Vi har givet Asta et nyt værelse:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Brams

Valle81 skriver:

Tak:0)

Hun sover på sovesofa:0)Den bliver klappet ud hver aften ( dyne og pude, vattæppe og lagen kan være bag ryglænet)

Nååå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Finsen

hej hvorfor kan jeg ikke se billederne fra værelset

Anmeld

7. januar 2012

sandorff

Valle81 skriver:

Jepper, nu skulle det være.

Vores lille store pige gad ikke prinsesser mere, hendes højseng synes hun var YT og jeg kunne blive ved.

Så vi sendte hende på overnatning ved hendes mosterog så gik vi i krig:0)

Det eneste nye vi købte var sengen og puf sættet, resten er genbrug. Hendes skrivebord har lige fået sådan en folie på, og resterne brugte jeg til reolen og et billede og sådan. Opslagstavlen blev lige lavet ud af en dug jeg havde, en kasseret madras og en spånplade vi havde i skuret. Billederne var nogle prinsesse billeder hun havde som jeg lige fik stof og folie rundt om:0)

På de sidste billeder, hvor hun render i morgenkøbe er der lgie lavet de sidste ting. Lamperne har fået sømmet ledningerne fast, og de sidste maler firkanter blev lavet:0)

Synes selv det er blevet genialt:0)

Og hun ELSKER det væreslse:0)

Og nu max billedspam:0)

er jeg så den eneste der ikke kan se nogle billeder...??

Anmeld

7. januar 2012

Camulla

Valle81 skriver:

Vores lille store pige gad ikke prinsesser mere, hendes højseng synes hun var YT og jeg kunne blive ved.

Det eneste nye vi købte var sengen og puf sættet, resten er genbrug. Hendes skrivebord har lige fået sådan en folie på, og resterne brugte jeg til reolen og et billede og sådan. Opslagstavlen blev lige lavet ud af en dug jeg havde, en kasseret madras og en spånplade vi havde i skuret. Billederne var nogle prinsesse billeder hun havde som jeg lige fik stof og folie rundt om:0)

På de sidste billeder, hvor hun render i morgenkøbe er der lgie lavet de sidste ting. Lamperne har fået sømmet ledningerne fast, og de sidste maler firkanter blev lavet:0)

Jeg kan ikke se billederne?? Hmm... Der er ingen på min side... 

Anmeld

7. januar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Valle81 skriver:

Jepper, nu skulle det v&#230;re.<br /><br />Vores lille store pige gad ikke prinsesser mere, hendes h&#248;jseng synes hun var YT og jeg kunne blive ved.<br /><br />S&#229; vi sendte hende p&#229; overnatning ved hendes mosterog s&#229; gik vi i krig:0)<br /><br />Det eneste nye vi k&#248;bte var sengen og puf s&#230;ttet, resten er genbrug. Hendes skrivebord har lige f&#229;et s&#229;dan en folie p&#229;, og resterne brugte jeg til reolen og et billede og s&#229;dan. Opslagstavlen blev lige lavet ud af en dug jeg havde, en kasseret madras og en sp&#229;nplade vi havde i skuret. Billederne var nogle prinsesse billeder hun havde som jeg lige fik stof og folie rundt om:0) <br /><br />P&#229; de sidste billeder, hvor hun render i morgenk&#248;be er der lgie lavet de sidste ting. Lamperne har f&#229;et s&#248;mmet ledningerne fast, og de sidste maler firkanter blev lavet:0)<br /><br />Synes selv det er blevet genialt:0)<br /><br />Og hun ELSKER det v&#230;reslse:0)<br /><br />Og nu max billedspam:0)

Jeg kan ikke se nogen værelse :s (((

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Finsen skriver:

hej hvorfor kan jeg ikke se billederne fra værelset

Jeg tror, de er blevet slettet Tråden er jo knap ½ år gammel og brugeren har vist i mellemtiden skiftet navn

Anmeld

7. januar 2012

TWT

Valle81 skriver:

Jeg kan ingen billeder se?

Anmeld

7. januar 2012

Valle81

Hej alle sammen,

Jeg har på du tidspunkt fået slettet alle mine billede i de indlæg jeg har lavet pga nogle problemer men kan sætte dem ind ingen har nu hele tiden heddet valle81

Anmeld

7. januar 2012

sandorff

Valle81 skriver:

Hej alle sammen,

Jeg har på du tidspunkt fået slettet alle mine billede i de indlæg jeg har lavet pga nogle problemer men kan sætte dem ind ingen har nu hele tiden heddet valle81

lyder som en god plan

Anmeld

7. januar 2012

Valle81

Så er der billeder igen:0)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.