nogen der har prøved dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Anonym trådstarter

nogen der ved hvor man kan købe billige gode teste ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Neon

Hejsa

Før jeg fandt ud af jeg blev gravid havde jeg kun ømme brystvorter og mens smerter. En uge før jeg testede positiv havde jeg to dage i træk pletblødning, hvilket jeg har læst kan være fordi ægget sætter sig fast. Jeg mener ikke jeg havde ondt i mine æggestokke, men kunne nogle gange godt føle at noget i maven nærmest satte sig på klemmen. Krydser fingre for dig.

Anmeld

1. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

okay.. jeg har så også nivene fornemmelser i den anden side engang i mellem... og plejre aldrig at pletbløde så blev faktisk halv forskrækket... men må heller få kontaktet min mand s læge da hende jeg har holder 1 mdr fri

Som hovedregel har man kun ægløsning i den ene side, hver mdr - og denne side kan skifte fra mrd til mrd. Nogen kan så engang imellem få to ægløsninger på en mrd, evt samtidigt, og så er der mulighed for at der bliver tveæggede tvillinger ud af det 

Da jeg stoppede med p-piller nåede jeg aldrig at få en normal månedsblødning da jeg blev gravid med det samme. Oplevede som du stikken/skarpe smerter 2 gange i løbet af denne periode - først i venstre side, senere i højre. Og var rædselsslagen for om der skulle være tvillinger, da jeg stod med den positive test. Det var der heldigvis ikke 

Jeg har ikke haft pletblødt, men ved at der er mange der gør det i den helt tidlige graviditet. Andre pletbløder hele graviditeten, og nogen har endda alm menstruationer gennem hele forløbet. 

Den lille pletblødning du har oplevet KAN være det der kaldes en implantationsblødning, hvor ægget har sat sig fast, og kimen til en graviditet lægges. Håber får dig at du snart står med en positiv test (jeg havde ikke kunnet vente, ville have testet i dag), men HUSK at de første 10-12 uger er usikre, og kan ende ud i spontan abort. Et befrugtet æg som ikke har sat sig fast kan ligeledes give en positiv test, men kaldes en biokemisk abort hvis det går til grunde og ender ud i en alm menstruation, da man reelt ikke har været gravid.

Anmeld

1. august 2011

frk-stoltze

Jeg har prøvet det flere gange og skal nu til gynækolog for 2. gang i det her år. tror ikke det behøves at betyde noget, men ellers kontakt din læge.

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

tak for jeres svar

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Jeg har prøvet det flere gange og skal nu til gynækolog for 2. gang i det her år. tror ikke det behøves at betyde noget, men ellers kontakt din læge.

hvad har du prøved to gange ??

Anmeld

1. august 2011

frk-stoltze

Anonym skriver:

hvad har du prøved to gange ??

Hehe at pletbløde ca de 10 dage før mens.!

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Hehe at pletbløde ca de 10 dage før mens.!

nåårh okay  håber de finder en løsning på hvad der er i vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.