Jeg kan ikke mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

B&J

Anonym skriver:

Nej det er rigtigt hun fortjener ikke en skid...

Det er bare så svært for er medlem på en anden side hvor jeg har været i 5 år til jeg tro.. og nu er hun komme i redaktionen derinde og det gør det derfor skide svært for mig at være der..!

Kan ikke oprette nogen indlæg uden hun skal kommentere, hun laver indirekte indlæg omk. mig og snakker åbent om mig i deres interne forum.. Så føler bare alle ved en hel masse om mig de ikke skal vide, og har fået en masse lort at vide fra hende..

Ej, hvor er hun ond og led det er helt utroligt jeg er rigtigt ked af det på dine vejne

håber snart du kan komme videre uden hende så hun ikke ligger og spøger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

babymus77

Pyhhhh det lyder nærmest som min kærestes ex kone!!! Hun er også liså modbydelig!!! Søde dig du skal holde hovedet oppe, ikke lade hende ramme dig!! Du ved hvad der er rigtig og ikke rigtig!! Og så prøv at vend den om, hun må have meget store problemer med sig selv, når hun vælger at projektere sit eget over i dig!!! KÆMPE krammer til dig!!!

Anmeld

1. august 2011

Talbutikken

Først og fremmest et KÆMPE KRAM... Derefter vil jeg trøste dig med at sige at, hendes løgne på et eller andet tidspunkt vil ramme hende hård i ansigtet! Da sådan en person til sidst ikke vil kunne holde hoved eller hale i alle hendes løgne.. Personer som dette bygger en verden op omkring deres egen manglende selvtillid, ved at give alle ander skylden for deres dårlige opførsel.. Har desværre kendt til flere gennem tiden af den type og der kommer intet godt ud af det!

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Tak... Men det er altså bare skide svært når hun spreder så grimme rygter om min x som ikke passer det ødelægger jo HANS liv hvis folk tror han har gjort sådan.

Og kan da godt ignorere hende men når hun så fortæller min x om alt muligt jeg skulle have gjort mens vi var sammen som slet ikke passer så går det jo pludselig ud over det venskab vi stadig har og dermed ud over mine børn pga samarbejdet imellem os osv.

Forstår bare ikke hvorfor hun skal være så ondskabsfuld og forstår SLET ikke hvad hun får ud af det...

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Først og fremmest et KÆMPE KRAM... Derefter vil jeg trøste dig med at sige at, hendes løgne på et eller andet tidspunkt vil ramme hende hård i ansigtet! Da sådan en person til sidst ikke vil kunne holde hoved eller hale i alle hendes løgne.. Personer som dette bygger en verden op omkring deres egen manglende selvtillid, ved at give alle ander skylden for deres dårlige opførsel.. Har desværre kendt til flere gennem tiden af den type og der kommer intet godt ud af det!

Er bare VIRKELIG ked af at jeg ikke så det noget før... er ked af jeg lod hende komme så tæt på at hun kunne dolke mig i ryggen... er sikker på hun har haft disse tanker fra den dag hun mødte mig..!

Og er da ikke i tvivl om det rammer hende en dag.. men det eneste jeg har lyst til er at slå hende hårdt i hovedet med en jernstang...  Synes det er SÅ unfair at hun skal forpeste mit liv mens hun bare sidder der på hendes flade og griner af mig... Det gør så fandens ondt.

Og hun har så travlt med at sprede rygter om hvad jeg har gjort mod min x... Ved en masse lort om hende som rent faktisk er sandt men derfor går jeg da ikke og siger det til hendes kæreste og x.. det rager ikke mig hvad hun gør jo...

Anmeld

1. august 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

Tak... Men det er altså bare skide svært når hun spreder så grimme rygter om min x som ikke passer det ødelægger jo HANS liv hvis folk tror han har gjort sådan.

Og kan da godt ignorere hende men når hun så fortæller min x om alt muligt jeg skulle have gjort mens vi var sammen som slet ikke passer så går det jo pludselig ud over det venskab vi stadig har og dermed ud over mine børn pga samarbejdet imellem os osv.

Forstår bare ikke hvorfor hun skal være så ondskabsfuld og forstår SLET ikke hvad hun får ud af det...

Jeg ved hvor hårdt det er at blive beskyld for ting man ikke har gjort eller skulle at forsvare sig overfor andre som konfontere(staves) en med de pågældene løgne! Du skal bare tænke på hende som en sølle stakel, der ikke har andet at tage sig til! Forså længe du kan gå med oprejst pande, har hun ikke overtaget.. Det har hun først i det øjeblik du lader dig synligt påvirke af det! Du er velkommen til at skrive til mig privat!

Anmeld

1. august 2011

Levi&LilysMor

Måske du skulle give hende en ordentlig omgang som hun aldrig glemmer, skriv et sted hvor alle kan se det og så sviner du også bare hende til, ville jeg hvert fald gøre så andre kan se du faktisk er rimelig træt af det og at hun skulle tage og holde sig fra andres mænd i det hele taget...

Har oplevet det samme og der fik hun besked på at hun aldrig nogensinde skulle kontakte eller snakke om mig når hun intet havde med de ting at gøre og har hun ikke gjort siden, jeg var også rasende til sidst..

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Jeg ved hvor hårdt det er at blive beskyld for ting man ikke har gjort eller skulle at forsvare sig overfor andre som konfontere(staves) en med de pågældene løgne! Du skal bare tænke på hende som en sølle stakel, der ikke har andet at tage sig til! Forså længe du kan gå med oprejst pande, har hun ikke overtaget.. Det har hun først i det øjeblik du lader dig synligt påvirke af det! Du er velkommen til at skrive til mig privat!

Mange gange tak skal du have... kan godt være jeg gør det på et tidspunkt lige nu er jeg bare tom for ord og ved ikke hvad jeg skulle skrive

Og prøver virkelig det gør jeg..! Men der er bare nogle ting som gør at folk har lidt mere fokus på mig frem for så mange andre mennesker og det gør det hammer svært.

Anmeld

1. august 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

Ved en masse lort om hende som rent faktisk er sandt men derfor går jeg da ikke og siger det til hendes kæreste og x.. det rager ikke mig hvad hun gør jo...

Lige netop denne sætning du lige har skrevet skal du holde fast i! Da det er den store forskel på hende og dig...

Lad være med at diskutere med en idiot, fordi på et eller andet tidspunkt ender i ede på idiotens niveau. Også vinder idioten

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Lige netop denne sætning du lige har skrevet skal du holde fast i! Da det er den store forskel på hende og dig...

Lad være med at diskutere med en idiot, fordi på et eller andet tidspunkt ender i ede på idiotens niveau. Også vinder idioten

Tak og ja det er så sandt som det er sagt..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.