hvor skønt.... 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

Jaah, men Det kommer stille og roligt... Jeg er bare glad for de store ting er på plads...

http://www.flip-flap.dk/DUET Og min kæreste har valgt den skal være oliven grøn...  Noget skal han jo vælge. hehe

Den ser rigtig smart ud! Og ser ud til, at den er let at køre med. Det må være tungt at køre med to bebser, hvis man ikke har de der svinghjul, eller hvad det hedder foran. Haha! Ja, noget skal de have lovtil at vælge de kæremænd

Ja, de store ting er også vigtigst på en eller anden måde Småtingene er i hvert fald nemmere at anskaffe sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Det er også kalrt, når du allerede bærer på 3 kg! Jeg synes det er hårdt, og jeg bærer vel på en 1700-2000 g

Hey, tykke mave styrer! Vores pige er på samme måde Korte ben og en tyk mave

Hehe... jaah det bliver nok hårdere...

Jaah, tykke maver kan vi godt li...  

Anmeld

1. august 2011

twinny

Madam Blå skriver:

Den ser rigtig smart ud! Og ser ud til, at den er let at køre med. Det må være tungt at køre med to bebser, hvis man ikke har de der svinghjul, eller hvad det hedder foran. Haha! Ja, noget skal de have lovtil at vælge de kæremænd

Ja, de store ting er også vigtigst på en eller anden måde Småtingene er i hvert fald nemmere at anskaffe sig.

Jaah, håber den er god.. For det kan nemt blive hårdt med to bebser....

Nej det kan man altid lige nå at købe, hvis det ikk skal bestilles.

Anmeld

1. august 2011

Dansker I Holland

Baby-støv skriver:

Hehe.. Når det er tvillinger skal de komme 14 dage før... Så senest 38+0 skal jeg sættes igang..

Og det er små drenge der kommer...

Men tak...  Jaah det er skønt a få en milepæl

Haha ok jeg forvekslede dig vist med en anden som venter tvillingepiger hehe.. Nåå ja det er rigtigt det der med at blive sat i gang 14 dage før.. Men gud ved hvorfor det er sådan?

Anmeld

1. august 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

Jaah, håber den er god.. For det kan nemt blive hårdt med to bebser....

Nej det kan man altid lige nå at købe, hvis det ikk skal bestilles.

Ja, nemlig

Forresten, fik vist ikke sagt tillykke med milepælen

Anmeld

1. august 2011

twinny

Madam Blå skriver:

Ja, nemlig

Forresten, fik vist ikke sagt tillykke med milepælen

Mange tak....

Anmeld

1. august 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Så har vi været til endnu en scanning idag... Og de hygger rigtig i mors mave...

De vejer 1580 g og 1481 g.... Det var meget fint... Jeg er præcis 30 fulde uger henne og kan godt mærke der ligger lige over 3 kg bebs i maven...  De er rigtig fine i størrelsen....

Og der er kun 8 uger tilbage spændende...

Iih hvor dejligt søde, sådan to fiine størrelser altså!!!

Og ja kun 8 uger, det er jo helt vildt hehe, kan slet ikke fatte det!!!

Min bliver også en good stor basse hehe, han lå 16.8% over vægt gennemsnittet for 6 dage siden da vi var til 3D/4D-scanning, 2123g 31+2..

Anmeld

1. august 2011

twinny

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Haha ok jeg forvekslede dig vist med en anden som venter tvillingepiger hehe.. Nåå ja det er rigtigt det der med at blive sat i gang 14 dage før.. Men gud ved hvorfor det er sådan?

Hehe.... Jaah, sådan er det jo... Jeg ville nok glo lidt, hvis der kom to piger ud. Nu når de har vist deres tapper hver gang. hehe.

Det er for at ungå komplikationer.... at man bliver sat igang før... Men det passer mig fint, for ellers ville der ligge rigtig mange kilo baby i maven...

Anmeld

1. august 2011

Dansker I Holland

Baby-støv skriver:

Hehe.... Jaah, sådan er det jo... Jeg ville nok glo lidt, hvis der kom to piger ud. Nu når de har vist deres tapper hver gang. hehe.

Det er for at ungå komplikationer.... at man bliver sat igang før... Men det passer mig fint, for ellers ville der ligge rigtig mange kilo baby i maven...

Hehe fair nok Ja komplikationer kan der jo godt opstå når det er tvillinger Har ikke så meget forstand på tvillingegraviditet, det er mere derfor jeg spørger Ja tapper snyder ikke hehe...

Anmeld

1. august 2011

twinny

BabyBambi skriver:

Iih hvor dejligt søde, sådan to fiine størrelser altså!!!

Og ja kun 8 uger, det er jo helt vildt hehe, kan slet ikke fatte det!!!

Min bliver også en good stor basse hehe, han lå 16.8% over vægt gennemsnittet for 6 dage siden da vi var til 3D/4D-scanning, 2123g 31+2..

Hehe... jaah det bliver så godt...

Han er godt nok en stor dreng...  

Det kunne være hygge, hvis vi skal føde samtidig... Men svært at planlægge.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.