beslutning. Jeg håber du finder ud af, hvad der føles bedst - jeg fordømmer på ingen måde abort, da man skal få de børn der er plads til i ens liv. Det kan blot være at du skal tænke over en anden slags prævention bagefter.
KRAM

Ja nemlig, men ville bare gerne vente til hvis han var bare lidt tættere på et år (: hvis du forstår, vil gerne have tætte børn men ikke nu, om et halvt års tid, så er de stadig tætte.. Men tager til lægen idag og får snakket

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Du får lige et stort !

Jeg håber du finder ud af, hvad du vil. Kun du kan træffe den rette beslutning. Og uanset hvad du beslutter dig for, så er det rigtigt!

Anmeld

2. august 2011

Millesmammi

Jeg er selv 18 og har en pige på halvandet år, og venter mig igen til december. Jeg tror det bliver hårdt, men jeg tror også at man bare lige skal sætte sig ind i tingene, og vænne sig til det, og finde en god rytme.. Jeg tror at de vil få rigtig meget glæde af hinanden :-) Nu siger du at du står meget alene med tingene derhjemme - er det noget du har snakket med kæresten om? Nu ved jeg ikke hvordan det er at være meget alene, da jeg bestemt ikke selv kan bede om mere hjælp herhjemme . Men jeg ville da lige tage en snak med ham hvis det var mig :-)..

Anmeld

2. august 2011

mamiolvi

Anonym skriver:

Ja nemlig, men ville bare gerne vente til hvis han var bare lidt tættere på et år (: hvis du forstår, vil gerne have tætte børn men ikke nu, om et halvt års tid, så er de stadig tætte.. Men tager til lægen idag og får snakket

JEg har i dag en dreng på 11 år og tvillinger på 10 år , der Er 1,5 år i mellem dem... Jeg var 24 da jeg fik den første , da tvillinger var 2 mdr gammel blev jeg skilt da min mand var mig utro , jeg stod alene med det hele jeg klarede det for det Skal man , gik ned med stress da de var ca 4 år ... men hold da op jeg er glad for at at have fået dem så tætte på hinanden , de har så meget ud af hinanden og Det Er ikke dobbelt så hårdt ... Jeg venter nu mit 4 bare

Anmeld

2. august 2011

Zafir

Anonym skriver:

Håber du har en god læge, der vil støtte dig uanset

Anmeld

2. august 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Min mor var alene med 3 piger, mine to tvillingesøskende der var 2 år og mig der var 7 da skilsmissen gik igang. Derudover tog hun sit studie som ingeniør færdig imens.

Det har betydet for mig som voksen kvinde at jeg har set at alt kan gøres, det kræver samarbejde og snilde. Men det kan gøres. Det vil dine børn også opleve - mor er for sej, mor kan alt.

For hvis din mand ikke laver dagens gode gerning, hvorfor gider du så overhovedet bo sammen med ham? Er det ikke nødvendigt at han også tager sin del af slæbet? Især hvis du har haft bækkenbundsløsning, ja, så forstår jeg endenu mindre af hans dovenskab. Giv ham alternativet? Enten får du fingeren ud, eller også er du et dovent svin i dit eget hjem?!

For min tanke er at er du så meget i tvivl, skal du lade være. Pyt med om mormor bliver fornærmet, det er hun alligevel kun indtil hun ser maven vokse og helt væk er det når hun får barnebarn nummer 2. For tidligt til at få børn? Nej, har du overstået dine børn inden du starter karriere har du et meget stort forspring i forhold til dine konkurrenter. Kan du magte dit studie mens du har småbørn, er du så langt foran alle de andre at du vil elske dig selv for valget.

Du får et kæmpe kram herfra, har du brug for at høre mere om hvordan min mor jonglerede os 3, skilsmisse, studie og det at være selvstændigt menneske, så skriver du bare

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

Jeg er selv 18 og har en pige på halvandet år, og venter mig igen til december. Jeg tror det bliver hårdt, men jeg tror også at man bare lige skal sætte sig ind i tingene, og vænne sig til det, og finde en god rytme.. Jeg tror at de vil få rigtig meget glæde af hinanden :-) Nu siger du at du står meget alene med tingene derhjemme - er det noget du har snakket med kæresten om? Nu ved jeg ikke hvordan det er at være meget alene, da jeg bestemt ikke selv kan bede om mere hjælp herhjemme . Men jeg ville da lige tage en snak med ham hvis det var mig :-)..

han vil rigtig gerne beholde det, men siger det er mit valg, han arbejder om natten og ja en masse andet han gør det jeg beder ham om..

Anmeld

2. august 2011

helle85

Anonym skriver:

Hjææælp

vil gerne vide noget info fra folk med tætte børn, jeg tror jeg har besluttet at få en abort...

Har brug for at snakke med nogen om det..

jeg har 2 børn med 13 md imellem dem. jeg vil sige jeg har ikke fortrudt det men jeg ville heller ikke gører det igen. men de bliver meget tætte nå der er så kort tid mellem dem men til gengæld bliver der også meget kamp mellem dem nå de bliver ældre. og jeg syntes det er hård nogen gang da mine slås meget lige fortiden men mange af deres kampe opvejes af de sjove/søde ting de gør sammen.

du må meget gerne skrive i min indbak hvis du vil vide mere.

sender lige et link med.

http://voresborn.dk/junior-psykologi-og-udvikling/7159-pseudotvillinger-kaerlighed-og-konflikter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.