Hvem er med i det nye år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2008

Susan1978

Eva skriver:

Mangler noget aftenbadning synes jeg...desværre....selvom jeg måske skal vente lidt når jeg har plaster på...

Det burde ikke være noget problem, jeg badede med mine den sommer efter jeg havde fået min OP. men det var der jo mest pga arrene ikke måtte få sol.

men det falder ikke af. hvis det er det der M1 plaster.

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Honningblomst

Susan1978 skriver:

Det burde ikke være noget problem, jeg badede med mine den sommer efter jeg havde fået min OP. men det var der jo mest pga arrene ikke måtte få sol.

men det falder ikke af. hvis det er det der M1 plaster.

Susan

Det er det...men det sidder jo lag på lag og der synes jeg godt det kan gå lidt op ude i siderne...men glæder mig godt nok til bikinisæsonen....og nu kan jeg købe alt undertøj, det skal jo intet holde-griner

Anmeld

30. december 2008

Becks

PiaR skriver:

Ikke at lysten er så stor lige nu, men jo jeg skal være med... er nød til det...

Gik så godt noget tid og nu er det bare det gode gamle igen.... start mål 5 kilo...

Ungerne fik sådan en wii i julegave så tror jeg vil købe sådan en fitnes måtte og spil til den... så i fjernsynet hvor godt det var og det må da være bedre end ingen ting... jeg kan desværre ikke finde tid eller tage mig sammen lige nu til at komme ud af huset og træne så det må være min mulighed....

Stort knus fra Pia.....

Min veninde tabte 15 kilo på wii fitness, på 5 måneder, ved at bruge den ½ time morgen og 1 time aften...

Og Pia, det er bare så sjovt, motion på en anden måde...

Anmeld

30. december 2008

Miamaja

Eva skriver:

Altså...jeg elsker ikke mine drenge mindre, selvom jeg rent faktisk synes det er afskyeligt at ens krop tager så meget skade af at få dem...øvøv...

Vi skriver vægten ned en gang om ugen...og så støtter vi ellers alt vi kan....smiler

Hvor høj er du??

Knus Eva..som har tabt 30 kg....og ikke mindst holdt dem med plus minus 5 kg...

Jaa. derfor er da en ekstra gevinst med adoption he he... maerkeligt nok efter jeg har faet barn men adopteret tog jeg paa hmm har ellers aldrig i mit liv taget for meget paa Mystisk... Men jeg har smit 4 kg.. saa er med paa at smide 1 kg

Anmeld

30. december 2008

bette

jeeeeep jeg er med!!!
der skal ca 7kg af min krop...

glæder mig allerede.. og har sat et væddemål med en kollega om at tabe os mest i procent.. så kyds finger for mig hii

vægttab here i come... weeeeee

Anmeld

30. december 2008

HeY

Jeg er med ..
Jeg har sq hygget for meget her i jule perioden ..
det skal lige af igen ....
Tror bare det blir lidt svært ..

Kram .

Held og Lykke til jer alle ..

Anmeld

30. december 2008

malou

Jeg topper vist listen over ønsket vægt tab... jeg skal af med 15 kg. Tog 25 kg på da jeg var gravid og nu da min skønne søn bliver 7 uger på torsdag... kan jeg endelig så småt begynde at tænke på noget træning. Skal jo tilbage til min vægt på billedet... 50 kg igen.. Så ja helt klart jeg skal i gang med at træne...så jeg er klar til de fine sommerkjoler der hænger i skabet til sommer

knus malou

Anmeld

31. december 2008

Bamseboet :D

jeg er også med har nu tabt 6 kg ( siden november) men skal af med 15- 20 kg endnu ialt... så Malou vi kan da følges et godt stykke vej sammen

jeg er HELT klar til at blive mindre i år 2009 !!!

slut med en str. xl !!

NYE ÅR, HER KOMMER VI !!!!!

Anmeld

1. januar 2009

Liva

Hej...

Ja jeg er også stadig med. Alle gode intentioner til trods er der altså røget alt for mange søde sager ind her i julen - arghh... så nu skal jeg til at bekæmpe min sukkertrang igen igen...

1 kg røg der på i julen, så nu er jeg oppe på at skulle smide 12 kg igen - idag 72,1 mål: 60. Min søn skal starte i dp på mandag, så jeg håber jeg får tid til at starte motion igen inden jeg skal på arbejde om 2½ uge. Jeg sjipper - også en god løsning hvis det kniber med tiden, for det er jo nemt lige at finde tovet frem, og så giver det sved på panden... Ellers kører jeg på med kosten fra og med i dag, vores nytår røg i vasken pga. sygdom, så jeg er frisk nok...

Godt nytår og held og lykke i kilokampen herfra...

Kh Liva

Anmeld

1. januar 2009

lonemus

twinboys skriver:

Også mig....

Har meldt mig på hold 3 uger frem...

Ja ja fortsætter efter 3 uger, men kan kun tidsbestille 3 uger nu, og om en uge kan jeg bestille en uge mere på...

Kostomlægningen starter den 2.januar...

Majbritt

Jeg er også med igen, på ww fra i morgen.

Men går du til møderne??
Jeg ville enormt gerne gå til møderne, men her i byen er der kun møder kll 18:30, og det kan jeg overhovedet ikke få til at passe sammen med det herhjemme......jeg har jo programmet og kan kører det hjemmefra, men syntes bare det gi'r mere at skal møde op til en personlig vejning........er sgu da også irriterende de ikke har flere tider!!

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.