Nogle med en SA og som er gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

LotteN

Sof skriver:

Vi fik at vide at vi venter en lille baby prins  Og det med lige pludselig at kunne se lys for enden, det kunne jeg også da min veninde fortalte at hun mellem sine 3 børn har mistet.

Så hun fik barn nr. 1, havde en SA, fik barn nr. 2, havde en SA og fik så nr. 3 og hun har altså ikke fået de børn tæt på hinanden, men hun har mistet mellem hver af sine børn. Meget mystisk, men hun har alligevel 3

ej hvor dejligt, stort tillykke med det

ja hold da op, det er alligevel utroligt at man kan miste så mange gange, puha... men ja, kan godt se hvad du mener, men der kører bare så mange tanke i mit hovede med hvorfor det dog skulle blive denne gang og sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Muhmi

LotteN skriver:

Jeg sidder her og ved ikke hvad der foregår i mit eget hovede, som skrevet tidligere havde jeg en SA i midten af marts og testede så positiv her den 19 juli.
Mit store problem er bare, jeg tror ikke på det. Jeg tror ikke på jeg er gravid og kan ikke få ro i kroppen til hvad jeg skal tro. En uges ferie sydpå har sat endnu flere tanke igang - er jeg mon gravid (har testede 2 gange, begge med 2 streger). men mit hovede vil ikke arbejde sammen med de 2 streger... Jeg er frustreret, fortvivlet, ja, alt muligt, som jeg ikke rigtig kan sætte ord på...
Så andre der har fået en SA om som blev gravid igen, havde I det på samme måde?
Jeg har verdens dejligste pige, så har jo været gravid og fuldført det før, men alligvel kan jeg ikke lade være med at tænke at den garanteret heller ikke bliver denne gang...

Turde ikke være oprigtig glad fordi jeg ikke vidste hvad der skulle ske... Det var så også meget tæt efter jeg fik en SA, faktisk en uges tid... Men kan helt sikkert godt forstå at du føler som du gør... Det er virkelig svært...

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

Skal lige hilses at siges, at jeg har en smuk dreng i dag som følge af den graviditet efter SA

Anmeld

2. august 2011

Den kommende far

LotteN skriver:

hvor langt er hun henne?

Jeg har nok først NF scanning engang i september - så synes skisme der er LAAAANG tid til, når tankerne flyver rundt i hovedet på den måde..

hun er 9+4 idag

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.