Nogle med en SA og som er gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

LotteN

Babymor2010 skriver:

Ja hvis blot symptomerne kom, så ville det være lidt lettere  Jeg fik dog hurtigt kvalme og ondt i brysterne, da jeg endeligt turde teste positivt  Men selv dér troede jeg ikke på det... 

jeg har også noget alla legimentsmerter i ny og næ.. og ømme bryster, men er bare i tvivl om brysterne ikke kan ære ømme selvom man ikke er gravid - jaamen kors man glemmer hurtigt fra sidste graviditet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

LotteN

Kofoed. skriver:

Jeg blev tilbudt en, altså gratis. Snakkede bare med lægen om mine bekymringer og hun sendte så en henvisning til sygehuset.

okay, jeg tror nu også vil jeg fortælle mig mine om mine tanker, hvis vi kommer til at snakke om det - så må jeg jo se hvad han siger til det.... synes i hvert fald det går mig meget på, at det hele er så uvidst.

Anmeld

1. august 2011

LotteN

Den kommende far skriver:

min kæreste fik en SA i februar og blev så gravid igen i maj.

Hun troede heller ikke på det i starten. Måtte hele tiden gå og minde hende om at hun har masser af symptomer på graviditet. Efter TS blev hun lidt mere rolig men hun ser stadig meget frem til NF for at få det bekræftet og for at se at barnet har det godt (vi nåede jo ikke så langt sidste gang)

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Ja, det er præcis sådan jeg har det. Har brugt for den NK scanning snart kommer, så jeg kan få ro i kroppen.

Anmeld

1. august 2011

LotteN

MariaE skriver:

Det er vistbare det der følger med når man bliver gravid igen. Sådan har jeg også haft det efter begge mine aborter. Forsvandt en del ved nf men først helt da de blevfødt:-)

jeg håber godt nok mine bekymringer vil forsinde til nk-scanningen, for ellers bliver dette en laaang graviditet, hvis den bliver derinde.

Anmeld

1. august 2011

Sof

Jeg har første rigtigt forstået det i dag da vi var til gennemscanning, fik køn at vide og jeg nu mærker spark hver dag og flere gange om dagen. Ellers har jeg heller ikke turde. Jeg havde en missed abortian i februar måned. Vi havde været til scanning og se hjerteblink og 14 dage efter var hjerteblinket stoppet, så jeg fik en udskrabning 

Det var en hård omgang og jeg nåede at få 1 menstruation før jeg blev gravid igen,men jeg har simpelthen ikke turde tro på at den blev derinde og at det virkelig kunne passe at den avr i live, men det er han og det hele er ægte  

Anmeld

1. august 2011

Den kommende far

LotteN skriver:

Ja, det er præcis sådan jeg har det. Har brugt for den NK scanning snart kommer, så jeg kan få ro i kroppen.

vi skal forhåbentlig til NF indenfor de næste par uger

MVH

Den kommende far

Anmeld

2. august 2011

LotteN

Den kommende far skriver:

vi skal forhåbentlig til NF indenfor de næste par uger

MVH

Den kommende far

hvor langt er hun henne?

Jeg har nok først NF scanning engang i september - så synes skisme der er LAAAANG tid til, når tankerne flyver rundt i hovedet på den måde..

Anmeld

2. august 2011

LotteN

Sof skriver:

Jeg har første rigtigt forstået det i dag da vi var til gennemscanning, fik køn at vide og jeg nu mærker spark hver dag og flere gange om dagen. Ellers har jeg heller ikke turde. Jeg havde en missed abortian i februar måned. Vi havde været til scanning og se hjerteblink og 14 dage efter var hjerteblinket stoppet, så jeg fik en udskrabning 

Det var en hård omgang og jeg nåede at få 1 menstruation før jeg blev gravid igen,men jeg har simpelthen ikke turde tro på at den blev derinde og at det virkelig kunne passe at den avr i live, men det er han og det hele er ægte  

Dejligt at høre at du har holdt på det denne gang efter en abort, så kan jeg da se der kan være lys på den anden side af tunnelen. jeg håber.
Fik I kønnet afvide idag også, eller skal I ikke vide det?

Anmeld

2. august 2011

Sof

LotteN skriver:

Dejligt at høre at du har holdt på det denne gang efter en abort, så kan jeg da se der kan være lys på den anden side af tunnelen. jeg håber.
Fik I kønnet afvide idag også, eller skal I ikke vide det?

Vi fik at vide at vi venter en lille baby prins  Og det med lige pludselig at kunne se lys for enden, det kunne jeg også da min veninde fortalte at hun mellem sine 3 børn har mistet.

Så hun fik barn nr. 1, havde en SA, fik barn nr. 2, havde en SA og fik så nr. 3 og hun har altså ikke fået de børn tæt på hinanden, men hun har mistet mellem hver af sine børn. Meget mystisk, men hun har alligevel 3

Anmeld

2. august 2011

FruHolm <3

LotteN skriver:

Jeg sidder her og ved ikke hvad der foregår i mit eget hovede, som skrevet tidligere havde jeg en SA i midten af marts og testede så positiv her den 19 juli.
Mit store problem er bare, jeg tror ikke på det. Jeg tror ikke på jeg er gravid og kan ikke få ro i kroppen til hvad jeg skal tro. En uges ferie sydpå har sat endnu flere tanke igang - er jeg mon gravid (har testede 2 gange, begge med 2 streger). men mit hovede vil ikke arbejde sammen med de 2 streger... Jeg er frustreret, fortvivlet, ja, alt muligt, som jeg ikke rigtig kan sætte ord på...
Så andre der har fået en SA om som blev gravid igen, havde I det på samme måde?
Jeg har verdens dejligste pige, så har jo været gravid og fuldført det før, men alligvel kan jeg ikke lade være med at tænke at den garanteret heller ikke bliver denne gang...

hey har haft det lige som dig sidste år d 15 marts havde jeg en SA da jeg var 8 uger henne, præcis 1 måned efter d. 15 april stod jeg med positiv test igen, var konstant bange, så fik tryghedsscanning i uge 8 og blev scannet når jeg ringede til FG og fortalte min bekymring, og 26 dec 2010 kom min dreng til verden, sund og rask så nu tror jeg på det kan lykkedes for mig hvis det skulle ske igen en dag

lige et  til dig fordi jeg ved hvor hårdt det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.