Anonym skriver:
Jamen forstår ikke hvordan filan du havde tænkt dig jeg skulle fryse hende ud npr man gang på gang bliver kontaktet på den ene eller anden måde.
Og kan jo ikke bare skide på min x, men det er sq da også svært for ham at vide hvad han skal tro på når hun som min x-bedste veninde ringer til ham og fyrer sådan en gang lort af... hvis din kærestes kammerart kom og sagde sådan noget til dig ville du så ikke også komme i tvivl om hvad fanden der forgik?
hvis jeg havde et barn med min kæreste så ville jeg konfrontere dem begge med at de måtte sige sandheden istedet for at blive ved at involverer gud og hver mand på kryds og tværs. Som udgangspunkt tror jeg det bedste om folk, men giver de mig grund til at betvivle at de siger sandheden, eller skjuler noget jeg burde vide, ja så er det MEGET svært at vinde min tillid igen.
og kan jeg ikke stole på at folk vil mig det bedste, og ønsker at være i mit selskab af en god grund, ja så er det ud af vagten, dét er en af de fejl jeg har gjort lidt for mange gange, tilgivet folk for at lyve om mig, sagt rygter igang mv.
Og hvis folk ikke ville gide at gå til mig forholdsvis med det samme om de rygter de har hørt, så er de i min verden ikke det værd 
hvorfor spilde tid på folk som blot vil såre en ?
Anmeld