nogen der har prøved dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Anonym trådstarter

at pletbløde 10 dage før mens og have ondt i æggestokkene engang imellem men mest i højre side kommer og går.. og når man har holdt sig længde og får tissed så gør det mega ondt i begge æggestokke.. forventer mens den 3 aug men havde pletblødning fra forrig fredag til onsdag i sidste uge. ved ikke om det var en slags mens men det gjorde ikke rigtig ondt og det var meget svag i styrke ikke engang 1 bind om dagen kunne nøjes med trusseindlæg..så er i tvivl om det har været mens da jeg plejre at styrtbløde og have så mange smerter at jeg ingen steder skal i to-tre dage...

nogen som har prøvet ligne... jo har også lidt ondt i brysterne.. men det har jeg læst man kan have op til mens... vil i ikke nok svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Anonym trådstarter

ingen der ved noget med de 19 der har kigged ??

Anmeld

31. juli 2011

SpunkenJo

Du spørger om noget har prøvet ovenstående....

Det har jeg, men ikke i forbindelse med en positiv test. Og jeg går ud fra det er det du egentlig søger om nogen har prøvet?

Må desværre skuffe dig og melde at jeg kun har oplevet hævede ømme bryster der har lakteret, samt ondt i æggestokkene et par dage før testdag.

Men enhver krop er jo individuel, ligesom enhver graviditet er det.

Held og lykke med det

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Du spørger om noget har prøvet ovenstående....

Det har jeg, men ikke i forbindelse med en positiv test. Og jeg går ud fra det er det du egentlig søger om nogen har prøvet?

Må desværre skuffe dig og melde at jeg kun har oplevet hævede ømme bryster der har lakteret, samt ondt i æggestokkene et par dage før testdag.

Men enhver krop er jo individuel, ligesom enhver graviditet er det.

Held og lykke med det

ja eller om der var nogle som havde prøved det og kunne forklare hvad det var for jo ønsker da det er en graviditet men er bare 98 procent sikker for man må vel ikke have ondt i starten og så fordi jeg pletblødte, men tak for svaret  dejligt nogen gider svare

Anmeld

31. juli 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

ja eller om der var nogle som havde prøved det og kunne forklare hvad det var for jo ønsker da det er en graviditet men er bare 98 procent sikker for man må vel ikke have ondt i starten og så fordi jeg pletblødte, men tak for svaret  dejligt nogen gider svare

Din krop vil ofte vise dig alle symptomerne fordi du gerne vil se dem. Men det er bare dit hovede der driller

Jeg ved det er svært, men jo mere du slapper af og lægger det i baghovedet, jo "nemmere" vil du blive gravid!
- du stresser din krop ved hele tiden at lede/søge efter symptomer, som faktisk ikke er der....

Jeg håber for dig der er en positiv test på onsdag. Held og lykke med det

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Din krop vil ofte vise dig alle symptomerne fordi du gerne vil se dem. Men det er bare dit hovede der driller

Jeg ved det er svært, men jo mere du slapper af og lægger det i baghovedet, jo "nemmere" vil du blive gravid!
- du stresser din krop ved hele tiden at lede/søge efter symptomer, som faktisk ikke er der....

Jeg håber for dig der er en positiv test på onsdag. Held og lykke med det

jeg havde ikke tænkt på graviditet før jeg begyndte at pletbløde... vi har hele tiden sagt at det sker når det sker i stedet for at tænke og planlægge så har vi bare ubeskyttet sex og så krydser vi finger for det sker engang.. men så slog det mig da jeg begyndte at pletbløde.. men måske det bare var en lille mens og den store så kommer på torsdag....

Anmeld

31. juli 2011

malunte

Det kan ikke være din ægløsning, du mærker? Jeg har en gang imellem oplevet den lidt som du beskriver.

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

malunte skriver:

Det kan ikke være din ægløsning, du mærker? Jeg har en gang imellem oplevet den lidt som du beskriver.

har du så også ondt i højre æggestok i over 1 uge?? sådan lidt on/off og er det ikke ret sent ¨når jeg skal have mens den 3-4 aug

Anmeld

31. juli 2011

malunte

Jeg har nok ikke haft det i en hel uge, men on/off har det været og typisk i den ene side - man får vel kun ægløsning i en side af gangen. Jeg tror også, at jeg har ægløsning ret sent i min cyklus, - har typisk mærket det en uges tid før mens. Har mærket det i de perioder, hvor jeg ikke har brugt prævention. Men det er jo svært at sige, om det kan være det samme for dig. Tænkte bare, at det var værd at overveje. Men fortsætter det, synes jeg da, at du skal få det tjekket hos lægen

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

malunte skriver:

Jeg har nok ikke haft det i en hel uge, men on/off har det været og typisk i den ene side - man får vel kun ægløsning i en side af gangen. Jeg tror også, at jeg har ægløsning ret sent i min cyklus, - har typisk mærket det en uges tid før mens. Har mærket det i de perioder, hvor jeg ikke har brugt prævention. Men det er jo svært at sige, om det kan være det samme for dig. Tænkte bare, at det var værd at overveje. Men fortsætter det, synes jeg da, at du skal få det tjekket hos lægen

okay.. jeg har så også nivene fornemmelser i den anden side engang i mellem... og plejre aldrig at pletbløde så blev faktisk halv forskrækket... men må heller få kontaktet min mand s læge da hende jeg har holder 1 mdr fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.