Anonym skriver:
god morgen, og mange mange tak! 
er super glad for at læse hvad du skriver!
hvor må det bare have været HELT vildt at stå med en positiv test når jeg søn kun var 3 mdr gammel! her er vores barn trods alt næsten 8 mdr gammel... og ALLIGEVEL synes jeg det er for sindsygt 
jeg tror også på at det blir MEGA lækkert med hele 2 små guldklumper, selvom det helt sikkert blir rigtig hårdt! men man lærer vel hurtigt at indordne sig... ?
jeg tænker sådan på at nr 1 måske ikke rigtig kommer til at føle den samme jalouxi som hvis man nu var 3 år gammel???
ja man skal jo finde de positive ting!
hihi
hej igen,
Jo man lærer at indordne sig, og man finder jo sin rytme i hverdagen.
For os har det været svært, mn har er også andre børn end bare de to små, har en datter på 7 1/2 år og en bonussøn,som er her hver 2. weekend, så der er mange børn der skal tages hånd om og værnes om.
Arthur,som er den sidste, har ikke været et "nemt" barn. Han er kolik barn og græder rigtig meget og ermeget utilfreds. Det har været sindsygt hårdt, da tiden til at tage sig 100% kun af ham og være der kun for ham ikke har været der. Anton er ikke startet i dp eller vs endnu, så han bliver passet hjemme, og det har været svært at balancere, når ARthur har været så ulykkelig.
Men nu er den "værste" tid ved at være ovre og det bliver bedre hverdag, men det er vitterligt hårdt. Det er også fantastisk helt ud til fingerspidserne, og hver dag bliver jeg så stolt over at jeg har haft endnu en dag, hvor jeg har været der for tre børn, gives dem mad, leget med dem, badet dem og puttet dem. Det er såden en fed følelse:0)
Min mand arbejder man-fre fra 0500-1900 så jeg står meget alene med dem, endnu en faktor i vores liv, der gør det lidt ekstra hårdt.
Synes min situation er lidt "ekstrem" og der er sikekrt mange forhold i Jeres situation, der gør at det hele bliver nemmere:0)
Mht jalouxien, såkan jeg kun sige at her har vi intet mærket til det - slet overhovedetikke. De store var 6 og 4 da Anton kom til verdenen, og 7, 5 og 1 år da Arhtur kom. Der har intet været fra nogle af dem.