Jeg kan ikke mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

Måske du skulle give hende en ordentlig omgang som hun aldrig glemmer, skriv et sted hvor alle kan se det og så sviner du også bare hende til, ville jeg hvert fald gøre så andre kan se du faktisk er rimelig træt af det og at hun skulle tage og holde sig fra andres mænd i det hele taget...

Har oplevet det samme og der fik hun besked på at hun aldrig nogensinde skulle kontakte eller snakke om mig når hun intet havde med de ting at gøre og har hun ikke gjort siden, jeg var også rasende til sidst..

Det har jeg overvejet MANGE gange, men ville ikke vide hvad jeg skulle gøre... for hun mener jo ikke hun har rørt min mand hun mener jo han har overfaldet hende hvilket er så latterligt som noget kan være.. Det er til at dø af grin over.. men det er jo den historie hun fortæller alle..!

Og har bedt hende lade mig være en milliard gange men så finder hun bare nye måder at kontakte mig på, eller så tager hun kontakt til mine veninder eller noget andet.. ;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

aarhusmor

stakkels dig.

Først og fremmest må du melde dig ud af det forum som hun "arbejder" for. Du kan jo altid oprette en hemmelig profil hvis du gerne stadig vil læse med derinde. (Husk at genstarte din router i mellemtiden, hvis hun holder øje med ip adressen)

Dernæst chikanerer hun dig jo - jeg ved ikke om man kan gå til politiet, når hun lyver omkring dig... Nogen der ved det?

Anmeld

1. august 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

Tak og ja det er så sandt som det er sagt..!

Anmeld

1. august 2011

Sanne_Middelfart

Jeg håber da at hun indser at det hun har gang i på ingen måde er okay, og at der nogle der er tæt på hende, som hun øffer til om dig, siger noget til hende.

Jeg holder på at hun skal have vide at det ikke er okay at behandle nogle mennesker sådan! Og så slet ikke sætte dig i dårligt lys ved nogle der ikke kender dig privat!

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Sanne_Middelfart skriver:

Jeg håber da at hun indser at det hun har gang i på ingen måde er okay, og at der nogle der er tæt på hende, som hun øffer til om dig, siger noget til hende.

Jeg holder på at hun skal have vide at det ikke er okay at behandle nogle mennesker sådan! Og så slet ikke sætte dig i dårligt lys ved nogle der ikke kender dig privat!

Men ville bare ønske at nogen bad hende lukke røven for det virker jo åbenbart ikke at jeg gør det..!

Anmeld

1. august 2011

jydeinden

noget jeg ikke forstår er hvorfor din ex og dit forhold kan blive splittet hvis han ved at du taler sandt... Han må vel for pokker vide hvad han har gjort og ikke gjort.. og hvis han ved at hun lyver så burde hun jo få det største spark ud af døren som overhovedet muligt.

Som en af de andre også siger, hvis folk ikke tror på dig at du siger sandheden, så lad dem tro hvad du vil. Jeg er før blevet beskyldt for noget jeg ikke havde gjort, begge gange kendte jeg de "skyldige" og sjovt nok har jeg ikke snakket med dem siden. Har ikke spor respekt for folk der lyver, og gider på ingen måder at spilde min tid på dem, og dét burde du heller ikke.

Hvis du ved at hun lyver så frys hende ude, uanset hvad hun lyver om.

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

noget jeg ikke forstår er hvorfor din ex og dit forhold kan blive splittet hvis han ved at du taler sandt... Han må vel for pokker vide hvad han har gjort og ikke gjort.. og hvis han ved at hun lyver så burde hun jo få det største spark ud af døren som overhovedet muligt.

Som en af de andre også siger, hvis folk ikke tror på dig at du siger sandheden, så lad dem tro hvad du vil. Jeg er før blevet beskyldt for noget jeg ikke havde gjort, begge gange kendte jeg de "skyldige" og sjovt nok har jeg ikke snakket med dem siden. Har ikke spor respekt for folk der lyver, og gider på ingen måder at spilde min tid på dem, og dét burde du heller ikke.

Hvis du ved at hun lyver så frys hende ude, uanset hvad hun lyver om.

Ja men det er satme svært at fryse nogen ude der bliver ved og ved og ved med at kontakte en... hvis ikke det er facebook eller MSN så er det på diverse fora, mobil, venner, veninder x-kærester eller noget andet..!

Og hun er da ude af døren hun har aldrig været inde... men det er da klart min x har svært ved hvad han skal tro på når hun ringer og tuder og fortæller en masse ting om mig som hun mener hun har måtte holde skjult osv... hun er bare SÅ god en skuespiller kan ikek forklare det altså.. men det kommer da imellem vores forhold når hun fylder ham med lort... og fyler mig med lort om ham for den sags skyld.

Anmeld

1. august 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Ja men det er satme svært at fryse nogen ude der bliver ved og ved og ved med at kontakte en... hvis ikke det er facebook eller MSN så er det på diverse fora, mobil, venner, veninder x-kærester eller noget andet..!

Og hun er da ude af døren hun har aldrig været inde... men det er da klart min x har svært ved hvad han skal tro på når hun ringer og tuder og fortæller en masse ting om mig som hun mener hun har måtte holde skjult osv... hun er bare SÅ god en skuespiller kan ikek forklare det altså.. men det kommer da imellem vores forhold når hun fylder ham med lort... og fyler mig med lort om ham for den sags skyld.

hvis han ikke vil sparke hende ud og stole på at du ville gå til ham hvis der skulle være noget, hvad kan du så bruge ham til? jeg ved i har børn sammen, og der burde være et samarbejde, men hvad hjælper det hvis der gang på gang bliver revet op i ting som du ikke har gjort... det gavner hverken dig eller ham.

og ja det er svært at fryse folk ude, men er det ikke sværere at lade være? det må da alt andet end lige være ulideligt at skulle gå og tænke hvem man kan betro sig til, og hvem man ikke kan...tror jeg ville blive vanvittig hvis det var mig.

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hvis han ikke vil sparke hende ud og stole på at du ville gå til ham hvis der skulle være noget, hvad kan du så bruge ham til? jeg ved i har børn sammen, og der burde være et samarbejde, men hvad hjælper det hvis der gang på gang bliver revet op i ting som du ikke har gjort... det gavner hverken dig eller ham.

og ja det er svært at fryse folk ude, men er det ikke sværere at lade være? det må da alt andet end lige være ulideligt at skulle gå og tænke hvem man kan betro sig til, og hvem man ikke kan...tror jeg ville blive vanvittig hvis det var mig.

Jamen forstår ikke hvordan filan du havde tænkt dig jeg skulle fryse hende ud npr man gang på gang bliver kontaktet på den ene eller anden måde.

Og kan jo ikke bare skide på min x, men det er sq da også svært for ham at vide hvad han skal tro på når hun som min x-bedste veninde ringer til ham og fyrer sådan en gang lort af... hvis din kærestes kammerart kom og sagde sådan noget til dig ville du så ikke også komme i tvivl om hvad fanden der forgik?

Anmeld

1. august 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Jamen forstår ikke hvordan filan du havde tænkt dig jeg skulle fryse hende ud npr man gang på gang bliver kontaktet på den ene eller anden måde.

Og kan jo ikke bare skide på min x, men det er sq da også svært for ham at vide hvad han skal tro på når hun som min x-bedste veninde ringer til ham og fyrer sådan en gang lort af... hvis din kærestes kammerart kom og sagde sådan noget til dig ville du så ikke også komme i tvivl om hvad fanden der forgik?

hvis jeg havde et barn med min kæreste så ville jeg konfrontere dem begge med at de måtte sige sandheden istedet for at blive ved at involverer gud og hver mand på kryds og tværs. Som udgangspunkt tror jeg det bedste om folk, men giver de mig grund til at betvivle at de siger sandheden, eller skjuler noget jeg burde vide, ja så er det MEGET svært at vinde min tillid igen.

og kan jeg ikke stole på at folk vil mig det bedste, og ønsker at være i mit selskab af en god grund, ja så er det ud af vagten, dét er en af de fejl jeg har gjort lidt for mange gange, tilgivet folk for at lyve om mig, sagt rygter igang mv.

Og hvis folk ikke ville gide at gå til mig forholdsvis med det samme om de rygter de har hørt, så er de i min verden ikke det værd

hvorfor spilde tid på folk som blot vil såre en ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.