ædeflip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

MinNoah

Jeg har det så sådan hver aften Er I sikre på det ikke bare er en dårlig undskyldning at man får lyst til søde sager når man har menses???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Caroline86

jydeinden skriver:

haha hvor sjovt... men god smag, begge slags chips smager godt :-D.. kan nu også godt lide de nye kims chips, sour cream &onion med paprika farve hvis man kan ssige det sådan.. mennn chokolade er nu bedre hihi

sour cream and onion kan jeg ikke spise.... kan ikke engang holde lugten af dem ud når Daniel spiser dem

Jeg kunne ÆDE dem engang men pludselig fra den ene dag til den anden kan jeg slet ikke håndtere dem.. hmm... ved ikke hvad der er sket

Er det de der med sour cream & red pepper du tænker på?

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

MinNoah skriver:

Jeg har det så sådan hver aften Er I sikre på det ikke bare er en dårlig undskyldning at man får lyst til søde sager når man har menses???

jeg har slet ikke behovet når jeg ikke har mens...

Men til gengæld virker det som om det er det eneste der lindrer smerten i maven bare LIDT gid det var frugt det hjalp, vil jeg faktisk meget hellere have

Anmeld

1. august 2011

jydeinden

Caroline86 skriver:

sour cream and onion kan jeg ikke spise.... kan ikke engang holde lugten af dem ud når Daniel spiser dem

Jeg kunne ÆDE dem engang men pludselig fra den ene dag til den anden kan jeg slet ikke håndtere dem.. hmm... ved ikke hvad der er sket

Er det de der med sour cream & red pepper du tænker på?

ja det var det de hed.. du er en snut havde skisme glemt hvad de hed

og haha troede ikke der var nogen der ikke kunne lide dem, så får jeg da helt ondt af dig hvis din kæreste køber den slags chips til sig selv hver gang du gerne vil have et eller andet usundt

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

jydeinden skriver:

ja det var det de hed.. du er en snut havde skisme glemt hvad de hed

og haha troede ikke der var nogen der ikke kunne lide dem, så får jeg da helt ondt af dig hvis din kæreste køber den slags chips til sig selv hver gang du gerne vil have et eller andet usundt

jo, det kan jeg virkelig ikke pyyyh...

Og det er måske nok de chips der lugter aller kraftigst... SUK

Han guffer dem også nu (<--- fyyyha Caroline... Sådan må man ikke gøre om andres mad!!!).... hæhæ

Anmeld

1. august 2011

jydeinden

Caroline86 skriver:

jo, det kan jeg virkelig ikke pyyyh...

Og det er måske nok de chips der lugter aller kraftigst... SUK

Han guffer dem også nu (<--- fyyyha Caroline... Sådan må man ikke gøre om andres mad!!!).... hæhæ

hahaha hvor grinern

så er det du skulle tage og spørge ham hvad du mon har gjort for at fortjene den "straf" fnis

Anmeld

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Er jeg den eneste der får lyst til vildt usund og klam mad når jeg har menstruation?

Jeg lider MEGET af smerter og slemme blødninger og jeg kan sjældent ret meget andet end ligge på sofaen når det er værst

Men jeg får simpelthen så meget lyst til usund mad Ting som jeg normalt ikke spiser! Fed mad, fast food, chips, slik, kage osv.....

Jeg ved ikke hvorfor jeg har lyst til det... og vil helst spise hele tiden... hmm

Am I alone?

Knus Caroline som kraftigt overvejer en tur på tanken

Prøv med rosin-nødde blanding og evt. lidt god chokolade. Det plejer at hjælpe mig rigtig meget når jeg går mens. kold. 

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

jydeinden skriver:

hahaha hvor grinern

så er det du skulle tage og spørge ham hvad du mon har gjort for at fortjene den "straf" fnis

på den anden side var det jo ham der kørte på tanken fordi jeg var lækkersulten

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Prøv med rosin-nødde blanding og evt. lidt god chokolade. Det plejer at hjælpe mig rigtig meget når jeg går mens. kold. 

virker ikke har prøvet! Også mandler som ellers plejer at være godt når jeg er lækkersulten!

Chokolade har jeg aldrig brug for.... kun hvis det er i is

Anmeld

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

virker ikke har prøvet! Også mandler som ellers plejer at være godt når jeg er lækkersulten!

Chokolade har jeg aldrig brug for.... kun hvis det er i is

Nej men chokolade regulere hormonerne. Og er godt under mens. Det var blot et forslag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.