Vi havde ikke nemt ved at få den første, og dengang sagde jeg hele tiden, åh bare jeg får 1 barn så ved jeg jo jeg kan, og så ahster nr 2 ikke... nu har vi været de lykkeligste forældre i 6 mdr og alligevel frygter jeg at vi ikke vil få flere, pb nr 2 er sat igang, og er endnu mere skruk end første gang... andre som har prøvet dette.. føler et sted skam over det, for det er jo ikke fordi jeg ikke vil nyde vores skønne unge, for dte gør jeg i fulde drag, frygter bare jeg ikke vil få den oplevelse igen, eller der skal gå rigtig længe. drømmen om mange børn er virkelig sat igang, men realistisk ville vi meget gerne have 2-3, jeg vil helst 3 mens manden er sikre på 2 men vil afvente og se med nr 3. føler et sted jeg er egocentrisk, når nogle slet ingen børn får, jeg har da trods alt fået drømmen opfyldt en gang, men tankerne om ikke at opleve dette igen 1-2 gange gør mig så ked, og ville ønske jeg snart igen stod med de 2 magiske streger.. åh kunne et sted godt bruge et par trøstende ord, eller måske bare vide man ikke er de eneste med sådanne tanker 

Det er da vist en helt alm. følelse. Jeg har også været rigtig meget igennem for at nå til at skulle være mor for første gang nu. Men jeg har altid sagt ingen eller mange børn. Om det så er realistisk må tiden vise.
Hvis jeg bliver nervøs/ked ved næste baby forsøg, så kan det godt være jeg lader det blive ved dette, hvis det bliver for hårdt psykisk.
Lige nu er vi enige om at vi ihvertfald gerne vil have 2, men jeg vil gerne helt op på 4, hvis jeg stadig har lyst når den lille kommer. Dog vil jeg også gerne adoptere en dag hvis muligheden byder sig. 
Det gør mig ked af det at du er anonym, for det er helt sikkert ikke en følelse du skal være flov over, eller have det dårligt med. Jeg er allerede skruk efter nr. 2 her i 23ende uge.
Men det skræmmer mig da også, hvis vi skal igennem lige så meget igen, og så kan det godt være vi siger stop. På den anden side, kan jeg slet ikke forestille mig et enebarn.
Så du er da hverken egoistik, grådig eller noget. Du ønsker jo bare igen at opleve det fantastisk det er, at skulle være mor. Og jeg tror at det også bliver forstærket, når man ikke bare lige kan blive det ved at knipse med fingrene.