Vi har givet Asta et nyt værelse:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Valle81

Zilke's mor <3 skriver:

hvor er de ''puffer'' fra på billede 2

Bilka til 399 for at sæt med bord og 4 puf stole - kommer i pige eller drengefarver:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Valle81

Janni. skriver:

Wauw, kan godt forstå hun er glad for sit nye værelse 

Takker:0)

Anmeld

7. oktober 2011

Zilke's Mor <3

Valle81 skriver:

Bilka til 399 for at sæt med bord og 4 puf stole - kommer i pige eller drengefarver:0)

ej, dem må jeg eje, de er alt for søde

Anmeld

7. oktober 2011

Valle81

Zilke's mor <3 skriver:

ej, dem må jeg eje, de er alt for søde

Det er de nemlig, lillebror på 18 mdr elsker dem også. Og på "bordet" kan man løfte låget og have legesager nede i. Asta har dog alle hendes bøger dernede, så var støvsamlerne af vejen:0)

Anmeld

7. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

Taaaaaaaaaaaak:0)

Synes også bare det blev såååååååååååå godt:0) Hun fortjente det så meget - og at se de 1000 julelys blive tændt i hendes øjne var priceless:0)

Og tak - ja jeg har sku været godt kreativ, men med alle de børn vi har skrabet til os nu, så må der genbruges:0)

Hehe, ja du har jo poppet dem ud

Og kan kun forestille mig glæden i henes øjne, der ville jeg godt have været en flue på væggen

Anmeld

7. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

Hehe, ja du har jo poppet dem ud

Og kan kun forestille mig glæden i henes øjne, der ville jeg godt have været en flue på væggen

Ha ha:0)

Ja poppet dem, og vi har bestemt aftalt at der ikke skal flere børn til her, og fandme om manden så i dag ikke siger. Ej skat, til jul næste år, så skal vi lave en baby mere.

ØHH,tror aldrig jeg har lignet så meget et ?????? tegn,som i det øjeblik. Øhh,skat, kan du sige NEJ:0)

Og mht Asta,så tror jeg faktisk at det er det eneste tidpunkt hvor munden ikke har sagt noget i over 1 minutter ned undtagelse af når hun sover:0)

Anmeld

7. oktober 2011

TbCp

Aajjjjj hvor er det fint!!

Anmeld

7. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

Ha ha:0)

Ja poppet dem, og vi har bestemt aftalt at der ikke skal flere børn til her, og fandme om manden så i dag ikke siger. Ej skat, til jul næste år, så skal vi lave en baby mere.

ØHH,tror aldrig jeg har lignet så meget et ?????? tegn,som i det øjeblik. Øhh,skat, kan du sige NEJ:0)

Og mht Asta,så tror jeg faktisk at det er det eneste tidpunkt hvor munden ikke har sagt noget i over 1 minutter ned undtagelse af når hun sover:0)

Hihi, bare vent - jeg glæder mig til en opdateringtråd med lille positiv test

Anmeld

7. oktober 2011

Brams

Fedt fedt fedt, hvor er det bare fantastisk at se hvor glad hun er for det

Har hun seng i et andet værelse, eller har jeg bare overset den? Er forresten vild med lilla, så det er bare

Anmeld

7. oktober 2011

Valle81

Brams skriver:

Fedt fedt fedt, hvor er det bare fantastisk at se hvor glad hun er for det

Har hun seng i et andet værelse, eller har jeg bare overset den? Er forresten vild med lilla, så det er bare

Tak:0)

Hun sover på sovesofa:0)Den bliver klappet ud hver aften ( dyne og pude, vattæppe og lagen kan være bag ryglænet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.