Oh my f...... god!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Sabina92

Anonym skriver:

1000 tak!  selvom det er liiiidt tidligt er det jo en kæmpe gave, og det står SLET ikke et split sekundt til diskution om vi skal beholde det men puha hvor skal man lige sluge nyheden!

ja du var jo også gået 3 uger over!!!!  

hahahahaha TEST for satan test!!!!

ville være lidt hyggeligt at have en at følges med igennem ild og vand!

Ja, jeg skal sgu have købt en idag.. Men min er ku  4½ mdr. det dur bare ikke allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Sabina92

Anonym skriver:

1000 tak!  selvom det er liiiidt tidligt er det jo en kæmpe gave, og det står SLET ikke et split sekundt til diskution om vi skal beholde det men puha hvor skal man lige sluge nyheden!

ja du var jo også gået 3 uger over!!!!  

hahahahaha TEST for satan test!!!!

ville være lidt hyggeligt at have en at følges med igennem ild og vand!

Ja, jeg skal sgu have købt en idag.. Men min er ku  4½ mdr. det dur bare ikke allerede

Anmeld

1. august 2011

Jolene

Anonym skriver:

jeg lavede i sidste uge denne tråd https://www.baby.dk/debat/124765pi1/kend-din-krop/udebleven-mens-efter-foedsel---.aspx

og nu her til morgen sidder jeg så med denne her test:

JEG ER HELT RUNDT PÅ GULVET!!!!!!

det var godt nok ikke lige planen.... vores første barn er jo kun næsten lige kommer synes vi......

fuuuuuck. vi er både glade, bange og forvirrede!!!!

Ikke for at slå glæden og alle lykkeønskningerne ihjel, men er den test positiv?

Jeg har aldrig selv taget en graviditetstest, da vi har været i fertilitetsbehandling, og det blev konstateret ved en blodprøve. Men jeg har taget ægløsningstest, hvor begge streger skulle have samme styrke. Jeg har været meget i tvivl, om nogle tests var positive, da der var 2 streger, men de var ikke lige tydelige. Men da jeg fik en positiv test, var jeg ikke tvivl, og de var lige tydelige. Jeg testede simpelthen fra sidste mens.dag frem til en positiv test, da jeg ikke fik et positivt resultat 2 måneder i træk. Så min ægløsning lå ikke lige præcis inden for de der 12-16 dage eller, hvor det nu er. 

Men som sagt, så er det jo ægløsningstest, og det kan jo være, det er helt anderledes med stregerne på en graviditetstest. Jeg ville lige smutte forbi lægen til en blodprøve

Jeg krydser fingre for, resultatet er det, I ønsker.

Anmeld

1. august 2011

Valle81

Anonym skriver:

god morgen, og mange mange tak!

er super glad for at læse hvad du skriver!

hvor må det bare have været HELT vildt at stå med en positiv test når jeg søn kun var 3 mdr gammel! her er vores barn trods alt næsten 8 mdr gammel... og ALLIGEVEL synes jeg det er for sindsygt

jeg tror også på at det blir MEGA lækkert med hele 2 små guldklumper, selvom det helt sikkert blir rigtig hårdt! men man lærer vel hurtigt at indordne sig... ?

jeg tænker sådan på at nr 1 måske ikke rigtig kommer til at føle den samme jalouxi som hvis man nu var 3 år gammel???

ja man skal jo finde de positive ting!  hihi

hej igen,

Jo man lærer at indordne sig, og man finder jo sin rytme i hverdagen.

For os har det været svært, mn har er også andre børn end bare de to små, har en datter på 7 1/2 år og en bonussøn,som er her hver 2. weekend, så der er mange børn der skal tages hånd om og værnes om.

Arthur,som er den sidste, har ikke været et "nemt" barn. Han er kolik barn og græder rigtig meget og ermeget utilfreds. Det har været sindsygt hårdt, da tiden til at tage sig 100% kun af ham og være der kun for ham ikke har været der. Anton er ikke startet i dp eller vs endnu, så han bliver passet hjemme, og det har været svært at balancere, når ARthur har været så ulykkelig.

Men nu er den "værste" tid ved at være ovre og det bliver bedre hverdag, men det er vitterligt hårdt. Det er også fantastisk helt ud til fingerspidserne, og hver dag bliver jeg så stolt over at jeg har haft endnu en dag, hvor jeg har været der for tre børn, gives dem mad, leget med dem, badet dem og puttet dem. Det er såden en fed følelse:0)

Min mand arbejder man-fre fra 0500-1900 så jeg står meget alene med dem, endnu en faktor i vores liv, der gør det lidt ekstra hårdt.

Synes min situation er lidt "ekstrem" og der er sikekrt mange forhold i Jeres situation, der gør at det hele bliver nemmere:0)

Mht jalouxien, såkan jeg kun sige at her har vi intet mærket til det - slet overhovedetikke. De store var 6 og 4 da Anton kom til verdenen, og 7, 5 og 1 år da Arhtur kom. Der har intet været fra nogle af dem.

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

nej puuuha det er jo også endnu "værre" end hos mig...

vores barn vil trods alt kun være 2 mdr fra at fylde 1½ år når den nye bebs kommer... det trøster mig lidt at tænke på!

ja du blir simpelthen nødt til at købe en test... jeg købte en i lørdags, og vi aftalte så at jeg skulle vente til mandag morgen med at teste. Vi VILLE lige have weekenden med HVIS det nu var.... og det var det jo så....

jeg tænkte det sku nok faktisk... jeg har haft mega murren i underlivet, kvalme igår morges og idag, og jeg har det generelt bare fuldstændig på samme måde som med nr 1!

og selvom jeg inderst inde havde den største mistanke, har jeg hele tiden bare sagt til mig selv at det jo nok bare var mens som var lidt ude af trit og derfor forsinket, hvilket jo OGSÅ kunne give murren i maven...

øv øv og vi skal 14 dage til syd spaninen på ferie nu her, hvor jeg havde glædet mig mega meget til kolde drinks osv, for sidste sommer var jeg jo gravid, og der var derfor intet af sådan noget.. det blir der jo så heller ikke denne sommer....

Meeeeen på den anden side kan jeg jo også sagtens undvære alt det...! der ligger jo et lille nyt liv inden i mig  og det skal man ALDRIG tage for givet!

og på ferie kommer vi jo også uanset hvad

men jeg er MEGA spændt på at høre fra dig når du har testet!

Anmeld

1. august 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

jeg lavede i sidste uge denne tråd https://www.baby.dk/debat/124765pi1/kend-din-krop/udebleven-mens-efter-foedsel---.aspx

og nu her til morgen sidder jeg så med denne her test:

JEG ER HELT RUNDT PÅ GULVET!!!!!!

det var godt nok ikke lige planen.... vores første barn er jo kun næsten lige kommer synes vi......

fuuuuuck. vi er både glade, bange og forvirrede!!!!

Jeg vil da bare ønske dig et kømpe tillykke med det hele  

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Jolene skriver:

Ikke for at slå glæden og alle lykkeønskningerne ihjel, men er den test positiv?

Jeg har aldrig selv taget en graviditetstest, da vi har været i fertilitetsbehandling, og det blev konstateret ved en blodprøve. Men jeg har taget ægløsningstest, hvor begge streger skulle have samme styrke. Jeg har været meget i tvivl, om nogle tests var positive, da der var 2 streger, men de var ikke lige tydelige. Men da jeg fik en positiv test, var jeg ikke tvivl, og de var lige tydelige. Jeg testede simpelthen fra sidste mens.dag frem til en positiv test, da jeg ikke fik et positivt resultat 2 måneder i træk. Så min ægløsning lå ikke lige præcis inden for de der 12-16 dage eller, hvor det nu er. 

Men som sagt, så er det jo ægløsningstest, og det kan jo være, det er helt anderledes med stregerne på en graviditetstest. Jeg ville lige smutte forbi lægen til en blodprøve

Jeg krydser fingre for, resultatet er det, I ønsker.

jojo den er vist god nok  

sådan her så min g-test også ud med vores første barn.

den var faktisk endda endnu mere svag da jeg kun var knap 4 uger henne...

jeg skulle være 5+2 nu, og jeg tror at hvis jeg tester om nogle dage igen så vil den allerede der være mere tydelig.

en g-test kan kun vise poitiv hvis der findes HCG i blodet, som er det hormon stof man udgiver når et æg er befrugtet. Man kan godt teste opsitiv og så have en bio-kemisk graviditet (dvs hvor ægget er befrugtet men ikke når at sætte sig fast) meeen eftersom jeg ER gået over tid, så er jeg ret meget sikker på at der er en lille spire derinde

det er helt rigtigt dog hvad du skriver om ÆL-test. det skal den første treg være mørkere end nu 2 før man siger at man har ÆL.

vi er RIGTIG glade for at jeg er gravid igen  men også MEGET MEGET overraskede og nervøse...

ps. kan se at du skal føde snart, så vil ønske dig stort tiillykke og en rigtig god fødsel!  hvor det dejligt at i endeligt snart får jeres lille ønskebarn!

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg vil da bare ønske dig et kømpe tillykke med det hele  

mange mange tak!

kan se at i prøver, så vil bare ønske jer mange gange held og lykke! og krydser for at den snart er der  

Anmeld

1. august 2011

Jolene

Anonym skriver:

jojo den er vist god nok  

sådan her så min g-test også ud med vores første barn.

den var faktisk endda endnu mere svag da jeg kun var knap 4 uger henne...

jeg skulle være 5+2 nu, og jeg tror at hvis jeg tester om nogle dage igen så vil den allerede der være mere tydelig.

en g-test kan kun vise poitiv hvis der findes HCG i blodet, som er det hormon stof man udgiver når et æg er befrugtet. Man kan godt teste opsitiv og så have en bio-kemisk graviditet (dvs hvor ægget er befrugtet men ikke når at sætte sig fast) meeen eftersom jeg ER gået over tid, så er jeg ret meget sikker på at der er en lille spire derinde

det er helt rigtigt dog hvad du skriver om ÆL-test. det skal den første treg være mørkere end nu 2 før man siger at man har ÆL.

vi er RIGTIG glade for at jeg er gravid igen  men også MEGET MEGET overraskede og nervøse...

ps. kan se at du skal føde snart, så vil ønske dig stort tiillykke og en rigtig god fødsel!  hvor det dejligt at i endeligt snart får jeres lille ønskebarn!

Ååhhh... ja tak, kom med noget ve-støv Der er lidt pres på, da jeg kun må gå til uge 41. Men det har jeg efterhånden nævnt i en del tråde hehe.

Og tillykke til jer Kan godt forstå, I er lidt rundt på gulvet. Jeg er lidt glad for, vi næsten selv kan bestemme, hvornår nr 2 skal komme. Dog er der kun 2 forsøg til det Så er det godt, at jeg er super fertil - det lykkedes i hvert fald i første forsøg hehe.

Anmeld

1. august 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

mange mange tak!

kan se at i prøver, så vil bare ønske jer mange gange held og lykke! og krydser for at den snart er der  

Ja gør vi.. Den er lidt på standby.. Men håber jeg snart kan skrive det samme som dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.