Tegn til tale (babytegn) - nogle gode bøger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

gabrielogisolde

Hej

Vi har haft super gode erfaringer med denne her: http://helsemarie.dk/product.asp?product=578

Det er en DVD hvilket også gør det noget lettere at komme igang idet man (jeg) kan gå helt død i alle de bøger der er om div emner.. kommer aldrig rigtig længere end til indledning og 2.kap

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Ka+Ma=Be

gabrielogisolde skriver:

Hej

Vi har haft super gode erfaringer med denne her: http://helsemarie.dk/product.asp?product=578

Det er en DVD hvilket også gør det noget lettere at komme igang idet man (jeg) kan gå helt død i alle de bøger der er om div emner.. kommer aldrig rigtig længere end til indledning og 2.kap

Tak for tippet Det vil jeg lige prøve at kigge på

Anmeld

1. august 2011

gabrielogisolde

var så lidt

Anmeld

29. april 2012

Sisley

Nu er denne tråd godt nok af lidt ældre dato, men jeg kan varmt anbefale dvd'en "Tal med tegn" - selvom man måske ikke interesserer sig for selve tegnene, elsker ungerne filmen!

Anmeld

29. april 2012

Ka+Ma=Be

Nu er denne tråd godt nok af lidt ældre dato, men jeg kan varmt anbefale dvd'en "Tal med tegn" - selvom man måske ikke interesserer sig for selve tegnene, elsker ungerne filmen!

Det er en film jeg netop har købt Så jeg håber at den vil lære Benjamin nogle tegn.

Tak for tippet 

Anmeld

10. juni 2012

Rebecca-W

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg har også prøvet "tal med tegn" og den var fin, men jeg vil klart anbefale Babysignings nye dvd. Børnene elsker at se den og fordi det hele er babysange og lege og der er dyr med osv.

Det er både en rytmik dvd og babytegn dvd og jeg vil mene uden at være ekspert at nivauet er langt højere end de fleste andre dvd'er på markedet. Mest af alt fordi det er et stort fortagne med egne tegnsprogskonsulenter, pædagoer og musikalsk uddannet personale tilknyttet. 

De samarbejder vist også med dagplejere og daginstitutioner.

Den kan købes her: www.babysigning.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.