Vi har givet Asta et nyt værelse:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Hold nu kæft, hvor er sovesofaen fed!!!

Det er rigtigt fint, det hele! Det må være fedt for hende at komme hjem til et helt 'nyt' værelse!

Og godt lavet, det med at lave 'blade' på ledningerne. God lille detalje!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Valle81

Tilmeldt skriver:

Det er rigtigt fint, det hele! Det må være fedt for hende at komme hjem til et helt 'nyt' værelse!

Stine og Lisa.

Ej fik et helt chok at den lige hoppede op her:0) Du må lige have set linket i anden tråd:0)

Og tusind tak

Hun er også meget meget glad for det, dog for hun ikke holdt det lige så rent som hun havde lovet:0) he he:0)

Anmeld

7. oktober 2011

Valle81

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Hov, sovesofa er fra Bilka til 1299, dog fik vi udstilling ( som havde været oppe i 4 dage og havde ikke en skramme) til 999:0)

Og hun sover godt på den, dog overvejer jeg en lille tynd topmadras til den:0)

Anmeld

7. oktober 2011

Valle81 skriver:

Ej fik et helt chok at den lige hoppede op her:0) Du må lige have set linket i anden tråd:0)

Og tusind tak

Hun er også meget meget glad for det, dog for hun ikke holdt det lige så rent som hun havde lovet:0) he he:0)

Hehe... Ja, så det lige i den anden tråd!

Den er bare så flot, med de tern! Men kan godt forstå du overvejer en topmadras. Synes også de fleste sovesofaer    (eller futon hedder den vel!?  .) er mega hårde!!

Stine og Lisa.

Anmeld

7. oktober 2011

Dinsen

Hold da op, sikke et flot værelse hun har fået sig... 

Anmeld

7. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

Jepper, nu skulle det være.

Vores lille store pige gad ikke prinsesser mere, hendes højseng synes hun var YT og jeg kunne blive ved.

Så vi sendte hende på overnatning ved hendes mosterog så gik vi i krig:0)

Det eneste nye vi købte var sengen og puf sættet, resten er genbrug. Hendes skrivebord har lige fået sådan en folie på, og resterne brugte jeg til reolen og et billede og sådan. Opslagstavlen blev lige lavet ud af en dug jeg havde, en kasseret madras og en spånplade vi havde i skuret. Billederne var nogle prinsesse billeder hun havde som jeg lige fik stof og folie rundt om:0)

På de sidste billeder, hvor hun render i morgenkøbe er der lgie lavet de sidste ting. Lamperne har fået sømmet ledningerne fast, og de sidste maler firkanter blev lavet:0)

Synes selv det er blevet genialt:0)

Og hun ELSKER det væreslse:0)

Og nu max billedspam:0)

EEEEEEJ, hvor er det FEDT

Det kan jeg godt forstå, hun synes er fedt og  for alt genbrugen! Du er sgu kreativ

Anmeld

7. oktober 2011

Zilke's Mor <3

Valle81 skriver:

Jepper, nu skulle det være.

Vores lille store pige gad ikke prinsesser mere, hendes højseng synes hun var YT og jeg kunne blive ved.

Så vi sendte hende på overnatning ved hendes mosterog så gik vi i krig:0)

Det eneste nye vi købte var sengen og puf sættet, resten er genbrug. Hendes skrivebord har lige fået sådan en folie på, og resterne brugte jeg til reolen og et billede og sådan. Opslagstavlen blev lige lavet ud af en dug jeg havde, en kasseret madras og en spånplade vi havde i skuret. Billederne var nogle prinsesse billeder hun havde som jeg lige fik stof og folie rundt om:0)

På de sidste billeder, hvor hun render i morgenkøbe er der lgie lavet de sidste ting. Lamperne har fået sømmet ledningerne fast, og de sidste maler firkanter blev lavet:0)

Synes selv det er blevet genialt:0)

Og hun ELSKER det væreslse:0)

Og nu max billedspam:0)

hvor er de ''puffer'' fra på billede 2

Anmeld

7. oktober 2011

Valle81

Dinsen skriver:

Hold da op, sikke et flot værelse hun har fået sig... 

Tak:0)

Anmeld

7. oktober 2011

Janni.

Wauw, kan godt forstå hun er glad for sit nye værelse 

Anmeld

7. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

EEEEEEJ, hvor er det FEDT

Det kan jeg godt forstå, hun synes er fedt og  for alt genbrugen! Du er sgu kreativ

Taaaaaaaaaaaak:0)

Synes også bare det blev såååååååååååå godt:0) Hun fortjente det så meget - og at se de 1000 julelys blive tændt i hendes øjne var priceless:0)

Og tak - ja jeg har sku været godt kreativ, men med alle de børn vi har skrabet til os nu, så må der genbruges:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.