Jeg kan ikke mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.820 visninger
32 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg ved snart ikke hvor jeg skal starte...

Har en x-veninde som kører total hertz på mig..

Sagen er den at for 2½ år siden valgte hun at være sammen med min x-mand (dengang var han min mand). Der gik 6 mdr inden de fortalte mig at de havde været sammen.

Da jeg fandt ud af det konfronterede jeg min mand med det og han nægtede dog efter nogle dage fortalte han at det passede og det kun var sket den ene gang... Vælger dog at gå fra ham og lade mig seperere.

Lige siden dengang har min x-veninde ikke lavet andet end at svine mig til i perioder sprede rygter om mig på nettet, ringe til mine veninder og fortælle hvor forfærdeligt et menneske jeg er, ødelægge mine efterfølgende forhold. Og som om det ikke var nok er hun nu begyndt at fortælle alle på nettet at min x overfaldte hende den aften de var sammen hvilket jeg VED ikke passer da vi holdte fest og jeg og nogle andre veninder var til stede.

Hun gør det kun for at skade ham og jeg... dog vælger folk at tro på hende da hun er SUPER dygtig til at spille hellig og offer...

Hendes nyeste tiltag var at fortælle min x at jeg var ham utro mens vi var sammen og at hele vores skilsmisse var planlagt osv osv hvilket bare OVERHOVEDET ikke er sandheden.. elskede ham sq og han er far til vores børn... er så græde færdig og ved slet ikke hvad jeg skal stille op.. føler mig hængt ud og blottet på en måde jeg aldrig har prøvet før og kan intet stille op...

Har blokkeret hende diverse steder men alligevel finder hun måder at ramme mig på og ANER ikke hvad hun får ud af det...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Sanne_Middelfart

Vil starte med at give dig en masse kram, for det lyder virkelig hårdt og ikke mindst modbydeligt

Jeg tænker lidt hvorfor hun bliver ved med at poppe sådan op i dit liv, og ikke bare kan lade dig være? Kan ikke se hvad hun får ud af sige ting der ikke passer, og især ikke efter så lang tid.

Håber da at hun snart lader dig være, så i alle sammen kan komme videre.

Endnu engang kram

Anmeld

1. august 2011

Frk.S

Hun lyder da yderst ubehagelig.

Håber det lykkedes for dig at cutte hende helt ud af dit liv, så hun kan lade dig være i fred.

Anmeld

1. august 2011

B&J

Først ville jeg lige sende dig verdens største krammer for puhh sikke en oplevelse

Hvis de andre veninder er dine rigtige veninder er de ligeglad med alt hendes pis. hun er bare møg misundelig over dig... og ja du gør det du gør blok rundt omkring så hun ikke kan komme ind i dine profiler osv...

og ja selv om hun er sådan prøv at skubbe hende væk og glem hende for hun ønsker hun er i dine tanker og det har hun sku ikke fortjent

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Tak... Men jeg tvivler på hun nogensinde lader mig være...

Ville ønske jeg aldrig nogensinde havde mødt hende..! Hun har ødelagt alt for mig, min x og ikke mindst mine børn.

Forstår heller ikke hvad hun får ud af det overhovedet... Men hun må jo åbenbart have et ensomt, ikke særlig indholdsrigt liv..

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Først ville jeg lige sende dig verdens største krammer for puhh sikke en oplevelse

Hvis de andre veninder er dine rigtige veninder er de ligeglad med alt hendes pis. hun er bare møg misundelig over dig... og ja du gør det du gør blok rundt omkring så hun ikke kan komme ind i dine profiler osv...

og ja selv om hun er sådan prøv at skubbe hende væk og glem hende for hun ønsker hun er i dine tanker og det har hun sku ikke fortjent

Nej det er rigtigt hun fortjener ikke en skid...

Det er bare så svært for er medlem på en anden side hvor jeg har været i 5 år til jeg tro.. og nu er hun komme i redaktionen derinde og det gør det derfor skide svært for mig at være der..!

Kan ikke oprette nogen indlæg uden hun skal kommentere, hun laver indirekte indlæg omk. mig og snakker åbent om mig i deres interne forum.. Så føler bare alle ved en hel masse om mig de ikke skal vide, og har fået en masse lort at vide fra hende..

Anmeld

1. august 2011

Sanne_Middelfart

Selvfølgelig skal der være plads til dig på de forskellige forums.

Kan da ikke være rigtig at du skal føje dig på den måde. Der er jo ingen der har mere ret til nettet end andre.

Men vis du føler dig hængt inddirekte ud rundt omkring, så kan man vel klage det pågældende sted? Det ved jeg da andre har kunne de forummes jeg har været på.

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Problemet er bare at jeg ikke har en skid at skulle have sagt..!

De tror på hende og hendes version og det er åbenbart ok hun hænger mig ud men ikke ok jeg siger noget som helst. Er bare ved at brække mig over det..!

Ved ikke hvor jeg skal klage og til hvem fordi alle er jo på hendes side fordi hun er en del af redaktionen.

Anmeld

1. august 2011

Vivian87

Årh altså  Du skal først have en kæmpe krammer herfra

Jeg har selv stået i samme situation! Efter flere år kom jeg til den konklusion at hun bare ikke var min tid værd! De folk der tror på hende og nægter i det mindste at høre din side af sagen er ikke det værd! Jeg ved det er svært, men hold dig fra hende. Forlad det forum hvor de fra redaktionens side har besluttet at du ikke er velkommen - for hvem har i sidste ende lyst til at være et sted hvor man bliver dømt for noget der ikke passer og hvor folk ikke vil høre hvad man har at sige?  

Hun vil sikkert se det som en sejr at hun har jaget dig væk, men ved du hvad, det er ikke det det handler om! Det det handler om er, at du siger fra for din egen og dine børns skyld, og de mennesker der ikke støtter dig i det fortjener ikke at være en del af dit liv  Du skal kun omgive dig med folk der holder af dig og er på din side, for det er de eneste mennesker der fortjener din tillid

Jeg håber virkelig hun snart bliver voksen og kommer videre med sit eget liv i stedet for at forsøge at ødelægge dit! Du er altid velkommen til at skrive hvis du har brug for at snakke!

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Vivian87 skriver:

Årh altså  Du skal først have en kæmpe krammer herfra

Jeg har selv stået i samme situation! Efter flere år kom jeg til den konklusion at hun bare ikke var min tid værd! De folk der tror på hende og nægter i det mindste at høre din side af sagen er ikke det værd! Jeg ved det er svært, men hold dig fra hende. Forlad det forum hvor de fra redaktionens side har besluttet at du ikke er velkommen - for hvem har i sidste ende lyst til at være et sted hvor man bliver dømt for noget der ikke passer og hvor folk ikke vil høre hvad man har at sige?  

Hun vil sikkert se det som en sejr at hun har jaget dig væk, men ved du hvad, det er ikke det det handler om! Det det handler om er, at du siger fra for din egen og dine børns skyld, og de mennesker der ikke støtter dig i det fortjener ikke at være en del af dit liv  Du skal kun omgive dig med folk der holder af dig og er på din side, for det er de eneste mennesker der fortjener din tillid

Jeg håber virkelig hun snart bliver voksen og kommer videre med sit eget liv i stedet for at forsøge at ødelægge dit! Du er altid velkommen til at skrive hvis du har brug for at snakke!

Årh tak hvor er du sød...!

Det er bare så skide svært at sige farvel til et forum hvor jeg har været så længe og har jo også rigtig mange veninder derinde... det er bare redaktionen og føler bare hver gang jeg skriver noget at de griner bare min ryg eller ruller øjne eller noget i den dur.

Kan ikke forklare det, det er bare noget værre noget det hele altså..!

Og mine rigtige veninder tror da heller ikke på hende men det forhindre hende ikke i at prøve gang på gang på gang... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.