dessert til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Susan1978

jeg skal stå for desserten

vi bliver 7 vokse og vores 2 børn..

har i nogle gode ideer..

det må godt være lidt utraditionelt hvis det er.

synes brownie, is og frugt blir for kedeligt.

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Astrid P

Vi skal have frisk frugt, is og HJEMMELAVET CHOKOLADESAUCE!!! Verdens nemmeste og lækreste chokoladecauce!

Muligvis lidt kedeligt, men helt vildt lækkert...

KH Astrid

Anmeld

29. december 2008

heaven

vi skal have varme pærer med after-eight chokolade (altså, pærer lægges "omvendt" på en bageplade, et stykke chokolade knækkes let og lægges over - ca 15 min ved 200 grader) - og så en god vanilieis - det er mums.....

Anmeld

29. december 2008

Anja

Hvis selskabet er til kaffe, så er det klart Tiramisu !! Det er let at lave og så smager det himmelsk !

Anmeld

29. december 2008

Astrid P

Anja skriver:

Hvis selskabet er til kaffe, så er det klart Tiramisu !! Det er let at lave og så smager det himmelske !

Hvis du har en opskrift, så hit med den!

Anmeld

29. december 2008

Anja

Astrid P skriver:

Hvis du har en opskrift, så hit med den!

Ser om jeg kan finde opskriften i morgen - tror jeg hellere må smutte i seng nu. Manden har ryddet alt op, givet mig tandbørsten og sagt at han har tjekket at alle ugner sover fint og har dyne på

Anmeld

29. december 2008

Susan1978

vi skal have varme pærer med after-eight chokolade (altså, pærer lægges "omvendt" på en bageplade, et stykke chokolade knækkes let og lægges over - ca 15 min ved 200 grader) - og så en god vanilieis - det er mums.....

hey hey det lyder sgu da lækkert..

er det bare dåsepærer eller? beskriv lige lidt mere..

en på Øffen sagde pandekager, man ku da godt bage et par stykker og få til sådan en pære fætter eller? blir det for vammelt?

Susan

Anmeld

29. december 2008

heaven

hey hey det lyder sgu da lækkert..

er det bare dåsepærer eller? beskriv lige lidt mere..

en på Øffen sagde pandekager, man ku da godt bage et par stykker og få til sådan en pære fætter eller? blir det for vammelt?

Susan

det smager SUPER, det vil jeg love dig..

man tager:

dåsepære er ganske fine, jeg beregner 2 pr mand.

Dupper dem ganske lidt, så de ikke er så våde, og så lægger jeg dem på bagepladen med "det runde" opad, husk bagepapir under. Skærer lidt af "toppen", så den flade, chokoladen skal ligge på, bliver mere plan

så knækkes et stykke after-eight chokolade ganske let og lægges bare ovenpå

200 grader i ca 15 min, til chokoladen er dejlig smeltet, men ikke er blevet helt brændt

server med en lækker vanilieis.....

Ang pandekager ville jeg ikke kombinere det, tror det bliver for kvalm - men det kommer måske også an på hvad man er til...

Knuz Jannie

Anmeld

29. december 2008

Susan1978

jamen det lyder som heaven..

Skide god ide..den køber jeg..

Taaarkk

Susan

Anmeld

29. december 2008

Plysbjørnen

tja her står den på budding... Just ikke min stærke side, men det er hele menúen nu ikke... Men har lovet gemalen at være en stor pige og spise lidt af det hele... skulle jo nødig skræmme datteren...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.