Ja jeg ved snart ikke hvor jeg skal starte...
Har en x-veninde som kører total hertz på mig..
Sagen er den at for 2½ år siden valgte hun at være sammen med min x-mand (dengang var han min mand). Der gik 6 mdr inden de fortalte mig at de havde været sammen.
Da jeg fandt ud af det konfronterede jeg min mand med det og han nægtede dog efter nogle dage fortalte han at det passede og det kun var sket den ene gang... Vælger dog at gå fra ham og lade mig seperere.
Lige siden dengang har min x-veninde ikke lavet andet end at svine mig til i perioder sprede rygter om mig på nettet, ringe til mine veninder og fortælle hvor forfærdeligt et menneske jeg er, ødelægge mine efterfølgende forhold. Og som om det ikke var nok er hun nu begyndt at fortælle alle på nettet at min x overfaldte hende den aften de var sammen hvilket jeg VED ikke passer da vi holdte fest og jeg og nogle andre veninder var til stede.
Hun gør det kun for at skade ham og jeg... dog vælger folk at tro på hende da hun er SUPER dygtig til at spille hellig og offer...
Hendes nyeste tiltag var at fortælle min x at jeg var ham utro mens vi var sammen og at hele vores skilsmisse var planlagt osv osv hvilket bare OVERHOVEDET ikke er sandheden.. elskede ham sq og han er far til vores børn... er så græde færdig og ved slet ikke hvad jeg skal stille op.. føler mig hængt ud og blottet på en måde jeg aldrig har prøvet før og kan intet stille op...
Har blokkeret hende diverse steder men alligevel finder hun måder at ramme mig på og ANER ikke hvad hun får ud af det...!
Anmeld