dessert til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2008

Loggidut

vi skal ha grillet bananer med flødeskum og puddersukker og is...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

Kaufie

Ja, jeg ved ikke hvad vi skal have - det er nemlig lagt over på min svigerindes hænder. Jeg skal selv kun sørge for hovedret og natmad, så klarer hun forret og dessert.

Anmeld

30. december 2008

Lise

Hej,

Jeg ved ikke hvad desserten er i år, da det er min svigerinde der står for den. Men for to år siden lavede min anden svigerinde+mand pandekager som de pakkede om en kugle rigtig lækker vanilleis, og så bandt de pandekagen sammen med vanillestang. Det var rigtigt flot, superlækkert - og sikkert rigtig nemt at producere.. Der var vist også en slags sauce i bunden... og måske et stykke frugt til..

Anmeld

30. december 2008

bette

vi skal vist have chokolade mousse..

Anmeld

30. december 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

vi skal ha grillet bananer med flødeskum og puddersukker og is...

arrrmnh.. det er sååååå lækkert!!!

Anmeld

30. december 2008

mor til en del

Nu bliver jeg helt lækker sulten, vi skal bare have alm. vanilie is og citronfromage....men det smager nu også godt, og så er der noget som alle kan lide......

jeg må hellere se om fryseren ikke gemmer på en advents kringe til kaffen....

Lisbeth.

Anmeld

30. december 2008

Helle30

Vi skal have en mandelrand med friske frugter og orangelikørsauce. Menuen er bestilt udefra, så det bliver dejlig nemt.
Egentlig har jeg længe godt kunnet tænke mig at prøve at lave sådan noget "indbagt is". Jeg fik det engang som barn ved en fødselsdag, og selvom jeg ikke er den store sukkergris, så synes jeg, det smagte ret godt med den dér varme marengsmasse og den kolde is.

- Helle

Anmeld

30. december 2008

Nadi

Jeg har skiftet brownies ud med en chokoladekurv, og så har jeg købt det mest fantastiske is Jeg servere syltede frugter til og chokolade og karamel sovs.
Men ellers kunne du måske lave en tuc-bund til istedet for brownie??

Anmeld

30. december 2008

LouiseViola

Vi skal have Tosca-kage (en lys kage med mandel/karamel-"glasur" ), dertil er der vanilje-is og rabarberkompot (for lige at byde at det søde).
Håber det kommer til at smage mums!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.