hvor skønt.... 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

twinny

BabyBambi skriver:

Nåh det var da ikke så godt søde.. Måske tænker du for meget over at du kommer højt op så? For ja jeg er egentlig heller ikke ret glad for højder, men jeg lægger ikke mærke til hvor højt oppe jeg er, for jeg tænker ikke på det og kigger ikke rigtig ud af vinduerne..

Nej det var noget værre noget, men ja de ligger godt beskyttet derinde i maven, de små, så det er sjældent der sker dem noget når uheldet er ude, heldigvis..

Ja det er helt sikkert rigtig god, og var også dejligt lige at se ham i 3D i tirsdags, så var jeg ligesom 100% sikker på at han havde det godt..

Det ved jeg faktisk ikk... Prøver at lade vær med at tænke for meget over det og kigger ikk ud a vinduerne. selvom det er svært når de er så store.. hehe....

Han er en fin lille mand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Det ved jeg faktisk ikk... Prøver at lade vær med at tænke for meget over det og kigger ikk ud a vinduerne. selvom det er svært når de er så store.. hehe....

Han er en fin lille mand...

Hehe nej det kan jeg godt se, så er det også lidt svært jo.. Men lad os håbe du ikke skal være deroppe for længe så hehe..

Taark synes jeg også han er..

Anmeld

1. august 2011

twinny

BabyBambi skriver:

Hehe nej det kan jeg godt se, så er det også lidt svært jo.. Men lad os håbe du ikke skal være deroppe for længe så hehe..

Taark synes jeg også han er..

Er alt klar til "lille" manden kommer?

Anmeld

1. august 2011

Moar2011

hvad skal dine små drenge hedde ?

Anmeld

1. august 2011

twinny

Babyklar skriver:

hvad skal dine små drenge hedde ?

Det bliver ikk offentlig gjort før de kommer...  Vi har to navne klar.. Men nu må vi se om de kommer ud og ligner noget andet.. hehe

Anmeld

1. august 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Er alt klar til "lille" manden kommer?

Ja det er ikke meget galt.. Stort set alt er købt, jeg mangler dog lige at få barnevogn og tremmeseng hjem, det står i Jylland..

Og så skal jeg lige ha vasket hans tøj og sådan lidt småting, men ellers ja...

Hva med dig?

Anmeld

1. august 2011

twinny

BabyBambi skriver:

Ja det er ikke meget galt.. Stort set alt er købt, jeg mangler dog lige at få barnevogn og tremmeseng hjem, det står i Jylland..

Og så skal jeg lige ha vasket hans tøj og sådan lidt småting, men ellers ja...

Hva med dig?

Jaah, vi har mangler barnvevogn som bliver bestilt i næste uge...   Eller bare små ting som stofbleer og bleer.... Alt er vasket og klart.. Der var godt nok meget vask, men min kære mormor var meget sød at vaske det hele...

Anmeld

1. august 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Jaah, vi har mangler barnvevogn som bliver bestilt i næste uge...   Eller bare små ting som stofbleer og bleer.... Alt er vasket og klart.. Der var godt nok meget vask, men min kære mormor var meget sød at vaske det hele...

Hehe det er altid rart med en hjælpsom mormor..

Anmeld

1. august 2011

twinny

BabyBambi skriver:

Hehe det er altid rart med en hjælpsom mormor..

Ja... Det er dejligt...  Hun ska også med til fødslen.. hvem skal du have med???

Anmeld

1. august 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Ja... Det er dejligt...  Hun ska også med til fødslen.. hvem skal du have med???

Jamen det er bare mig og kæresten der skal være med til den...

Synes det er noget meget intimt og helt specielt, som skal holdes mellem mor og far, så det er sådan vi vil gøre det... Så må resten komme og se guldklumpen bagefter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.