Hvem er med i det nye år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.480 visninger
32 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Honningblomst

Hej piger...

Hvem er med i det nye år...??

Jeg er på igen...skal tabe 2-3 kg og så starter jeg til spinning...nu jeg gerne må igen efter min brystoperation....som stadig er det bedste jeg har gjort for mig selv...tænk at kunne gå med toppe og kjoler uden bh....weeeeeeee...

Nå, men glæder mig til at høre hvem der ellers er med og hvor lidt I skal smide...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

LotteN

Jeg er helt klart med.... Er så småt startet på løberiet - mit mål er at løbe halvmarathon til sommer..!
Jeg mangler 1 kg for at nå startvægten inden jeg blev gravid, men vil gerne noget længere ned.
Vil rigtig gerne tabe mig en 6-7 kg, men må se hvad det bliver til

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

LotteN skriver:

Jeg er helt klart med.... Er så småt startet på løberiet - mit mål er at løbe halvmarathon til sommer..!
Jeg mangler 1 kg for at nå startvægten inden jeg blev gravid, men vil gerne noget længere ned.
Vil rigtig gerne tabe mig en 6-7 kg, men må se hvad det bliver til

Bare det var mig der kunne løbe...men mine knæ vil bare ikke finde sig i det...det er ellers det nemmeste med børn...og billigste

Anmeld

29. december 2008

ekzunz

Jeg er på!!! Men det kommer vist helt af sig selv. Jeg har en jobsamtale først i det nye år, og kunne der ryge bare 2 kg. inden da ville det være skønt....

Ups.....og så har jeg jo gang i en lille uskyldig flirt på FB...jeg skriver med den lækreste mand jeg længe har set.....det er meget uskyldigt, men jeg kan da godt mærke at jeg er lidt "sulten"....men helt automatisk passer jeg på med maden og er røget tilbage på samme kost som gjorde at jeg smed 7 kg. i foråret....Så hvis gemalen spørger, så er det ikke en flirt - så er det en slankekur

Anmeld

29. december 2008

twinboys

Også mig....

Har meldt mig på hold 3 uger frem...

Ja ja fortsætter efter 3 uger, men kan kun tidsbestille 3 uger nu, og om en uge kan jeg bestille en uge mere på...

Kostomlægningen starter den 2.januar...

Majbritt

Anmeld

29. december 2008

LotteN

Eva skriver:

Bare det var mig der kunne løbe...men mine knæ vil bare ikke finde sig i det...det er ellers det nemmeste med børn...og billigste

Ja, det er nemlig sådan en let løsning - og som du skriver BILLIG.
Vi købte en brugt løbevogn her inden jul, så den skal jo bruges

Anmeld

29. december 2008

Pia.

Ikke at lysten er så stor lige nu, men jo jeg skal være med... er nød til det...

Gik så godt noget tid og nu er det bare det gode gamle igen.... start mål 5 kilo...

Ungerne fik sådan en wii i julegave så tror jeg vil købe sådan en fitnes måtte og spil til den... så i fjernsynet hvor godt det var og det må da være bedre end ingen ting... jeg kan desværre ikke finde tid eller tage mig sammen lige nu til at komme ud af huset og træne så det må være min mulighed....

Stort knus fra Pia.....

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Ikke at lysten er så stor lige nu, men jo jeg skal være med... er nød til det...

Gik så godt noget tid og nu er det bare det gode gamle igen.... start mål 5 kilo...

Ungerne fik sådan en wii i julegave så tror jeg vil købe sådan en fitnes måtte og spil til den... så i fjernsynet hvor godt det var og det må da være bedre end ingen ting... jeg kan desværre ikke finde tid eller tage mig sammen lige nu til at komme ud af huset og træne så det må være min mulighed....

Stort knus fra Pia.....

Tror du at du vil få brugt det?....det tror jeg nemlig ikke jeg ville....men jeg har også bare brug for at komme ud, det giver energi og jo også motion...men nu må vi se...to gange spinning om ugen...smiler

Anmeld

29. december 2008

Pia.

Der er i hvert fald større chance for jeg får brugt det end jeg kommer ud He He... så det er da en satsning...

KNUS...

Anmeld

29. december 2008

Susan1978

JEG SKAL VÆRE MED! der er ingen unskyldninger her.

Det kan godt være at 2 gange spinning om ugen gør meget, men det tager altså ikke min mave og den kan jeg ikke klare mere.

Jeg vil så gerne af med 7 (pyhaaa det er mange) kg, men har kunnet før, så KAN også nu.

Susan som er helt med og HELDIGVIS intet har taget på her i julen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.