Oh my f...... god!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jolene skriver:

Ikke for at slå glæden og alle lykkeønskningerne ihjel, men er den test positiv?

Jeg har aldrig selv taget en graviditetstest, da vi har været i fertilitetsbehandling, og det blev konstateret ved en blodprøve. Men jeg har taget ægløsningstest, hvor begge streger skulle have samme styrke. Jeg har været meget i tvivl, om nogle tests var positive, da der var 2 streger, men de var ikke lige tydelige. Men da jeg fik en positiv test, var jeg ikke tvivl, og de var lige tydelige. Jeg testede simpelthen fra sidste mens.dag frem til en positiv test, da jeg ikke fik et positivt resultat 2 måneder i træk. Så min ægløsning lå ikke lige præcis inden for de der 12-16 dage eller, hvor det nu er. 

Men som sagt, så er det jo ægløsningstest, og det kan jo være, det er helt anderledes med stregerne på en graviditetstest. Jeg ville lige smutte forbi lægen til en blodprøve

Jeg krydser fingre for, resultatet er det, I ønsker.

Jo den er god nok. På en G test skal der blot fremkomme 2 streger inde for typisk 5 min. Styrken er ikke så vigtig, og i starten ofte ikke så stærk. Er der kun 1 streg er den negativ. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

hej igen,

Jo man lærer at indordne sig, og man finder jo sin rytme i hverdagen.

For os har det været svært, mn har er også andre børn end bare de to små, har en datter på 7 1/2 år og en bonussøn,som er her hver 2. weekend, så der er mange børn der skal tages hånd om og værnes om.

Arthur,som er den sidste, har ikke været et "nemt" barn. Han er kolik barn og græder rigtig meget og ermeget utilfreds. Det har været sindsygt hårdt, da tiden til at tage sig 100% kun af ham og være der kun for ham ikke har været der. Anton er ikke startet i dp eller vs endnu, så han bliver passet hjemme, og det har været svært at balancere, når ARthur har været så ulykkelig.

Men nu er den "værste" tid ved at være ovre og det bliver bedre hverdag, men det er vitterligt hårdt. Det er også fantastisk helt ud til fingerspidserne, og hver dag bliver jeg så stolt over at jeg har haft endnu en dag, hvor jeg har været der for tre børn, gives dem mad, leget med dem, badet dem og puttet dem. Det er såden en fed følelse:0)

Min mand arbejder man-fre fra 0500-1900 så jeg står meget alene med dem, endnu en faktor i vores liv, der gør det lidt ekstra hårdt.

Synes min situation er lidt "ekstrem" og der er sikekrt mange forhold i Jeres situation, der gør at det hele bliver nemmere:0)

Mht jalouxien, såkan jeg kun sige at her har vi intet mærket til det - slet overhovedetikke. De store var 6 og 4 da Anton kom til verdenen, og 7, 5 og 1 år da Arhtur kom. Der har intet været fra nogle af dem.

orv ja jeg kan godt se at du ikke har haft de aller fedeste vilkår...  hvor er du dog alligevel en mega sej kvinde at have klaret det!!!!

du har helt sikkert haft mange flere ting som skulle kordineres ekstra meget, og med 3 børn i alt plus en mans som arbejder meget ser min situation lige pludselig noget nem ud...

vores nr 1 er MEGET nem, og har været det lige fra første sekundt.. havde en super skøn og nem graviditet, og vores barn har sovet igennem hver nat fra 2 mdrs alderen!

lyder ellers bare til at du har nogle skønne børn!  

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jo den er god nok. På en G test skal der blot fremkomme 2 streger inde for typisk 5 min. Styrken er ikke så vigtig, og i starten ofte ikke så stærk. Er der kun 1 streg er den negativ. 

præcis

og stregen blev tydelig for øjenene af mig, jeg nåede ikke engang at sætte låget på før jeg kunne ane den

Anmeld

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

præcis

og stregen blev tydelig for øjenene af mig, jeg nåede ikke engang at sætte låget på før jeg kunne ane den

Nej jeg havde så aborteret lige inden, og kæmpet for graviditet. Så da jeg testede for at få et definitivt svar på at aborten var slut (havde en følelse af at det ikke var) troede jeg, at jeg var sindsyg da jeg stod med to tydelige streger med det samme!  Så kender godt den der overraskende følelse!  

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej jeg havde så aborteret lige inden, og kæmpet for graviditet. Så da jeg testede for at få et definitivt svar på at aborten var slut (havde en følelse af at det ikke var) troede jeg, at jeg var sindsyg da jeg stod med to tydelige streger med det samme!  Så kender godt den der overraskende følelse!  

ja jeg har fulgt rigtig meget med i din kamp for at få drømmebebsen!

og jeg er stadig helt vildt glad på jeres vegne over at det blev en lille uventet øko baby!!!  åh suk altså!

(hvis du gætter hvem jeg er, så shhhhh! hvis du ikke gætter det, så vil du sikkert tænke nååååårh ja, når jeg om noget tid offentlig gør mig selv! )

men ja du kender følelsen af at sidde der med en helt uventet test, som man også bare lige med det samme synes er både sinsygt dejligt men samtidig helt rundt på gulvet over!

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Jolene skriver:

Ååhhh... ja tak, kom med noget ve-støv Der er lidt pres på, da jeg kun må gå til uge 41. Men det har jeg efterhånden nævnt i en del tråde hehe.

Og tillykke til jer Kan godt forstå, I er lidt rundt på gulvet. Jeg er lidt glad for, vi næsten selv kan bestemme, hvornår nr 2 skal komme. Dog er der kun 2 forsøg til det Så er det godt, at jeg er super fertil - det lykkedes i hvert fald i første forsøg hehe.

hihi ja det må nu alligevel være ret fantastisk at man bare sådan helt selv kan bestemme at "nu skal vi have en til!"

jeg sender aaaaaaaaaaaaaaaaalt det ve-støv som jeg kan finde!!!!

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Ja gør vi.. Den er lidt på standby.. Men håber jeg snart kan skrive det samme som dig  

håber jeg virkelig også for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.