Oh my f...... god!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Valle81

Anonym skriver:

jeg lavede i sidste uge denne tråd https://www.baby.dk/debat/124765pi1/kend-din-krop/udebleven-mens-efter-foedsel---.aspx

og nu her til morgen sidder jeg så med denne her test:

JEG ER HELT RUNDT PÅ GULVET!!!!!!

det var godt nok ikke lige planen.... vores første barn er jo kun næsten lige kommer synes vi......

fuuuuuck. vi er både glade, bange og forvirrede!!!!

God morgen,

Vil bare sige hjertelig tillykke, har selv stået i situatioen. Vi havde lige fået Anton og da han var bare 3 mdr gammel stod jeg med en positiv test igen. Og 14 dage efter han var blevet 1 år kom lillebror til verdenen.

Det er sindsygt vildt og sindsygt hårdt, men det er det HELE værd i blod sved og tårer og lækre unger:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

uh spændende med en i samme båd!

hvordan var det at være gravid, når der samtidig er sådan en lille en ved siden af?

jeg tænker jo på at vores første barn, jo stadig vil være en lille baby når nr 2 kommer.... der bilr 2 x bleskift 2 x madning 2 x badning 2 x op om natten osv osv osv....

HJÆLP lige kan jeg da slet ikke holde ud at tænke på det....

men ja det fantastiske ved det er da at de 2 fremover forhåbentlig vil blive meget tætte og få meget glæde af hinanden!

Til at starte med var der ingen problemer, men som maven voksede så var der desværre ting jeg ikke helt kunne.. Så måtte jeg bare ned på gulvet og sidde med ham

Da maven så var væk så kom al arbejdet 

Her har min mand været en KÆMPE hjælp.. Han står op med den store og ordner det, og henter ham igen. (Kun 1 bil)

Når de komme hjem, så skiftes vi til de forskellige ting.. 

Det rigtige hårde ligger i at jeg ikke kan ha dem hjemme begge to samtidig..

Tristan er en lille vildbasse og det er desværre ikke til at sidde i ro og mag og amme hvis jeg er alene med dem begge.. 

Men det ændrer sig heldigvis meget snart

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej jeg kan virkelig godt forstå dine blandede følelser. Det er da også lidt af en mundfuld at skulle forholde sig til. 

Men sikken skøn ting at skulle forholde sig til. Dejligt dejligt! 

ja puha en mundfuld....

jeg render rundt som en forvirret høne.... har bare brug for at RÅÅÅÅÅBE det ud, men i og med at det er så uventet, har kæresten og jeg aftalt at ingen skal vide noget før vi lige har sunket det selv...

Jeg har fået tid hos lægen til at få lavet vandre journal i uge 34...  craaaaazy!

jeg har altid gerne ville have børn tæt på hinanden, og egentlig er det fuldstændig perfekt.... men der er bare lige den lille detalje at jeg mangler at gøre det sidste af min uddannelse færdig, og det når jeg ikke med termin sidst i marts, da jeg først blir færdig i starten af Juni...

Jeg SKAL bare gøre det færdig... om jeg så skal føde barnet og derefter læse til eksamen i barsels sengen...

Det MÅ kunne lade sig gøre.... eller hvad?! åh gud....

Anmeld

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

ja puha en mundfuld....

jeg render rundt som en forvirret høne.... har bare brug for at RÅÅÅÅÅBE det ud, men i og med at det er så uventet, har kæresten og jeg aftalt at ingen skal vide noget før vi lige har sunket det selv...

Jeg har fået tid hos lægen til at få lavet vandre journal i uge 34...  craaaaazy!

jeg har altid gerne ville have børn tæt på hinanden, og egentlig er det fuldstændig perfekt.... men der er bare lige den lille detalje at jeg mangler at gøre det sidste af min uddannelse færdig, og det når jeg ikke med termin sidst i marts, da jeg først blir færdig i starten af Juni...

Jeg SKAL bare gøre det færdig... om jeg så skal føde barnet og derefter læse til eksamen i barsels sengen...

Det MÅ kunne lade sig gøre.... eller hvad?! åh gud....

Hehe hvor er du sød  Du kan godt klare det selv om det bliver hårdt. Jeg har temin slut Nov. og skal til eksamen i december. Og jeg har altså ikke tænkt mig at droppe eksamen.  Så jeg håber bare at baby kommer i lidt god tid, så jeg lige kan vende mig til det. 

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

God morgen,

Vil bare sige hjertelig tillykke, har selv stået i situatioen. Vi havde lige fået Anton og da han var bare 3 mdr gammel stod jeg med en positiv test igen. Og 14 dage efter han var blevet 1 år kom lillebror til verdenen.

Det er sindsygt vildt og sindsygt hårdt, men det er det HELE værd i blod sved og tårer og lækre unger:0)

Christina

god morgen, og mange mange tak!

er super glad for at læse hvad du skriver!

hvor må det bare have været HELT vildt at stå med en positiv test når jeg søn kun var 3 mdr gammel! her er vores barn trods alt næsten 8 mdr gammel... og ALLIGEVEL synes jeg det er for sindsygt

jeg tror også på at det blir MEGA lækkert med hele 2 små guldklumper, selvom det helt sikkert blir rigtig hårdt! men man lærer vel hurtigt at indordne sig... ?

jeg tænker sådan på at nr 1 måske ikke rigtig kommer til at føle den samme jalouxi som hvis man nu var 3 år gammel???

ja man skal jo finde de positive ting!  hihi

Anmeld

1. august 2011

Sabina92

Anonym skriver:

jeg lavede i sidste uge denne tråd https://www.baby.dk/debat/124765pi1/kend-din-krop/udebleven-mens-efter-foedsel---.aspx

og nu her til morgen sidder jeg så med denne her test:

JEG ER HELT RUNDT PÅ GULVET!!!!!!

det var godt nok ikke lige planen.... vores første barn er jo kun næsten lige kommer synes vi......

fuuuuuck. vi er både glade, bange og forvirrede!!!!

Fuck nu gør du mig godt nok endnu mere bange /:

Stort tillykke

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Til at starte med var der ingen problemer, men som maven voksede så var der desværre ting jeg ikke helt kunne.. Så måtte jeg bare ned på gulvet og sidde med ham

Da maven så var væk så kom al arbejdet 

Her har min mand været en KÆMPE hjælp.. Han står op med den store og ordner det, og henter ham igen. (Kun 1 bil)

Når de komme hjem, så skiftes vi til de forskellige ting.. 

Det rigtige hårde ligger i at jeg ikke kan ha dem hjemme begge to samtidig..

Tristan er en lille vildbasse og det er desværre ikke til at sidde i ro og mag og amme hvis jeg er alene med dem begge.. 

Men det ændrer sig heldigvis meget snart

lyder til at i bare har fundet en super god løsning!

kan godt forestille mig at maven på at tidspunkt sætter en naturlig begrænsning... især med at løfte osv. og MÅ man løfte??? er der ikke noget med max 15 kg? vores barn vejer allerede over 10 kg nu...

men min kæreste og jeg har et kanont godt forhold, og han har her med nr 1 været mega god til at hjælpe med alting. så det er jeg sikker på at han også vil med nr 2  men uden tvivl vil det blive hårdt, og svært at få kordineret alting det første års tid...

hvor er det altså bare skønt at høre fra nogel som har været igennem det samme, og som er GLAD for det!  

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe hvor er du sød  Du kan godt klare det selv om det bliver hårdt. Jeg har temin slut Nov. og skal til eksamen i december. Og jeg har altså ikke tænkt mig at droppe eksamen.  Så jeg håber bare at baby kommer i lidt god tid, så jeg lige kan vende mig til det. 

ih ja det er jo næsten samme situation så!

hvor tager du det bare sejt!  og selvfølgelig skal du nok klare det!

og det SKAL jeg også... det er bare slet ikke til diskution! jeg VIL være færdig nu.... hahahaha

det er heldigvis en bachelor opgave som jeg jo bare kan sidde herhjemme og skrive. så må jeg skrive og skrive op til fødslen, skrive efter fødslen og gå op med en spæd-baby på armen og en på lidt over 1 år i træk vogn og fremægge opgaven! hahaha mon ikk min lærer tænker sit???

Anmeld

1. august 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

lyder til at i bare har fundet en super god løsning!

kan godt forestille mig at maven på at tidspunkt sætter en naturlig begrænsning... især med at løfte osv. og MÅ man løfte??? er der ikke noget med max 15 kg? vores barn vejer allerede over 10 kg nu...

men min kæreste og jeg har et kanont godt forhold, og han har her med nr 1 været mega god til at hjælpe med alting. så det er jeg sikker på at han også vil med nr 2  men uden tvivl vil det blive hårdt, og svært at få kordineret alting det første års tid...

hvor er det altså bare skønt at høre fra nogel som har været igennem det samme, og som er GLAD for det!  

Jeg kunne godt løfte Tristan hele perioden, men gjorde det selvfølgelig begrænset.. 10+ kg og krudt i røven er noget af en kombo

Det lyder helt sikkert som om at i nemt vil få det til at fungere

Hvis man bare arbejdet sammen hele vejen igennem, så kommer man virkelig langt.. (Har bare den bedste mand kommer jeg lige i tanke om)

Vi er meget glade Og vi er MEGET glade for vores to unger...

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

Fuck nu gør du mig godt nok endnu mere bange /:

Stort tillykke

1000 tak!  selvom det er liiiidt tidligt er det jo en kæmpe gave, og det står SLET ikke et split sekundt til diskution om vi skal beholde det men puha hvor skal man lige sluge nyheden!

ja du var jo også gået 3 uger over!!!!  

hahahahaha TEST for satan test!!!!

ville være lidt hyggeligt at have en at følges med igennem ild og vand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.