Er så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak. Ja det er jeg. Går ind i 23+ onsdag  Så det går pænt stærkt, og den lille ligger og sparker mens vi skriver  Helt fantastisk 

Jeg vil også rigtig gerne have en til med det samme, men om vi liiiige når det i 2012 ved jeg ikke lige, hehe 

åh hvor fantastisk, dejligt med aktivitet inde i maven Ja synes nu også der er flere fordele ved at få børnene relativt tæt på hinanden, i kunne da håbe på 2013 istedet så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Anonym

Åh søde.. du er slet slet ikke ene... Men hvor er du heldig at manden din gik med til at gå i gang med PB allerede.

Her må jeg vente 2 år Hvilket er virkeligt hårdt, nu min krop driler, mens kom for sent, og manden herhjemme snakkede om at han frygtede vi var gravide. Så det forberedte vi os på, men blev desværre kun til en streg og mens. og nu hvor man har stået med tests er det bare endnu hårdere

Jeg krydser for at du snart får de 2 magiske streger..

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åh søde.. du er slet slet ikke ene... Men hvor er du heldig at manden din gik med til at gå i gang med PB allerede.

Her må jeg vente 2 år Hvilket er virkeligt hårdt, nu min krop driler, mens kom for sent, og manden herhjemme snakkede om at han frygtede vi var gravide. Så det forberedte vi os på, men blev desværre kun til en streg og mens. og nu hvor man har stået med tests er det bare endnu hårdere

Jeg krydser for at du snart får de 2 magiske streger..

tusind tak, og håber for dig at manden din, snart går med på pb nr 2

lige pt, er jeg 3 dage over tid, ingen tegn på mens, men desværre også negativ test, så nu må jeg se

Anmeld

2. august 2011

Anonym

Anonym skriver:

tusind tak, og håber for dig at manden din, snart går med på pb nr 2

lige pt, er jeg 3 dage over tid, ingen tegn på mens, men desværre også negativ test, så nu må jeg se

Hvor er det sødt af dig. tror dog desværre ikke han går med til at få et lille vidunder inden. Så må holde mig til vores dejlige søn lige pt...

Uhh krydser for dig

Kan jo være Hcg'en ikke er så høj endnu

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor er det sødt af dig. tror dog desværre ikke han går med til at få et lille vidunder inden. Så må holde mig til vores dejlige søn lige pt...

Uhh krydser for dig

Kan jo være Hcg'en ikke er så høj endnu

man kan aldrig vide, krydser nu alligevel for dig

tak

Anmeld

2. august 2011

Anonym

Anonym skriver:

man kan aldrig vide, krydser nu alligevel for dig

tak

Hvor er du sød, tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.