ædeflip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.703 visninger
61 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Caroline86

Hej tøser...

Er jeg den eneste der får lyst til vildt usund og klam mad når jeg har menstruation?

Jeg lider MEGET af smerter og slemme blødninger og jeg kan sjældent ret meget andet end ligge på sofaen når det er værst

Men jeg får simpelthen så meget lyst til usund mad Ting som jeg normalt ikke spiser! Fed mad, fast food, chips, slik, kage osv.....

Jeg ved ikke hvorfor jeg har lyst til det... og vil helst spise hele tiden... hmm

Am I alone?

Knus Caroline som kraftigt overvejer en tur på tanken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Muffin_girl

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Er jeg den eneste der får lyst til vildt usund og klam mad når jeg har menstruation?

Jeg lider MEGET af smerter og slemme blødninger og jeg kan sjældent ret meget andet end ligge på sofaen når det er værst

Men jeg får simpelthen så meget lyst til usund mad Ting som jeg normalt ikke spiser! Fed mad, fast food, chips, slik, kage osv.....

Jeg ved ikke hvorfor jeg har lyst til det... og vil helst spise hele tiden... hmm

Am I alone?

nej nej nej absolut ikke alene !! Jeg har lige haft mega ædeflip !! 

Og det nederen er at jeg ikke engang får mens, da jeg har en spiral.. Men har stadig bivirkninger.. Så fæler bare jeg kan spise en hel kage alene .. Og jeg arbejder ved en bager som fritidsjob, så jeg er nogen gange ved at blive skør 

Anmeld

1. august 2011

Mikkel's mor <3

Uhh nej du er ikke alene, de sidste par dage har jeg skulle have en pose chips og en stor skål dip..
mmm kunne jeg nu også godt spise idag, men er løbet tør for de usunde sager.. :/

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

AalborgPigen skriver:

nej nej nej absolut ikke alene !! Jeg har lige haft mega ædeflip !! 

Og det nederen er at jeg ikke engang får mens, da jeg har en spiral.. Men har stadig bivirkninger.. Så fæler bare jeg kan spise en hel kage alene .. Og jeg arbejder ved en bager som fritidsjob, så jeg er nogen gange ved at blive skør 

åh!! godt det ikke er mig der arbejder hos en bager! Jeg ville tage 20 kg på i minuttet

bliver mere og mere hooked på den tur til tanken.. eller måske skal jeg overtale daniel!?

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

Mikkel's mor <3 skriver:

Uhh nej du er ikke alene, de sidste par dage har jeg skulle have en pose chips og en stor skål dip..
mmm kunne jeg nu også godt spise idag, men er løbet tør for de usunde sager.. :/

det er nemlig ikke sjovt når man løber tør!! KRIIISE....

men er glad for at høre jeg ikke er helt alene

Anmeld

1. august 2011

Muffin_girl

Caroline86 skriver:

åh!! godt det ikke er mig der arbejder hos en bager! Jeg ville tage 20 kg på i minuttet

bliver mere og mere hooked på den tur til tanken.. eller måske skal jeg overtale daniel!?

nej det er også hårdt..! Ja prøv du det.. min kæreste gider ikke.. Han ser fodbold  

Anmeld

1. august 2011

Becks

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Am I alone?

Oh no - You´re not alone

Jeg har min mens nu, har ÆDT hele dagen, har kvalme, spiser, sover og ÆDER.. Det er hæsligt.. Og det er rigtig slemt denne her gang, tror det er fordi jeg bløder så meget som jeg gør..

SUK!! Forhåbenlig er det sidste mens i laaaaaaang tid

Anmeld

1. august 2011

ano14316

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Am I alone?

gid jeg kun havde det sådan når jeg havde mens... 

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

AalborgPigen skriver:

nej det er også hårdt..! Ja prøv du det.. min kæreste gider ikke.. Han ser fodbold  

succes!!! Han kører afsted om lidt... nu skal jeg bare tage stilling til hvad jeg skal have!?

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

Tutter skriver:

Oh no - You´re not alone

Jeg har min mens nu, har ÆDT hele dagen, har kvalme, spiser, sover og ÆDER.. Det er hæsligt.. Og det er rigtig slemt denne her gang, tror det er fordi jeg bløder så meget som jeg gør..

SUK!! Forhåbenlig er det sidste mens i laaaaaaang tid

jeg føler med dig smukke!

Så kan vi krumme os sammen, sammen... AUUUV!

Jeg har fået Daniel overtalt til at køre på tanken (YES) men hvad skal jeg have???

Jeg krydser for du slipper for tante rød i mindst 9 måneder nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.