Kontanthjælp/børneopsparing!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.546 visninger
33 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej,

jeg er på kontanthjælp og jeg står således med en børneopsparing på 25 tusind kr. Men de trækker mig i kontanthjælpen pga jeg har over 10.000 stående og så blir man desværre trukket når der står så højt et beløb. Men mange af pengene skal betales til mine forældre fra et lån til indskud og husleje. og det kræver der ligesom ligger et bevis på de er låst til mine forældre før jeg stadigvæk vil modtage kontanthjælpen. hvis ikke det kan lykkes skal jeg leve af min opsparing i to måneder.. er der nogle der ved hvordan og hvad jeg kan gøre, sådan så der kan bevises de penge er låst??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Hej,

jeg er på kontanthjælp og jeg står således med en børneopsparing på 25 tusind kr. Men de trækker mig i kontanthjælpen pga jeg har over 10.000 stående og så blir man desværre trukket når der står så højt et beløb. Men mange af pengene skal betales til mine forældre fra et lån til indskud og husleje. og det kræver der ligesom ligger et bevis på de er låst til mine forældre før jeg stadigvæk vil modtage kontanthjælpen. hvis ikke det kan lykkes skal jeg leve af min opsparing i to måneder.. er der nogle der ved hvordan og hvad jeg kan gøre, sådan så der kan bevises de penge er låst??????

Kan du ikke bare overføre dem til dine forældre?

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Kan du ikke bare overføre dem til dine forældre?

jo men problemet er de ved jeg har det stående. og de skal have et besvis på at det ikke er til eget behov

Anmeld

31. juli 2011

AnneBJ

Kan dine forældre og dig ikke bare lave en skriftlig aftale om, at du skylder dem beløbet? Så skrive under, og så er der vel "bevis"?

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Du kan vel også få banken til at skrive under på de er låst...

Anmeld

31. juli 2011

B&J

hvis du har barn må du have 50.000kr til at stå ved jeg jo ikke om du har

Anmeld

31. juli 2011

bobbles

Anonym skriver:

Hej,

jeg ville gå ned at snakke med banken om få dem til at låse pengene eller skrive et bevis som du kan give til kommunen. Men når man søger om kontant hjælp skriver man os under på at man ikke har en formue over 10.000!!!

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis du har barn må du have 50.000kr til at stå ved jeg jo ikke om du har

jo jeg har barn ? vil det sige de ik må trække mig ?

Anmeld

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

jo jeg har barn ? vil det sige de ik må trække mig ?

Ja det vil jeg mene ring på din kommunen imorgen og spør om de må jeg er 24 nu og jeg har et barn er på kontanthjælp og hvis jeg fik penge eller børneopsaring osv. så må jeg have 50.000kr til at stå

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja det vil jeg mene ring på din kommunen imorgen og spør om de må jeg er 24 nu og jeg har et barn er på kontanthjælp og hvis jeg fik penge eller børneopsaring osv. så må jeg have 50.000kr til at stå

det skal tinglyses ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.