ædeflip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Caroline86

ønskebarn74 skriver:

Jeg æder tortilla chips med ost i lange baner!!!!

mmmmmmhhmmmm... skal jeg sende Daniel afsted igen!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

jydeinden

Caroline86 skriver:

ja, det er frustrerende hihi....

meget.. men hvis man nu kunne begrænse sit ædeflip til måske kun en enkelt plade chokolade på 4 dage, men nej nej, når man så har ædt den ene ja så savner man en ny.. det er da bare ikke fair

Anmeld

1. august 2011

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

mmmmmmhhmmmm... skal jeg sende Daniel afsted igen!?

Det skal være dem fra Aldi... MUMS.. smager bedst og man får en kæmpe pose for 10kr...

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

jydeinden skriver:

meget.. men hvis man nu kunne begrænse sit ædeflip til måske kun en enkelt plade chokolade på 4 dage, men nej nej, når man så har ædt den ene ja så savner man en ny.. det er da bare ikke fair

hahahaha.... DOH!!

Hvad er det så for noget chokolade du mæsker dig med?

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

ønskebarn74 skriver:

Det skal være dem fra Aldi... MUMS.. smager bedst og man får en kæmpe pose for 10kr...

de har ikke åbent nu, men det ser også ud til at jeg har nok i det mandse er kommet hjem med

Anmeld

1. august 2011

jydeinden

Caroline86 skriver:

hahahaha.... DOH!!

Hvad er det så for noget chokolade du mæsker dig med?

lige nu gudskelov ingenting.. men når det er så gerne marabou med hasselnødder... eller nødder i det hele taget

ellers har jeg en for kærlighed for m & m´s med og uden nødder

og er det rigtigt slemt ja så æder jeg gerne en hel pose click mix ( total yndlings slik)

tro lige på man bliver glad for man kun har det lort en gang om måneden, ellers kunne man jo hurtigt tage mange kilo på haha

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

jydeinden skriver:

lige nu gudskelov ingenting.. men når det er så gerne marabou med hasselnødder... eller nødder i det hele taget

ellers har jeg en for kærlighed for m & m´s med og uden nødder

og er det rigtigt slemt ja så æder jeg gerne en hel pose click mix ( total yndlings slik)

tro lige på man bliver glad for man kun har det lort en gang om måneden, ellers kunne man jo hurtigt tage mange kilo på haha

jeg guffer chocolate fudge brownies is lige nu

Anmeld

1. august 2011

jydeinden

Caroline86 skriver:

jeg guffer chocolate fudge brownies is lige nu

hehe skal du da ikke have dårlig samvittighed over... man må gerne synde når man har ondt... jeg bliver altid så ynkelig når jeg er i den periode.. og dét kan ens kæreste self ikke stå for, det er jo klart

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

jydeinden skriver:

hehe skal du da ikke have dårlig samvittighed over... man må gerne synde når man har ondt... jeg bliver altid så ynkelig når jeg er i den periode.. og dét kan ens kæreste self ikke stå for, det er jo klart

hader at have så ondt

Og jeg bliver skiftet fra den ene p-pille til den anden for at forsøge at kontrollere blødningerne men lige meget hjælper det

Is og chips er godt

Anmeld

1. august 2011

jydeinden

Caroline86 skriver:

hader at have så ondt

Og jeg bliver skiftet fra den ene p-pille til den anden for at forsøge at kontrollere blødningerne men lige meget hjælper det

Is og chips er godt

træls...:-( jeg har gudskelov ikke så ondt, og har jeg endeligt så er det i lænden, og det er jeg sgu så vantil, desværre. her er problemet nærmere en meget svingende blødning (nogen gange er den meget tynd og andre gange okay "tyk")... men chips er også en skøn ting, men det er jeg også på "afvænning"af haha. så næste runde mens skal nok blive sjovt.... hvilke chips er så dine yndlings?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.