gravid og baby på 4 mdr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.157 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Anonym trådstarter

Hjææælp

vil gerne vide noget info fra folk med tætte børn, jeg tror jeg har besluttet at få en abort...

Har brug for at snakke med nogen om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hjææælp

vil gerne vide noget info fra folk med tætte børn, jeg tror jeg har besluttet at få en abort...

Åh kan ikke hjælpe dig med det, men vil blot give dig en kæmpe krammer 

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh kan ikke hjælpe dig med det, men vil blot give dig en kæmpe krammer 

Tak

Anmeld

1. august 2011

Tvillingemor80

Har tvillinger - ikke helt det samme, men alligevel lidt.. Det er ikke så slemt som man tror, der skal bare gang i en rutine og man finder hurtigt måder at klare de forskellige ting på.. Og børn der er tætte de for SÅ MEGET glæde af hinanden ..

hvis du vil det i hjertet så kan det sagtens blive rigtig fantastisk

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Har tvillinger - ikke helt det samme, men alligevel lidt.. Det er ikke så slemt som man tror, der skal bare gang i en rutine og man finder hurtigt måder at klare de forskellige ting på.. Og børn der er tætte de for SÅ MEGET glæde af hinanden ..

hvis du vil det i hjertet så kan det sagtens blive rigtig fantastisk

Ja helt sikkert, men jeg ved jo ikke endnu hvad det vil sige at have et barn, mit barn er meget nemt sover igennem og det hele

Anmeld

1. august 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Hjææælp

Åhh stakkels dig at skulle gå med sådan noget  Jeg er vokset op med søskende (meget tæt) 11 måneder yngre end mig og 10 måneder ældre end mig - du er meget velkommen til at skrive en privat besked til mig og så skal jeg nok fortælle dig om alle de dejlige ting forbundet med at have søskende som er så tæt på ´en aldersmæssigt. Jeg har også talt meget med min mor om det, da jeg da kun kunne forestille mig at det må have været hårdt for hende, så har også rigtig mange af hendes tanker at bidrage med. Hvis du vil forblive ano, så er det helt ok - jeg vil i hvert fald meget gerne hjælpe dig, - meget gerne. Knus Stefanie 

Anmeld

1. august 2011

lykkekevin

hej sikke da noget at stå med jeg har selv været det igennem med min to jeg har 15 mdr mellem min (så gravid 4 mdr efter den første er født)

det var super hådt at være gravid så hurtig igen fik slem bækkenløsning allerede i uge 16 hvor intet kunne hjælpe min dreng lå også lidt underlig så fik ikke helt ilt nok osv....

min børn har rigtig meget ud af hinanden og det er super dejlig... havde jeg ikke haft sådan en graviditet havde jeg gjort det igen..

men spørg du mig efter denne oplevelse ville jeg sige aldrig i livet da min krop har taget meget skade og lidt meget under forløbet.....

men man kan jo ikke forudsige hvordan forløbet bliver...

idag fortryder jeg intet og holder af min børn og nyder den glæde de har af hinanden

vil du vide mere skriver du bare...

dog var dette en lyn fødsel på kun 2 timer 5 min fra jeg mærket den første start til det skulle være den dag til han var ude

Anmeld

1. august 2011

Nettemor

hej

ved heller ikk så meget om emnet men prøv evt at skriv til Bondefruen : https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=6646

hun har 2 drenge begge født i 2010

Anmeld

2. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Hjææælp

Jeg blev selv gravid igen, da min baby var 4 måneder gammel, og dette var med fuldt overlæg. Dog havde jeg ikke regnet med, at jeg skulle føde tvillinger anden gang. Det har været rigtig hårdt, og jeg havde nok ikke kunnet klare det, hvis jeg ikke havde hjælp i huset (svarende til au pair). Til gengæld er jeg nu ovenud glad for alle mine tre piger, og jeg ser det som en gave til dem, at de har så tætte søstre at vokse op med. Ellers ved jeg ikke, hvad du gerne vil vide?

Anmeld

2. august 2011

GitteC78

Jeg forstår godt din bekymring. Jeg har en søn på 10½ mdr. og er gravid igen, jeg er i uge 10. Jeg har termin 1. marts 2012 og min søn er fra 19. september 2010, der bliver lidt over 17 mdr mellem dem.

Da jeg opdagede jeg var gravid igen, blev jeg meget overrasket, men også lidt bange. Jeg gik og tænkte på, om vi kunne klare at få 2 så tæt på hinanden og jeg gik med tanken om en abort. Min mand blev noget overrasket over, at jeg var blevet gravid. Jeg spurgte min mand, hvad vi skulle gøre. Han mente vi skulle beholde det, og at vi nemt kan klare det. Og blev meget overrasket over at jeg tænkte på en abort.

Nu glæder jeg mig bare til den lille kommer, men synes stadig vores dreng er for lille til at blive storbror, men det vil jeg nok altid synes. Som alle siger så får de meget glæde af hinanden når de bliver større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.