Nogle med en SA og som er gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. august 2011

LotteN

Jeg sidder her og ved ikke hvad der foregår i mit eget hovede, som skrevet tidligere havde jeg en SA i midten af marts og testede så positiv her den 19 juli.
Mit store problem er bare, jeg tror ikke på det. Jeg tror ikke på jeg er gravid og kan ikke få ro i kroppen til hvad jeg skal tro. En uges ferie sydpå har sat endnu flere tanke igang - er jeg mon gravid (har testede 2 gange, begge med 2 streger). men mit hovede vil ikke arbejde sammen med de 2 streger... Jeg er frustreret, fortvivlet, ja, alt muligt, som jeg ikke rigtig kan sætte ord på...
Så andre der har fået en SA om som blev gravid igen, havde I det på samme måde?
Jeg har verdens dejligste pige, så har jo været gravid og fuldført det før, men alligvel kan jeg ikke lade være med at tænke at den garanteret heller ikke bliver denne gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Clisolka

LotteN skriver:

Jeg sidder her og ved ikke hvad der foregår i mit eget hovede, som skrevet tidligere havde jeg en SA i midten af marts og testede så positiv her den 19 juli.
Mit store problem er bare, jeg tror ikke på det. Jeg tror ikke på jeg er gravid og kan ikke få ro i kroppen til hvad jeg skal tro. En uges ferie sydpå har sat endnu flere tanke igang - er jeg mon gravid (har testede 2 gange, begge med 2 streger). men mit hovede vil ikke arbejde sammen med de 2 streger... Jeg er frustreret, fortvivlet, ja, alt muligt, som jeg ikke rigtig kan sætte ord på...
Jeg har verdens dejligste pige, så har jo været gravid og fuldført det før, men alligvel kan jeg ikke lade være med at tænke at den garanteret heller ikke bliver denne gang...

Jeg ved hvordan du har det, for sådan havde jeg det, da jeg blev gravid sidste år! Jeg kunne ikke tro at testen var positiv, og at der rent faktisk var noget indeni mig. Det var faktisk først da maven begyndte at vokse, at jeg begyndte at tro på det 

Jeg fik en MA i 09, hvor det blev opdaget til nakkefoldsscanningen. Den dag var et helvede, men vi vendte stærkt tilbage 6 mrd. efter 

Anmeld

1. august 2011

Kofoed.

Jeg havde det på samme måde og fandt først ro efter tryghedsscanningen, men indtil da tænkte jeg tit, det bliver nok alligevel ikke til noget. Noget der nåske kan holde humøret lidt oppe er, at rigtig mange kvinder oplever at få en SA i løbet af deres liv, mener faktisk det er en 3. del af alle kvinder.

Har i planer om en tryghedsscanning?

Anmeld

1. august 2011

LotteN

Kofoed. skriver:

Jeg havde det på samme måde og fandt først ro efter tryghedsscanningen, men indtil da tænkte jeg tit, det bliver nok alligevel ikke til noget. Noget der nåske kan holde humøret lidt oppe er, at rigtig mange kvinder oplever at få en SA i løbet af deres liv, mener faktisk det er en 3. del af alle kvinder.

Har i planer om en tryghedsscanning?

ja, tallet er meget højt, blev også overraskede da jeg fik det afvide af min læge... Mener de sagde 4 ud af 5 - så det er faktisk 80 % af alle kvinder.

Jeg har tænkt tanken med den tryghedsscanning, mn mener det koster 700 kr, det synes jeg bare er RIGTIG mange penge. og hvis det er sidste barn vi skal have, vil jeg gerne have en 3d/4d scanning også, så løber det jo lidt op.... men må se når jeg kommer til lægen her om en uges tid!

Anmeld

1. august 2011

LotteN

Babymor2010 skriver:

Jeg ved hvordan du har det, for sådan havde jeg det, da jeg blev gravid sidste år! Jeg kunne ikke tro at testen var positiv, og at der rent faktisk var noget indeni mig. Det var faktisk først da maven begyndte at vokse, at jeg begyndte at tro på det 

Jeg fik en MA i 09, hvor det blev opdaget til nakkefoldsscanningen. Den dag var et helvede, men vi vendte stærkt tilbage 6 mrd. efter 

dejligt at høre jeg ikke er den eneste med disse tanker.... for søren jeg synes det er svært at finde ro... Hvis bare jeg så havde en masse symptomer på det, så var det nok noget andet.

Anmeld

1. august 2011

Clisolka

LotteN skriver:

dejligt at høre jeg ikke er den eneste med disse tanker.... for søren jeg synes det er svært at finde ro... Hvis bare jeg så havde en masse symptomer på det, så var det nok noget andet.

Ja hvis blot symptomerne kom, så ville det være lidt lettere  Jeg fik dog hurtigt kvalme og ondt i brysterne, da jeg endeligt turde teste positivt  Men selv dér troede jeg ikke på det... 

Anmeld

1. august 2011

Kofoed.

LotteN skriver:

ja, tallet er meget højt, blev også overraskede da jeg fik det afvide af min læge... Mener de sagde 4 ud af 5 - så det er faktisk 80 % af alle kvinder.

Jeg har tænkt tanken med den tryghedsscanning, mn mener det koster 700 kr, det synes jeg bare er RIGTIG mange penge. og hvis det er sidste barn vi skal have, vil jeg gerne have en 3d/4d scanning også, så løber det jo lidt op.... men må se når jeg kommer til lægen her om en uges tid!

Jeg blev tilbudt en, altså gratis. Snakkede bare med lægen om mine bekymringer og hun sendte så en henvisning til sygehuset.

Anmeld

1. august 2011

Den kommende far

LotteN skriver:

min kæreste fik en SA i februar og blev så gravid igen i maj.

Hun troede heller ikke på det i starten. Måtte hele tiden gå og minde hende om at hun har masser af symptomer på graviditet. Efter TS blev hun lidt mere rolig men hun ser stadig meget frem til NF for at få det bekræftet og for at se at barnet har det godt (vi nåede jo ikke så langt sidste gang)

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

1. august 2011

Morbille

LotteN skriver:

Havde det på sammen måde, da jeg blev gravid med nr 2, græd meget i de 4 første mnd, da jeg ikke kunne forstå at jeg kunne være gravid 2 gabge uden problemer.

Var sikker på at jeg ville miste barnet eller der var noget galt med det, for hvordan kan man være så heldig.

Men efter 4 mnd kom jeg heldigvis væk fra de tanker, og kunne se frem, og sige til mig selv at hvorfor skulle jeg ikke kunne gå 2 graviditeter igennem uden problemer.

Men tror det er fordig man høre så meget at folk mister børn, eller ikke kan få, at man ikke kan forstå at man er så heldig.

Anmeld

1. august 2011

Muffinmus

Det er vistbare det der følger med når man bliver gravid igen. Sådan har jeg også haft det efter begge mine aborter. Forsvandt en del ved nf men først helt da de blevfødt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.