Kontanthjælp/børneopsparing!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

jeg ville gå ned at snakke med banken om få dem til at låse pengene eller skrive et bevis som du kan give til kommunen. Men når man søger om kontant hjælp skriver man os under på at man ikke har en formue over 10.000!!!

de skal tinglyses ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

det skal tinglyses ..

tinglyses?

Anmeld

31. juli 2011

bobbles

B&J skriver:

tinglyses?

ja ved heller ikke hvad tinglyses er

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Du kan vel også få banken til at skrive under på de er låst...

de skal tinglyses ..

Anmeld

31. juli 2011

B&J

ja ved heller ikke hvad tinglyses er

Nej, men jeg ved for har spurgt og til mig sade de at jeg er mor og på kontanthjælp så må man have 50.000kr uden de kan gøre noget

Anmeld

31. juli 2011

bobbles

B&J skriver:

Nej, men jeg ved for har spurgt og til mig sade de at jeg er mor og på kontanthjælp så må man have 50.000kr uden de kan gøre noget

okay det var ikke hvad jeg fik oplyst dengang jeg søgte, der måtte jeg kun have en formue på under 10.000. ikke at jeg har hehe

Anmeld

31. juli 2011

B&J

okay det var ikke hvad jeg fik oplyst dengang jeg søgte, der måtte jeg kun have en formue på under 10.000. ikke at jeg har hehe

Nej jeg har nu heller ikke 10.000kr eller 50.000kr hihihi

men det fik vi oplyst. og det er efter vi fik vores søn vi spurgte om det, for da jeg søgte om kontanthjælp havde jeg heller ikke min søn og der var den på 10.000kr

Anmeld

1. august 2011

klmf

Kan godt være jeg er slow, men hvis du skylder dine forældre de penge, hvorfor overfører du dem så ikke bare så de er ude af kontoen? Er det fordi kontoen er sat til at du ikke kan hæve af den?

Anmeld

1. august 2011

Victoriasmor88

Jeg har prøvet det samme, du skal få banken til at skrive et brev på at de er låst. Du må ikke begynde at overføre dem til andre mennesker, da kommunen vil have kontobeskrivelse 3 måneder tilbage, og kan de der se at du har overført så mange penge, vil de ikke udbetale dig noget.

Anmeld

1. august 2011

Camilla_a

B&J skriver:

Jeg tror du har fået noget forkert oplyst.... Man må ha en formue på 10.000 og 20.000 hvis man er gift. Jeg læster til socialrådgiver og har ikke hørt om at man ha 50.000 fordi man har barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.