hvor skønt.... 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.166 visninger
45 svar
0 synes godt om
1. august 2011

twinny

Hey tøser...

Så har vi været til endnu en scanning idag... Og de hygger rigtig i mors mave...

De vejer 1580 g og 1481 g.... Det var meget fint... Jeg er præcis 30 fulde uger henne og kan godt mærke der ligger lige over 3 kg bebs i maven...  De er rigtig fine i størrelsen....

Og der er kun 8 uger tilbage spændende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Dansker I Holland

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Så har vi været til endnu en scanning idag... Og de hygger rigtig i mors mave...

De vejer 1580 g og 1481 g.... Det var meget fint... Jeg er præcis 30 fulde uger henne og kan godt mærke der ligger lige over 3 kg bebs i maven...  De er rigtig fine i størrelsen....

8 uger tilbage? Skal du da sættes igang? Det hedder jo 40 uger hehe.. Dejlig milepæl og have nået Smiler.. GLæder mig til at se dine små piger når de kommer ud knuz herfra Holland

Anmeld

1. august 2011

twinny

Fru.F.O.N.2011 skriver:

8 uger tilbage? Skal du da sættes igang? Det hedder jo 40 uger hehe.. Dejlig milepæl og have nået Smiler.. GLæder mig til at se dine små piger når de kommer ud knuz herfra Holland

Hehe.. Når det er tvillinger skal de komme 14 dage før... Så senest 38+0 skal jeg sættes igang..

Og det er små drenge der kommer...

Men tak...  Jaah det er skønt a få en milepæl

Anmeld

1. august 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Hvor dejligt Ja, det må være tungt med tre kilo babyer i maven. Dejligt at de trives så godt de to små. Ja, otte uger! Der er ikke længe til. Er du ved at være klar til dem?

Anmeld

1. august 2011

twinny

Madam Blå skriver:

Hvor dejligt Ja, det må være tungt med tre kilo babyer i maven. Dejligt at de trives så godt de to små. Ja, otte uger! Der er ikke længe til. Er du ved at være klar til dem?

Ja det er ved at være godt tungt for ryggen...

Jaah, vi har fået puslebord, seng og det hele. Pånær barnevogn, men den bliver bestilt i weekenden. Også er vi klar... Eller vi mangler lige bleer og sådan nogle små ting.

Anmeld

1. august 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

Ja det er ved at være godt tungt for ryggen...

Jaah, vi har fået puslebord, seng og det hele. Pånær barnevogn, men den bliver bestilt i weekenden. Også er vi klar... Eller vi mangler lige bleer og sådan nogle små ting.

Hvor dejligt Ja, man mangler vel også altid nogle småting.

Nej hvor spændende. Hvad for en barnevogn skal i have?

Anmeld

1. august 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Flot størrelse! Du kan da virkelig finde ud af at bygge hule til sådan en to skønne bebser, hva?

Anmeld

1. august 2011

twinny

Madam Blå skriver:

Hvor dejligt Ja, man mangler vel også altid nogle småting.

Nej hvor spændende. Hvad for en barnevogn skal i have?

Jaah, men Det kommer stille og roligt... Jeg er bare glad for de store ting er på plads...

http://www.flip-flap.dk/DUET Og min kæreste har valgt den skal være oliven grøn...  Noget skal han jo vælge. hehe

Anmeld

1. august 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Flot størrelse! Du kan da virkelig finde ud af at bygge hule til sådan en to skønne bebser, hva?

Hehe... jaah men det gør jeg kun en gang.  Min ryg er allerede færdig og der er 8 uger tilbage.

De er nogle små tykke drenge. De var over gennemsnit i omkreds ved maven. haha...

Anmeld

1. august 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Hehe... jaah men det gør jeg kun en gang.  Min ryg er allerede færdig og der er 8 uger tilbage.

De er nogle små tykke drenge. De var over gennemsnit i omkreds ved maven. haha...

Det er også kalrt, når du allerede bærer på 3 kg! Jeg synes det er hårdt, og jeg bærer vel på en 1700-2000 g

Hey, tykke mave styrer! Vores pige er på samme måde Korte ben og en tyk mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.